Pagina's

zondag 16 juni 2024

Dutch Card Lovers Challenge 387

 

Hoi Allemaal, ik heb momenteel hele irritante problemen met Blogger. Bij het reageren vraagt hij mij bij ieder blog om in te loggen in mijn Google acount waarna ik vervolgens niet herkent wordt en dus niet kan reageren. Ik wil daarom hier even vermelden dat ik alle kaartjes die jullie inzenden altijd bekijk maar dat het me dus niet bij iedereen gelukt is om te reageren en dat ik bij sommige van jullie alleen als anoniem kon reageren. Sorry daarvoor, ik probeer het op te lossen maar weet niet of het gaat lukken. Ik heb het idee dat het met de beveiliging van mijn nieuwe laptop te maken heeft. Als iemand een tip of oplossing weet hoor ik het graag!!

Maar nu over naar de nieuwe uitdaging van de Dutch Card Lovers! Rosalien heeft hem bedacht deze keer en ze wil een kaart met een grote 

TEKST


De tekst moet dus echt de hoofdrol spelen op je kaart zoals in deze voorbeelden. Ik koos voor het woord Snail Mail omdat zo een kaartje altijd wel van pas komt. Natuurlijk moest er ook een vrolijk slakje bij... 



Stempels: Snailed it - SU!, Itty Bitty summer - MFT, Happy thoughts - SSS
Stanzen: Impact alphabet - MFT, Natural leaves bg - SSS
Inkt: Versafine clear noctures, Memento tuxedo black- Tsukineko
Papier:  Blushing bride, Basic black - SU!, White linen - PTI
Verder: Glossy accent, Copic markers, Sprinkles hearts - Doodlebug, Shimmer pen - Nuvo

Ik houd van kaarten met leuke teksten dus verheug me op jullie inzendingen!
Meedoen kan tot en met VRIJDAG 5 JULI Klik op de badge hieronder om je creatie te linken. 

Succes en veel plezier met deze challenge!!

Nicole

9 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Nicole, jouw probleem is dus herkenbaar, ik had dit wel een jaar lang. Ik kwam erachter dat het bij mij idd privacy en beveiliging in Safari was…de knop “voorkom tracking” was de boosdoener. Ik heb iPhone en iPad. Als het aangevinkt staat moet ik idd steeds inloggen en kan nergens reageren, alleen anoniem. Ik heb het uitgeschakeld en mn probleem was opgelost. Bovenin stond weer gewoon de regel met “ontwerp” ertussen…dat was verdwenen en stond er dat ik moest inloggen terwijl ik ingelogd was. Misschien heb je er iets aan!
Je kaart is geweldig! Leuke challenge!
Groetjes Ellen

Diny zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met de letters en de mooie achtergrond Nicole!
Heel vervelend dat je problemen hebt met je computer.....maar misschien helpt de tip van Ellen hierboven wel.....succes!
Groetjes Diny

Rhodé zei

Leuk kaartje! Dat roze komt lekker naar voren op het wit. Ik zie dat Ellen je al een goede tip geeft. Zelf heb ik het probleem ook gehad en was het probleem over toen ik Chrome als browser ging gebruiken i.p.v. Safari. Hopelijk heb je het probleem snel opgelost.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele toffe kaart met grote letters in mooie kleuren Nicole. Ook de binnenkant is een plaatje geworden.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een gedoe!! Computers etc zijn leuk zolang het werkt. En er zitten voor mij ook teveel mogelijkheden op. Vandaag uitgevonden hoe ik een kahoot moet maken. De jongste heeft een spreekbeurt en wilde dit graag. Uiteindelijk toch gelukt.
Maar ik kom voor je mooie kaartje!! Echt weer heel erg goed gelukt. Ik vind dit zwarte accenten zo mooi bij dat roze. En snailmail sturen is altijd gezellig.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
ps. heb net kaartje gelinkt bij jullie beide challengeblogs, is mij nog niet eerder gebeurd

Colien zei

Leuke challenge weer en jouw kaart is hartstikke tof! Gave achtergrond en mooie kleurstelling.
grtz Colien

GerJanne zei

Ah gaaf kaartje Nicole! Wat leuk dat slakje erbij.
En ik hoop dat Ellen gelijk heeft want het is heel irritant en het plezier van Bloggen gaat er dan een beetje af...

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een heerlijke roze, leuke kaart!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ow jakkes... Altijd 'fijn', denk je dat je beter af bent met een nieuwe, maar voor je alles weer werkend hebt.. Hoop dat je erachter komt wat het is, sterkte ermee!! Je kaartje is SU-per leuk, die slak blijft geweldig leuk! x