Pagina's

dinsdag 3 juli 2018

Being my inspiration



Het is bijna schoolvakantie en Sverre is klaar met zijn stage bij Edwin Oudshoorn. Hij vroeg me een kaartje te maken voor bij het cadeautje wat hij bij het afscheid gaat geven. De opdracht was 'Bloemen en pailletten' want dat is wat Edwin ook vaak gebruikt in zijn ontwerpen. Ik ben geen ster in het werken in opdracht, maar bloemen en pailletten.. dat is nog wel te doen!




Stempels: Crafting friens, Beautiful day - Altenew
Stanzen: Thanks - MFT
Inkt: Manatee, Celery stick, Wild rose - Lawn Fawn, Harvest gold, Lemon tart, Bright buttercup - PTI, Gumdrop green, Bubblegum - MFT
Papier: Lemon tart, Soft Stone - PTI, Narwal - Lawn Fawn, Bristol Smooth - Strathmore
Verder: Sequins - Neat & tangled, Glitter drops 

Dit is mijn laatste blogpost voor onze vakantie. We gaan lekker twee weekjes naar Zuid Frankrijk! Hond mee, Sverre mee en Bram komt een paar dagen over met de trein. Gezellig! 
Voor mijn werk ontwerp ik e-learning en de zomerperiode is voor ons altijd extra druk omdat alles voor het nieuwe schooljaar natuurlijk on-line moet staan. Vandaar dat ik de laatste tijd wat minder op alle blogs ben geweest. Ik maak wat extra uren en na hele dagen achter de computer heb ik er s'avonds niet altijd de puf meer voor. Deze weken vakantie zijn dus extra welkom, even ademhalen en dan full speed weer aan de gang! Zin in!! 

Groetjes & een hele fijne vakantie iedereen! 
Nicole



10 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Nicole,
Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Die zal geheid in de smaak vallen. Prachtig de bloemen, maar hoe de tekst op het zwarte strookje precies op de grote letters past. Super!
Heel fijne vakantie in La Douce France. Enne.... niet te hard rijden op de tweebaanswegen. De snelheid is veranderd van 90 naar 80 en ze controleren fanatiek ( zelfs vanuit de bosjes) las en zag ik in de krant....
Geniet!!

Je@net zei

Prachtige kaart, Nicole. Misschien haalt Edwin daar nog wel inspiratie uit! Hij zal het in elk geval erg waarderen deze mooie kaart.
En een heel fijne vakantie samen gewenst. Geniet ervan!

Jantine zei

Hele mooie "kaart in opdracht", en heel veel plezier in La douce France, geniet er lekker van.
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Echt een prachtige opdracht kaart! Wat bijzonder dat Sverre stage liep bij Edwin Oudshoorn. Heb jij soms inmiddels al een jurkje van hem in de kast hangen ;-) Ja, morgen gaan jullie weg. Naar Frankrijk, heerlijk. Met een hele auto en koffers vol nieuwe spullen. Gauw alle stress van de laatste week vergeten en lekker gaan genieten. Gezellig trouwens dat Bram ook nog even komt. Het spul compleet, daar kun je als moeder zo van genieten (ik althans wel, hihi). Au revoir, of zoals de meiden vroeger zeiden ‘ooievaar’!

Mariken zei

Wat een prachtkaart is dit! Geweldig, die grote en mooie bloemen! En inderdaad, zoals Ellen schrijft, weg met alle spanningen en volop gaan genieten! Hele fijne vakantie, met veel zon, café, baguettes etc. Xx

Gerrina zei

Wat een mooie kaart! Helemaal passend voor iemand die ook creatief bezig is!
Hoop dat je tussen het harde werken door echt wel wat geniet-momentjes hebt genomen...en straks fijne vakantie! Groetjes, Gerrina

Colien zei

De perfecte kaart, erg mooi!
Fijne vakantie, geniet ervan...
grtz.Colien

Rhodé zei

Dit is inderdaad een prachtige kaart. Hij matcht zo mooi met de inspiratiefoto. Superknap gedaan! Je bent nu al over de helft van je vakantie. Hopelijk heb je alle drukte en spanningen achter je kunnen laten en geniet je volop van je vakantie!

World of Animals, Inc zei

I love the design of this Thank You card! Such beautiful detailing and color. Hope you have a wonderful rest of your day, thanks for the share. Keep up the posts.
World of Animals

Cornelie zei

Hele specifieke opdrachten ben ik ook niet goed in, dat houd mij tegen, dan krijg ik geen inspiratie en loop ik alleen maar met die dingen in mijn hoofd...maar bloemen en pailletten zou ik ook wel kunnen handelen ;-))
Vet mooi gedaan en prachtig met de inspiratiefoto samen!
Inmiddels zit je vakantie er denk ik alweer op?? Of heb je nog een weekje thuis? Hopelijk hebben jullie een heerlijke tijd gehad!
Ik hoop dat je met het pakket uit de voeten kunt. Ben benieuwd in ieder geval! Geniet van het weer!