Pagina's

zondag 20 augustus 2017

Toekans van de Hema / iDee & Post #3

Onze Sverre werkt in de weekenden en vakanties bij de Hema en als ik in de buurt ben wip ik graag even binnen om hem gedag te zeggen. Natuurlijk struin ik dan meteen even langs alle nieuwe schoolspulletjes, washi tapes etc.. Zo viel mijn oog op deze Toekan-stickers en ik dacht meteen aan het bloemetjes papier in mijn iDee&Post kit. (tja...) Voor 75 cent kon ik ze niet laten liggen natuurlijk. (Spijt dat ik die leuke poezenstickers niet ook heb meegenomen!!!)
Dezelfde avond nog tussen de bedrijven door deze grappige kaartjes gemaakt. Van oud scrappapier met een tropisch printje nog bijpassende envelopjes gemaakt maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. 






Stempels: Handwritten hapiness - MFT
Stanzen: Border - PTI
Inkt: Versafine onyx black
Papier: Whisper white, basis black - SU!, Gekleurd papier - iDee&Post
Verder: Toekan Stickers - Hema

Gisteren een supergezellige workshop Project-Life gegeven hier bij mij thuis en vandaag gaan we Bram officieel naar Maastricht verhuizen. (snif..) Zijn introductie week begint maandag;

Ik: "Bram heb je al een programma voor de introductieweek?'
Bram: "Ja hoor"
Ik: "En?"
Bram: "Oh van alles, sport, feestjes, film... elke dag van elf tot vijf"
Ik: "Nou, dat valt wel mee dan!"
Bram: "Vijf uur s'ochtends mam... "

Afbeeldingsresultaat voor verbaast smiley

Groetjes en zonnige zondag nog!
Nicole

16 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ha die jonge gasten hé!
Heel leuke kaartjes met die vrolijke toekans!
fijne zondag
Nancy

Je@net zei

Haha...komt vast goed met jullie Bram ;o)
Je kaartjes zijn weer super gaaf, Nicole. Alsof het bij elkaar hoort, zo goed passen toekan en papiertjes bij elkaar. En toch nog maar even terug voor de poezenstickers.....of vragen of Sverre ze meeneemt!

Stella zei

Ik lag helemaal vlak toen ik je gesprekje met Bram las; zó herkenbaar!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik die toekans straal voorbij was gelopen maar wat zijn ze gaaf! Wat een super leuke kaarten!

Larissa zei

Ach, wat een super gave kaartjes met de toekans. Heel tof!
& succes met verhuizen van Bram, lijkt me best een flinke stap. Voor beide. Maar de introductie wordt een feest zo te lezen, haha.
& zeker zal ik foto's laten zien van de bruiloft. Duurt nog zo lang, maar voor we het weten is het zover denk ik.

Kaartenkraam zei

Ja ze verzinnen wat met die introductieweken.
Je kaarten zijn super, ik ga komende week ook meteen kijken of ze die stickers nog hebben, zó leuk!

groetjes van Ank

Ellen zei

Hahaha, vijf uur 's ochtends! Zo'n introductie is echt geen makkie ;-) Deze kaartjes volgens jou wel (even tussen de bedrijven door gemaakt). Maar je moet ze natuurlijk wel zien bij de Hema, die toekanstickers. En vervolgens moet je dan ook nog zien dat je er superleuke kaartjes mee kunt maken. Good eye!

lostinpaper zei

Your cards are so cool, loving these birds!

GerJanne zei

Oh, Bram gaat het helemaal leuk hebben! Moeders misschien wat minder, zou ik me voor kunnen stellen.
Gelukkig is daar What' app. Maar zo te lezen heeft hij wel een heel ander ritme dan jij....
Je kaartjes zijn erg leuk. Het papier past perfect bij de vrolijke toekans. Als ik terug ben maar eens even bij Hema gaan neuzen.....
Groetjes,
GerJanne

Colien zei

Wat een toffe, vrolijke kaartjes, erg gaaf!
Haha, die Bram.... maar ondanks het tijdstip zal hij het vast leuk gaan vinden!
grtz.Colien

Gerrina zei

Wat een gave kaarten! Heerlijk zomers en zo zie je maar weer dat je altijd wat rond moet speuren, is het niet voor ideeën, danwel voor gave materialen!
Klinkt als een goede introductieweek :), maar wel een wenweek voor jou! Succes daarmee en geniet van de zomer... Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Dit is grappig. Ik was onlangs in de Hema. Ik had ze vast omdat ik ze leuk vond, maar ik was met mijn dochter en ik zag ze al denken, mama heb je niet genoeg knutselspullen.... Dus ik hing ze terug, maar nu ik dit zie...
Je kaarten zijn geweldig!! De toekans ook! Misschien toch nog eens langs gaan en ja voor de prijs moet ik het niet laten. Xx

!neke zei

Wat een leuke serie is dit !!!!!!

Danielle zei

Hahaha, ik moet zo lachen.... zie al helemaal zo'n gezicht voor me van "hoezo valt wel mee, niet vijf uur 's avonds mam...." Geweldig! Ik zou gebroken zijn na zo'n week ;-) Jouw kaartjes zijn zo leuk, de stickers liggen bij mij ook klaar om gebruikt te worden, vond ze ook zo leuk (en goedkoper hobby spul krijgen we niet gevonden, toch??)

Marjan zei

Jeetje, tot vijf uur in de ochtend??? Pffff.... dat wordt een weekend daarna slapen...
Je toekan kaartjes zijn geweldig!! Snap dat je die niet kon laten liggen, ze doen het super op je kaarten!

Aletta zei

Die Toekans zijn geweldig leuk !!!!!!!!!!!!!!! op naar de Hema :)))
En natuurlijk je kaartjes ook... lol...

Kaartenkraam zei

Ik heb je post ook weer even opgezocht en zie dat dat destijds voor mij de aanleiding was om die Toekanstickers te kopen! Ik had er ook al eerder eens een kaart mee gemaakt, die van jou zijn nog steeds erg leuk.
Ik had bij mijn post nog vergeten de binnenkantfoto erbij te plaatsen, doe ik alsnog ;-)

groetjes van Ank