Pagina's

zondag 1 februari 2015

Workshop in Heesch

Gisteren samen met assistent Sverre, de hele dag workshop 'Creative Lettering' gegeven in Heesch. Een leuke enthousiaste groep met veel creatief talent. Kortom; een heerlijke dag weer. Het terugrijden in het donker door de natte sneeuw was een stuk minder leuk maar ook dat hebben we overleefd...



Vandaag eerst even lekker met onze Nuts op pad en daarna een frisse duik in mijn nieuwe Simon Says Stamp Cardkit... zin in! Wordt vervolgd...

Groetjes & fijne zondag!
Nicole

8 opmerkingen:

Tinie zei

Knap hoor!! Ziet er gezellig uit daar!!
Fijne zondag!
Groetjes Tinie

Unknown zei

Tjonge wat een grote groep! Petje af. Ik heb niet zoveel plekjes hoor. Kijk wel uit naar de 21e :-))

Fijne zondag!
Groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Ik kijk er ook naar uit Miranda, al is het maar om jullie eens 'life' te ontmoeten! Ik mail je nog van de week voor de details.

Je@net zei

Dat ziet er gezellig uit, Nicole. En wat een mooe kaarten zijn er gemaakt!

Thamar, zei

hoi hoi

gelukkig ben je heel thuis gekomen altijd spannend als het weer net iets anders is dan we gewend zijn. Maar erg leuk hoor dat je dit er ook nog eens bij doet het ziet er in ieder geval gezellig uit.
gr thamar

Cornelie zei

Wat een grote groep! Leuk dat het zo geslaagd was. Ik kijk er ook naar uit. Lijkt me zo leuk om te doen! Nog maar een paar weekjes. Je voorbeelden zien er mooi uit! Tot dan!

Marjan zei

Wat leuk dat het een succes was, veel deelnemers ook! En tuurlijk wordt het dat bij Oma Dee ook.

anja curvers zei

Wow gaaf hoor en geweldig dat het zo'n succes was en mooie kaarten zijn er gemaakt hoor heel erg leuk allemaal.