Pagina's

zondag 9 juli 2017

Jongenskaart met visjes

Ik had nog wat gestempelde visjes van een eerdere kaart in het bakje op mijn bureau liggen en kwam tijdens het opruimen een oud papierblokje tegen in precies dezelfde kleurtjes. En dan is 1 + 1 snel een kaartje. Omdat de visjes al gestempeld waren en het achtergrondje gewoon kant en klaar papier is, zo gepiept!



Stempels: Exquisite Ocean - MFT, Circle sayings - SSS
Stanzen: Exquisite Ocean - MFT
Inkt: Fish tank, Merman, Carrot, Wild rose, Peacock, Deep Sea - Lawn Fawn, Versafine onyx black
Papier: All about a boy - Echo Park, Lost Lagoon - Stampin Up!
Verder: Sprinklers - Doodlebug

Vandaag voorlopig even mijn laatste blogrondje.  Morgen vertrekken we naar Engeland. Eerst een weekje Cotswolds daarna een week Wales. Hoop dat we mooi weer hebben maar we gaan vooral lekker veel ondernemen en bekijken met ons viertjes dus het hoeft van mij niet al te heet te zijn. Zin in!!! Ik quote even onze Bram hier; "Mam, ik vind het wel gezellig om op vakantie te gaan, ik zie jullie zo weinig de laatste tijd." (Ter illustratie; kwam vanacht om 4 uur s'nachts thuis en is vandaag naar Maastricht op kamer-jacht... ) dus ja nogmaals... zin in!

Groetjes & tot over een week of twee!
Nicole

Challenge: De Egel - Zeedieren

14 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie frisse kleurtjes, Nicole. Vind het een erg leuke kaart geworden.
Fijne vakantie, geniet ervan!

Jantine zei

Heel leuk kaartje met die visjes. En lekker als je zo van je "restjes" een snel kaartje kunt maken.
Groetjes
Jantine

Evy G zei

Wat een heerlijk zomerse kaart! Soms mag dat wel eens: een leuk resultaat in zo weinig mogelijk tijd. Je zoon had geen betere stad kunnen uitkiezen, heerlijk in Maastricht! Maak anders een tussenstop bij mij in Maaseik als je op bezoek/inspectie gaat bij hem 😉 Veel plezier op reis!

Angelique zei

Hele leuke vrolijke kaart. Ik was je naam al vaker tegen gekomen in blogland en dacht ik ga even een bezoekje brengen. Dit na aanleiding van de leuke SWAP met Cornelie, prachtig pakketje heb je ontvangen. Hele mooie kaart met de vis, heel leuk al die gestempelde blubs als achtergrond. Je boekenlegger is echt gaaf geworden.
lieve groetjes Angelique Thomas
annigide.blogspot.nl

martina's kaartjes zei

misschien een snelle, maar zeker heel erg leuke kaart is het zo geworden
je ziet...niks weggooien hahaha
grtjs,martina
x

Cornelie zei

Heerlijk even quality time! geniet er maar lekker van.
Heerlijk kaartje weer!

lostinpaper zei

another wonderful design Nicole, adding the sentiment circles around the images was genius!

Larissa zei

Leuk kaartje!
Heel veel plezier op vakantie, klinkt als een leuke reis. Hopelijk zit het weer een beetje mee.

Ellen zei

Superkaartje! Dat papiertje en die vissen zijn gewoon voor elkaar gemaakt. Die circle sayings passen er trouwens ook geweldig bij. Wat heerlijk dat jullie bijna weggaan! Quality time met man en kids, das belangrijk! Geniet ervan en ik duim voor (een beetje) mooi weer.

Gerrina zei

Heerlijk zo'n mooie snelle kaart! Maar je moet het ook maar meteen zien hoe met die dingen er deze kaart uit kan komen! Groetjes, Gerrina

Mariken zei

Wat een enig vrolijk en fleurig visjes-kaartje! Dat kan ik ff gebruiken! Hele fijne vakantie met z'n viertjes, ga er optimaal van genieten!! Xx

Marjan zei

Geweldig, wat heb je toch een eigen en aparte stijl! Heel veel plezier!!

GerJanne zei

Dat ziet er heel leuk uit. Wat een idee, van dat papier. Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
EN je leest dit vast even niet, maar ik wens jullie een mooie tijd met zijn vieren. Je weet nooit wanneer het de laatste keer is dat je met het hele gezin op stap bent in de zomervakantie. Dat ging bij ons ook heel snel....Geniet er dus extra van en dat zal Bram ook doen, zo te lezen. Op kamer jacht, dan verandert er sowieso veel...
Lieve groetjes,
GerJanne

Hobbywinkel De Egel zei

Gezellig dat je meedoet met onze 'Zeedieren' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.
http://de-egel.blogspot.nl/