Pagina's

maandag 23 april 2018

Beet!

Vanochtens heel vroeg is Alex vertrokken naar Denemarken om daar een paar dagen te gaan vliegvissen. In zijn tas moest natuurlijk een klein kaartje mee. Ik ben geen held met copics maar wil het wel graag leren. Ik heb dus een filmpje van Sandy Alnock gekeken en stap voor stap het kleurwerk nagedaan. Niet zo mooi gelukt als bij haar maar Alex vind het vast prima ;-)


Wat een heerlijk weekend hebben we achter de rug hè?! Het slippertjesgevoel was weer helemaal terug. Ik was er dan ook echt aan toe. De laatste tijd was erg druk en tijd om te knutselen en te bloghoppen was er nauwelijks. Deze week is wat rustiger dus kom ik weer gezellig bij jullie op bezoek!

Groetjes, Nicole


4 opmerkingen:

Colien zei

Gave en toepasselijke kaart voor Alex, leuk! En je kleurwerk is zeer geslaagd, mooi geworden, hoor!
grt Colien

GerJanne zei

Haha, dit is een heel gaaf kaartje voor Alex! Heel leuke digi en je hebt het heel mooi ingekleurd. Knap!
Betekent het dat je nu alleen thuis bent of heb je nog 1 zoon thuis die je gezelschap houdt? En natuurlijk de hond... ;-)
Groetjes,GerJanne

Rhodé zei

Nou, ik vind het een hele geslaagde poging! Kleurwerk is nu eenmaal niet zo eenvoudig (ook al lijkt dat wel als je filmpjes op YouTube bekijkt..). Heerlijk, een weekje met wat meer knutseltijd in het vooruitzicht. Ik hoop dat dat hier ook gaat lukken. Het is hier vakantie, dus dat gaat vast goedkomen!

Gerrina zei

Die tekst; zo gaaf!!! Mooie afbeelding ook; past perfect. Enne mooi gekleurd hoor! Wat zal hij genieten; niet te warm en niet te koud...lijkt me perfect weer om te vissen!
Was echt slippertjes weer (las het eerst anders...dirty mind en joy en zo :):) ) dit weekend! Heb er van genoten en jij zo te lezen ook! Groetjes, Gerrina