Pagina's

dinsdag 5 maart 2024

Liftchallenge #186

Hoi lieve lifters! Vandaag heeft Marjan weer zo een leuke nieuwe lift-challenge voor jullie verzonnen! We gaan een soort van hekje maken. Ze heeft onderstaande kaart van Bibi Cameron gevonden en met dit model mogen jullie aan de slag;

Ik was de laatste die de voorbeeldkaart nog moest maken en na de prachtige voorbeelden van Cornelie, Marjan en Gerjon lag de  bovenste lat van dat hekje behoorlijk hoog. Na wat grasduinen in mijn spulletjes vond ik dit strandsetje (nog nieuw in verpakking.. oeps..) en zag ik het helemaal voor me. Zo een wit verweerd hek op het strand, je tas laten ploffen en hop met blote voeten de zee in rennen. Helaas zitten we nog niet in de zomer maar de vibe is er vast! 



Van het houtnerf papier heb ik eerst plankjes gezaagd (nee hoor .. gesneden ;-) en er daarna een keer mijn oxide inkten overheen gehaald, gewoon met de inktpad zelf zodat de structuur goed zichtbaar werdt. Voor de binnenkant van de kaart heb ik het zand en zee door laten lopen zodat je die diepte krijgt als je de kaart neerzet. De tekst die er op moest komen valt onder het bovenste gedeelte zodat je hem niet tussen de latjes door ziet. 


Stempels: Friend greetings - SSS
Stanzen: Beach day - Studio Light, Mini starts party - SSS
Inkt: Versafine onyx black - Tsukineko, Fake tan, Carrot, Rainforest - Lawn Fawn, Distres oxide Lost Shadow, Pumic stone - Ranger

Papier: Solar white - Neenah, Houtnerf papier - Lawn Fawn, Sweet sunshine - MFT

Het is zo een leuk modelletje en helemaal niet moeilijk te maken. Ik ben super benieuwd waar jullie mee komen!
Meedoen kan tot en met 
vrijdag 29 Maart  en de winnaar mag een leuke prijs kiezen uit onze prijzenpagina. 

Succes allemaal!

Nicole

13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wow, dit is leuk ! helemaal zomers ! daar zullen we nog wel even op moeten wachten,
grtjs,martina

Danielle zei

Weer zo'n echte Nicole kaart, tot in de puntjes verzorgd met een leuke binnenkant. Heel gaaf gedaan! En weer een leuke challenge.....

Marjan zei

Nou, die lat die wij legden volgens jou heb je ruimschoots gehaald hoor, het is echt een heel toffe kaart!

Cornelie zei

Ik weet niet waar die lat van jou dan ligt, maarreh... ;-)

Zo tof, en weer een hele andere insteek. Ik zie het voor me en O, wat kijk ik er naar uit ;-)

Heel mooi kaartje!

Nancy zei

Hey Nicole,
Ik vind het een super leuk model, deze kaart. Zag ook de andere voorbeelden al. En jouw uitvoering is super mooi geworden. Goh... zee en strand... Ik kijk er ook naar uit. In de paasvakantie zijn we een weekje naar zee, ik tel af...
Liefs,
Nancy

Angélique zei

Een heel leukekaart, heel zomers. Het hekje is zo leuk om een kaart mee te maken.

Femminde zei

Wow wat een toffe kaart!! Zo heerlijk zomers. En super dat je eindelijk deze spulletjes kon gebruiken.
Die teksten zijn ook super bij.
Fijne avond!!
Groeten van Femminde

Hobby Hoogland zei

Een hele leuke kaart , al moeten we een dagje strand nog even uitstellen.
groetjes Marjan.

Rhodé zei

Heel leuk! Een heerlijk sfeertje op je kaart. Ik ben wel in voor een middagje strand. Ik hoop stiekem dat we volgende maand al een keer richting het strand kunnen fietsen!

GerJanne zei

Hihihi.... ik zag je al met een zaag in de weer! Je kaart is heel leuk! Een strandthema is een origineel idee! Ik ga natuurlijk weer meedoen.

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG!!!!
alles perfect bij elkaar passend, TOP kaart.
Liefs Annemarie en Merit.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuk voorbeeld waar het zomerse gevoel vanaf spat Nicole. Je hebt hele gave stansen etc. gecombineerd vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Kekke Kaarten zei

Wat heb je er goed over nagedacht, met een prachtig resultaat. Ik vind je kaart werkelijk fantastisch. Zo leuk dat het ook echt een ' hekje' als betekenis heeft bij jou. ik zie die strandtas ook werkelijk staan :-) Krijg helemaal zin in de vakantie. Top gedaan Nicole!
Groetjes, Gerjon