Pagina's

zondag 9 december 2018

Fiesta like there's no manana!

Wat een heerlijk knutselweer dit weekend! Okay... ik heb ook liever dat het droog is en het zonnetje schijnt maar we moeten het van de zonnige kant bekijken nietwaar?
Gisteren heerlijk de hele dag met Jolanda aan de tafel zitten knutselen terwijl Sverre alias  'Stylist-van-het-zuiden' de kerstboom aan het optuigen was. En vandaag tussen alle wasjes door ook nog een kaartje kunnen maken. Geen kerstkaart deze keer want mijn zusje is vrijdag jarig en mijn verjaardagskaarten zijn bijna op. Het is een sliderkaart geworden... met lama! 






Stempels: Interactive labels, Llama love - MFT
Stanzen: Stitched rounded rectangles, Wonky stitched rectangles - MFT
Inkt: Memento Toxedo black - Tsukineko, Distress Tumbled glass, Tea dye, Rusty hinge - Ranger
Papier: Whisper white, Mint macaron - Stampin Up!, Bristol smooth - Strathmore
Verder: Copics, gelpen

Er zijn vast meer mensen die met dit weer lekker in hun werkkamertje hebben gezeten. Ik ga dus snel even thee zetten en een blogrondje maken! Fijne zondag nog!!

Nicole


13 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een enige kaart voor je bijna jarige zus! Een echte feestkaart, ik vind ‘m helemaal geweldig! Ja zeg, het is op en top knutselweer. Wij zitten ook ff aan de thee, en dan trekken Guus en ik ons weer terug in het knutselhol. Gezellig hoor! Fijne zondag verder, enjoy!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk zo'n "tropische" verrassing tussen alle kerstkaarten Nicole. Mooie sliderkaart heb je van dit tafereeltje gemaakt. Die teksten vind ik top :)
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en wat een leuke tekst! Ik ben ook lekker aan de knutsel geweest, heerlijk weer voor! Groetjes Marijke.

Dotty Jo zei

Wow, this is fabulous! What a gorgeous card... llove that llama, Jo x

Je@net zei

Kei leuke kaart, Nicole!

Els zei

Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt.

Gerrina zei

Wat een leuk model kaart! En die lama en tekst zal meteen een glimlach te voorschijn toveren! Inderdaad heerlijk knutsel weer, al zijn er helaas nog andere dingen die schreeuwen om aandacht :). Nu effe pauze genomen met een theetje en een rondje maken... Geniet van je week (zo tussen de buien door)!

Jantine zei

Geweldig kaartje, Nicole! Leuke stempelset is dat.
Groetjes
Jantine

Danielle zei

Dit kaartje is echt super leuk, alles weer helemaal in thema, ik hou ervan!! Je zus wordt er vast helelalalamaal blij van.... ik heb helaas geen stylist van het zuiden voor mijn kerstboom, dus heb het zelf moeten doen ;-) Weinig knutseltijd gehad dit weekend maar zometeen ga ik even lekker zitten!!

Colien zei

Wat een mooie, bijzondere kaart, erg tof!
Wij waren het weekend weg met de familie ivm het huwelijksjubileum van mijn ouders. Ook daar was het slecht weer, maar er stonden genoeg activiteiten op het programma....
grtz Colien

Marjan zei

Superkaart!! Heel erg gaaf die lama en jouw landschap en kleuren! Van de nood een deugd gemaakt, groot gelijk. Ik had de hele dag vrienden over de vloer, ook gezellig.

Jolanda zei

Het was weer gezellig ! En jullie keuken en kerstboom zien er geweldig uit. Dit kaartje is ook helemaal Top!!!!
Raar maar waar, ik kan ineens weer wel reageren.

Cornelie zei

Wat mooi gemaakt!! Helemaal af, prachtig!!
Hier weinig uurtjes in de freubelhoek. Werk 5 a 6 dagen in de week momenteel. Gekkenhuis is het! ;-))
Nog 2 weken buffelen!