Pagina's

donderdag 24 augustus 2017

En natuurlijk moet er een kaartje naar Maastricht deze week. Even een berichtje van thuis tussen alle introductie-feesten door. Deze hostess set van Stampin-Up heet heel toepasselijk 'In the City' en bestaat uit heel veel losse stempeltjes. De kaart doet me een beetje denken aan de zoek-boeken die we vroeger voor de kinderen hadden... lang lang geleden!



Stempels: In the city - Stampin Up!
Stanzen: Stitched hearts - Lawn Fawn
Inkt: Ocean tides, Enchanted evening, Classic craft, Pure poppy, Blueberry sky - PTI, Versafine onyx black
Papier: Whisper white, Marina Mist - SU!
Verder: Copic B41, 

Vandaag mijn vrije dag en ik moest eigenlijk heel veel doen... maar dat zonnetjes schijnt zo lekker en mijn boek was zo spannend.... 

Groetjes! Nicole

18 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Gelijk heb je om van het mooie weer te genieten!
Leuke kaart!
AMuseert de student in spe zich wat?

Mariken zei

Ooh ja, die zoekboeken...ik herinner me ze!! En wat is je kaartje leuk geworden zeg, die stempeltjes zijn echt heel gaaf!! En dat hele spannende boek, welke lees je, ik ben gek op tips...
Fijne avond, x

Wilma de Korte zei

Wat heb je die stempelset gaaf gebruikt!
Superleuk kaartje!

Dotty Jo zei

THis is lovely, Nicole! Jo x

Ellen zei

Natuurlijk moest er een kaartje naar Maastricht! En deze is wel heel toepasselijk. Geweldig is jouw city. Het stadshart is natuurlijk helemaal top. En groot gelijk. Genieten van de zon én je boek. De rest komt een ander keertje wel.

!neke zei

Hele gave kaart !!!!

Rhodé zei

Wat een supergave kaart! Heel leuk gedaan. Dat zal hij vast waarderen.

Sarah zei

Zo leuk gemaakt! Tof!

Je@net zei

Natuurlijk moest er een kaartje naar Maastricht. En wat een super leuk en toepasselijk kaartje heb je zo gemaakt, Nicole.
Hopelijk heb je genoten van je vrije dag, het weer was in elk geval TOP!

Danielle zei

Leuk, een gedeelte gekleurd en een gedeelte niet. Super kaartje met deze geweldige stempels. Wat heerlijk dat je gewoon hebt genoten van de zon en je boek! Ik leer dat hopelijk ook nog eens ;-) Ben ook heel benieuwd welk boek je niet weg kon leggen ;-)

Jantine zei

Wat een mooie kaart, hartstikke leuk met die huisjes zo!
En overleeft hij de introductie een beetje? 5 uur 's morgens, pffffff ik zou er niet meer aan moeten denken 😊
Je toekankaarten zijn ook geweldig.
Groetjes,
Jantine

Stella zei

Ik vind die stempels erg gaaf; mooi om te zien dat je een paar huisjes hebt ingekleurd. Dat maakt de kaart sprekend; ik ben fan:) Al een beetje gewend nu het stiller in huis is?

lostinpaper zei

What a fabulous idea and a fantastic card Nicole!

Colien zei

Gave kaart, leuk gedaan met een gekleurd gedeelte! En nog wel in hartvorm, hoe toepasselijk... Hopelijk is Bram de introductie goed doorgekomen en heeft hij al wat slaap in kunnen halen.
grtz.Colien

Holly Saveur zei

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER leuk kaart!!!
WOW!!!!

Gerrina zei

Wat een gave twist met alleen de kleur in het hart! Nu maar hopen dat het gaaf was de week! (Zal van het weekend helemaal uitgeput zijn :) ) Fijn weekend!

GerJanne zei

Ah, wat een enige kaart! Heel gaf bedacht. En ik heb ook dat soort boeken. Zelfs in het Spaans, want dat maakt niet uit, er staat toch geen tekst in. ¿Donde esta Wally?
En ja, dat weer daar moest je an profiteren! Dat snapt toch iedereen? Vooral met een spannend boek.
GerJanne

Jolanda zei

Oh wat een gaaf kaartje!!!!