Pagina's

dinsdag 16 oktober 2018

Coffee break

Ik zit weinig op mijn werkkamertje de laaste tijd maar soms wil ik gewoon even lekker knutselen en heb ik geen idee wat ik moet gaan maken. Ik ga dan een beetje rondsurfen of Pinterest of You-Tube voor inspiratie. Zo kwam ik een Valentijnskaart van Nichole Spohr tegen omdat ik dit setje stanzen toevallig ook had leek het me wel leuk om de kaart van Nichole gewoon lekker te liften. Beetje minder Valentijn (die van haar is roze) maar hij blijft leuk toch? 



Stempels: Watercolor frames, Coffee love - Altenew, Distressed patterns, Coffee break - MFT
Stanzen: Coffee break, Perfect blend - Honey Bee 
Stencil: Halftone - Altenew
Inkt: Distress Oxide Cracked pistachio, Peacock feathers - Ranger, Baked brown sugar - Stampin Up, 
Papier: Peacock, Mermaid - Lawn Fawn, Bristol Smooth - Strathmore, Early Espresso, Crumb cake, Whisper white - Stampin Up, Cocoa bean  - PTI
Verder: Sequins - Neat & tangled, Glitter drops 

Hier in het zuiden is het al herfstvakantie en dat scheelt een hoop drukte op de weg. Ik heb zelf geen vakantie maar met dit heerlijke zonnige weer voelt het wel een beetje zo. Donderdag ben ik wel vrij en gaan we naar de Paper Passion in Tilburg. Zin in!! Zijn er nog meer bloggers die op donderdag daar zijn?

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole





9 opmerkingen:

Gerrina zei

Dat is een perfecte manier om de dingen die hebt lekker nog 'ns te gebruiken!
Enne ik ben een blauw-fan...dus in 't roze kan deze echt niet mooier zijn :) Mooi dat kleine glitteraccentje in de letters!
Ik ga ook donderdag naar de PaperPassion, ik weet niet of we samen kunnen reizen? Zou gezellig wezen!
Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Hij is geweldig Nicole! Leuke set!
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Wat een geweldig leuke kaart is het geworden, Nicole. Helemaal leuk.
Helaas geen Paper Passion dit jaar. Had er wel zin in, maar juist die dagen al met andere activiteiten gepland staan!

Marieke zei

Wat een leukerd! Mooie kleuren ook.

Rhodé zei

Een echte 'Nicole'! Ik zag direct dat dit een kaartje van jouw hand was. Dit is echt een leuke kaart geworden! Het is inderdaad heerlijk weer. Wij hebben vakantie en dat is echt genieten.

Colien zei

Tof kaartje, erg leuk!
grtz. Colien

Marjan zei

Een gave lift en wat een mooie kleurtjes!!
Ook hier weinig aan de hobby, maar dat zal wel weer komen. Meer aan mijn hoofd en ook andere leuke dingen zorgen daarvoor.
Veel plezier op de beurs, ik ga er niet heen, donderdag is een werkdag voor mij.

Cornelie zei

Weinig tijd om te knutselen, maar ondertussen heb ik best veel gemist bij jou haha, dus wat dat aan gaat heb je dan toch nog best veel gemaakt. Super leuk allemaal!
Deze lift vind ik echt te gek! Zwak voor alles met koffie, thee en choco bekers. Dus heel gaaf! En die kleurtjes maken het af. Tof!

Mariken zei

Wauw, wat een gave kaart! Zeker in deze mooie kleuren! Hoe was de Paperpassion? Ben er nog nooit geweest omdat we meestal weg zijn...En Kreadoe, staat die nog op je lijstje? Fijne dag!