Pagina's

woensdag 11 april 2018

DSP Kaartje

Op You-tube  kwam ik een filmpje tegen over het maken van een kaart van bedrukt papier. Nu kan ik het nooit laten allerlei mooie papiertjes te kopen maar gebruiken vind ik soms lastig. Ik heb het dus even geprobeerd en binnen no-time zat mijn kaartje in elkaar. 
Omdat ik weet dat Jolanda ook een flinke voorraad DSP van Stampin Up! Heeft appte ik het filmpje naar haar toe. Zij heeft meteen ook een versie gemaakt en kwam met het idee ze samen te bloggen vandaag. 
Bij deze dus! Hier is mijn versie en wil je die van Jolanda zien klik dan hier. 


Stempels: Crafting Forever - SU!
Inkt: Sahara Sand - SU!, Mememto black 
Papier: Whisper white, Flirty Flamingo, Pick-a-pattern DSP - SU!
Verder: Enamel drops - SU! 

Ook een poging wagen? Het filmpje vind je hier

Groetjes! Nicole 

15 opmerkingen:

Colien zei

Heel leuk! Zowel jouw kaartje als die van Jolanda.
Heb net het filmpje bekeken en even onder mijn favorieten opgeslagen, wie weet komt het ervan om te maken...
grt Colien

Jolanda zei

Ik vind het zo'n leuke kaart! Zo makkelijk om te maken. Jouw kaart is ook echt helemaal geweldig!

Inge Groot zei

Mooi! Superleuk de combi van de stempel met het DSP :D Ik ga zo meteen even het filmpje bekijken en natuurlijk even doorklikken naar Jolanda #nieuwsgierig ;-) Fijne dag!

martina's kaartjes zei

leuk kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina
x

Mariken zei

Filmpje gezien...wat een superleuk idee!! Ga ik doen! En jouw kaartje is hartstikke leuk!
Fijne dag gehad gisteren, lekker verwend?

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Nicole. Grappig modelletje ook!
Ik zocht naar een leuk kaartmodel voor Saar die bijna jarig is. Denk dat ik 'm nu gevonden heb ;o)

Jantine zei

Leuk idee en mooie kaart. Het filmpje ga ik binnenkort ook eens bekijken.
Groetjes
Jantine

Marjan zei

Ja, dat ken ik ... papier leuk vinden en er niet vaak iets mee doen vanwege voorkeur voor stempelen en inkten. Ik heb nog best wat liggen. Maar jij hebt in een mooi model wel weer wat van je voorraadje gebruikt. Ik vind het een gaaf kaartje!!

Larissa zei

Wat een tof papier, en het kaartje wat je er mee gemaakt hebt is net zo tof.
Ik ga het filmpje eens bekijken, leuk!

Rhodé zei

Leuk modelletje! Ik heb het filmpje bekeken. Misschien even puzzelen met de maten, maar verder toch niet al te moeilijk,
Iijkt me. Jouw versie is leuk geworden. Ik ga niet naar de Art-specially. Ik zou het heel graag willen, maar we hebben deze week twee jarige kinderen en zaterdag vieren we de verjaardagen van drie van onze kinderen voor de familie. Zou wel erg leuk zijn om elkaar eens 'real' te ontmoeten!

Danielle zei

Ik heb nog plenty papier liggen, dus wie weet ga ik me ook eens aan dit modelletje wagen :-) Erg leuk! Ook om te zien hoe verschillend jullie kaartjes geworden zijn! Ik ben zaterdag helaas niet in Nijkerk, het is nog even te druk. Erg jammer want ik vond het zo leuk vorig jaar!! Was zeker leuk geweest je weer eens te zien. Hopelijk een andere keer! Fijn dat het kaartje goed is aangekomen, hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

GerJanne zei

Heel leuk! Bedankt voor het delen van het filmpje. Toen ik voor het eerst dubbelzijdig bedrukt papier zag, vond ik het zonde!! Nu snek ik: natuurlijk, perfect. Dus ik denk dat ik dir zeker ga proberen. Misschien in een ander formaat..
Helaas ga ik zaterdag niet naar de Art Specially. Ik zou met Nelleke, maar zij heeft verdrietige omstandigheden in de familie. En samen uit, samen thuis, vind ik. Dus hij staat in de agenda voor volgend jaar....

Cornelie zei

Papier hier voor een winkeltje zeg maar. Zwaar verslaafd, maar gebruik en combineer het ook graag! Vet leuk modelletje dit en een mooie combi heb je gemaakt!
Genoten van al je envelopjes en heb je een leuke dag gehad?
Veel plezier zaterdag!

Thamar, zei

gaaf Nicole jou kaartje. super gedaan

Gerrina zei

Leuk die aparte vorm! En een kaart waar je wel vrolijk van moet worden; er staan allemaal hele leuke dingen op! Ik ga me nog even verder laten inspireren... Groetjes, Gerrina