Pagina's

maandag 7 augustus 2017

SSS July cardkit


Gisteren nog lekker lang buiten gegeten en vandaag lijkt het ook een heerlijke dag te worden. Vanaf morgen wordt het weer herfst is mij beloofd maar dat geeft niets want van deze kit krijg je spontaan een zonnig humeur, ook als het regent! Twee simpele kaartjes recht uit het hart; 

Beach Please!


SSS kit + Houtpapier - Stampin Up


Girls just want to have Sun



SSS kit + Zwarte fineliner - Micron + Shakermateraal

Zonnige groetjes!
Nicole

13 opmerkingen:

Rhodé zei

Heerlijk zomerse kaartjes! Wat zijn die bikini's ook leuk. Wat hebben ze leuke dingen bij SSS, he?! Half augustus verwacht ik mijn bestelling. Echt iets om naar uit te zien!

Je@net zei

Leuke zonnige en vrolijke kaartjes, Nicole.
Fijne dag, geniet ervan vandaag en morgen zien we wel weer!

Jantine zei

Leuk, Nicole. Die bikini's zijn grappig!
Laat de zon maar schijnen!
Groetjes,
Jantine

Gerrina zei

Ha van beide kaarten word je vrolijk! Maar op een dag als vandaag; die ik redelijk vrij heb gehouden.... geniet ik het meest van de 2e en van het echte zonnetje! Groetjes, Gerrina

Larissa zei

Helemaal top! Lekker vrolijk en zomers.
Kom maar door!
Ik zie wel dat het een gevaarlijk merk is, te veel leuks.

Stella zei

Ja ze zijn inderdaad lekker zomers. Maar ik vind ze vooral gaaf! Enig al die bikini's :)

Colien zei

Heel mooie, zomerse kaartjes! De bikini's zijn tof, maar je handlettering kaartje is geweldig!
grtz. Colien

lostinpaper zei

Your bikini background is superb, what a great card idea!

Danielle zei

Wat een gave bikini's Nicole! Tof met die verschillende printjes. Van je handlettering ben ik ook fan, leuke kaartjes!! Als het morgen regent kom ik gewoon hier nog even kijken voor een instant zomergevoel :-)

Unknown zei

Mooie kaarten! Waar koop je die SSS card kit?

Maartje zei

Dankjewel dat jij voor zon zorgt op deze dag :). Gaaf gedaan, ik vind het een supere kit en zomerse kaarten.

Marjan zei

Zo superleuk die bikinikaart en ook al zo gaaf je tweede kaart met geweldige handlettering! Zo knap!

Angelique zei

Heerlijke vrolijke zomerkaartjes, ik ben weg van de kleine bikini's.
lieve groetjes Angelique