Pagina's

dinsdag 4 januari 2022

Lifchallenge #166

Hoi allemaal! Ik ben weer helemaal fris uitgewaaid op Texel. En omdat er natuurlijk verder geen bal te doen was met die lock-down hebben we vooral veel lekker gewandeld, gelezen, films gekeken en bijgekletst. We zijn wat korter gegaan dan normaal en zowel de hond als allebei de jongens waren mee dus de dagen vlogen ondanks het gebrek aan vertier toch voorbij. 

Vandaag weer terug naar de orde van de dag. Weer gewoon werken en... weer een nieuwe lift! Cornelie heeft deze liftkaart gekozen en ik heb hem al lang geleden gemaakt. Nog voor het idee kwam om de winnende kaarten van het jubileum te liften. Er is dus wat geschoven in het rooster waardoor deze kaart niet in de zomer maar  in januari pas te zien zou zijn. Ik was nog van plan om een winterse variant te maken maar om eerlijk te zijn is er dat gewoon nog niet van gekomen.
Nu heb ik na mijn vakantie op Texel waar ik echt alleen maar laarzen aan heb gehad toch wel een beetje dat slippertjes gevoel. Het heeft misschien meer te maken met niets hoeven en zorgeloos lanterfanteren.  dus ik strooi vandaag gewoon een beetje zomer op mijn blog. In januari.. doe eens gek ;-)



De binnenkant:

Stempels: Flippin out - PTI
Stanzen: Cirkels XXL41 - Crealies, In-focus florals - MFT
Inkt: Blue jay, Guava - Lawn Fawn
Papier: Solar white - Neenah, Whale of time DSP, Soft suede, Baked brown sugar - SU!, Rustic white, Fine linen - PTI, Biscotti - MFT
Verder: Shimmer pen, Crystal drops apple green - Nuvo

De te liften kaart zie je hierboven en je kunt meedoen tot en met vrijdag 4 Februari. Je kunt hiervoor je kaartje linken op het Liftchallengeblog waar je ook de prachtige voorbeelden van Marjan en Cornelie kunt bewonderen. De uitdaging wordt gesponsord door Art Journey en op maandag 7 Februari laten we weten wie er gewonnen heeft.


Succes!!
Nicole

15 opmerkingen:

Daphne zei

Met de temperaturen die wij vooral tijdens de jaarwisseling hadden is het ook bijna zomer en dus slippertjes weer.
Ik vind het een hele mooie kaart, die je gemaakt hebt, echt 1 die past bij een vakantie op Texel, alhoewel die dus in de winter viel.
De slippertjes zijn leuk, net echt, tegenwoordig kan je veel leuke slippertjes kopen met leuke printjes, net als op jou kaart.
Ik mag eerst nog werken, maar daarna wil ik mijn hobby tafel gaan opruimen en kan ik weer lekker gaan knutselen. Ik wil zeker meedoen met deze leuke challenge.

Marjan zei

Heerlijk die zomer op je blog, van mij mag het. Lekker wegdromen over zonnige tijden ergens anders. Ik vind het een hel gave lift van het origineel en veeeeeel mooier!
Ik zag al een verhaal van je om Insta (geloof ik), lekker hoor, even uitwaaien op Texel.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi zomers kaartje voel de warmte ervan af komen heerlijk was het maar vast zover
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Woww ik vind hem helemaal super! En wat maakt het uit joh, als we het hele jaar kerstkaarten posten dan moet een zomerse kaart in de winter toch ook kunnen!!De kleuren zijn schitterend, wat een mooie lift!

groetjes van Ank

Margreet zei

Lekker verfrissend om in deze sombere tijd een zomers kaartje te zien, Nicole.
Hij is prachtig met een leuke tekst. De binnenkant ziet er ook weer super uit.
xxx Margreet

Gerrina zei

Lekker he dat uitwaaien? Nou hier zijn we met Rummicubben begonnen en de doos blijft voorlopig op de tafel staan om als we tijd hebben snel te kunnen beginnen... Niks erg dus dat nergens naar toe kunnen (snap die mensen die op wintersport/vakantie moeten naar andere landen dan ook niet zo goed).
Mooie lekker 'warme' kaart! Ik krijg ergens het idee dat met de warmere temperaturen van de afgelopen dagen jij ook al weer zin in de zomer hebt gekregen... :) Tja, dat duurt nog even, maar wie weet wat voor mooi voorjaar we krijgen? Oh daarna pas gelezen dat dit als zomerpost bedoeld was in 1e planning.... Dat is dan wat we gemeen hebben; ben die dichte schoenen af en toe ook zat... Groetjes, Gerrina

Angélique zei

Een mooie zomerse kaart met de slippers, mooie kleuren heb je ervoor gekozen. Ach, niemand kijkt meer op van een kerstkaart in de zomer, dus waarom geen zomerkaart in de winter?
Fijn dat jullie zo lekker hebben kunnen ontspannen op Texel.

Marfien zei

Mijn familie in Zuid Afrika viert altijd kerst in de zomer en liggen dan lekker aan het strand . . .
Niks mis dus met deze kaart, leuke lift

lostinpaper zei

Gorgeous bold card design Nicole!

GerJanne zei

Het is een supervrolijke, frisse en gave kaart. In Blogland kan alles, he, dat scheelt.
Leuk met de flip flops en de tekst erbij. Ik begin al een idee te krijgen voor een echte liftkaart.
Werk ze weer na de vakantie op Texel!

Colien zei

Wat een vrolijke, zomerse kaart! Leuk dat de challenge weer gestart is, mooie liftkaart en leuke uitwerkingen op het blog. Ik hoop weer mee te doen.
grtz Colien

Holly zei

Super vrolijke leuke kaart..alles kan in blogland....en zeker zo'n mooie kaart!
Die PTI Flip flops blijven zo leuk he?..heb er ook al veel kaarten meegemaakt ..heel mooie challenge ook..

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou met de jaarwisseling kon je bijna je slippers aan Nicole, hoewel het op Texel wel frisser geweest zal zijn. Ik vind het een hele gave lift met een zomerse uitstraling.
Werk ze.
Lieve groetjes Miranda

Marja Sch zei

Wat een schitterende kaart gemaakt met deze lift. Je krijgt er een heerlijk zomers gevoel van. Groetjes Marja

Danielle zei

Heerlijk, deze flip flop kaart! Juist leuk, eens even helemaal iets anders. En echt winters weer was het de afgelopen weken ook niet ;-) Heerlijk hoor, uitwaaien op Texel. Wij waren er vorig jaar ook, maar dan in het voorjaar en ik blijf het er zo fijn vinden!