Pagina's

zondag 8 februari 2015

Vogels & bling!

Ik had een tijdje geleden op marktplaats deze stempelset gekocht dus toen ik de nieuwe Cards & Scrap challenge voorbij zag komen (hier)  leek me dat een mooie gelegenheid deze set eens te proberen.



Nu bleek het helaas een andere kwaliteit materiaal te zijn dan dat ik normaal gewend ben en de afdrukken waren niet helemaal naar mijn zin. Ik heb ze toen stuk voor stuk met een zwarte fineliner overgetrokken...pffff.... ja je bent perfectionist of niet hè!


Daarna ingekleurd met copics en omdat het nog iets nodig had voor mijn gevoel heb ik stipjes gezet met copic markers en posca's. Dit zijn stiften met acrylverf er in die ik normaal gebruik op op stenen en hout te tekenen maar nu dus ook erg bruikbaar voor mijn kaart. De vogels heb ik wat extra glitter gegeven met mijn Wink of Stella pen en zoals jullie zien ben ik nog even helemaal los gegaan met mijn voorraadje bling!


Het heeft even geduurd maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden met het resultaat. Op naar de challenge dus.

Bedankt voor je bezoekje & fijne zondag nog!!
Nicole

Challenge:
Cards & Scrap - Gebruik een vogel op je kaart.

19 opmerkingen:

Judith zei

Jammer dat de kwaliteit van de stempels tegenvalt. Met welke inkt heb je gestempeld? Zou dat nog verschil maken?
Je hebt er veel werk aan gehad, maar het resultaat is schitterend! Dus eer van je werk!

kreamina zei

Wow, in 1 woord prachtig!

Els zei

Ziet er prachtig uit na al dat werk.
Wel jammer van zo'n stempel dat je extra werk ermee hebt.
roetjes, Els

Unknown zei

Nicole, dit is erg mooi hoor! Heb ik ook met de stempels van lavinia. Misschien een beetje afschuren voor betere opname van inkt. Durf het zelf ooknog niet echt. Ik kijk mee uit voor een oplossing. Veel succes met de challenge nog! Grtjs

Anneke. zei

Prachtige kaart, maar wat een werk heb je er aan gehad.
Gelukkig ben ik niet de enige perfectionist 😀.
Groetjes Anneke

Dotty Jo zei

This is stunning - reminds me of Indian Batik work! Gorgeous, Jo x

Nicole Parmentier zei

Ik heb met Memento inkt gestempeld. Meestal gaat dat goed. De stempels zijn ook wat 'slapper/elastischer' dan mijn andere stempels. Maar het was geen vervelend werk hoor dat overtrekken van de stempels ;-)

Nicole Parmentier zei

Bedankt voor de tip Joke. Ik heb ze met een gum wat stroever proberen te maken maar heel veel hielp dat niet.

Thamar, zei

Ooo wat een mooie kaart en wat een werk . Balen als het dan niet lukt . Maar petje af. Gaaf hoor.
Fijne zondag nog

lostinpaper zei

OH soooo cool! Your background is awesome NIcole!

Anoniem zei

Gorgeous Nicole!!

Ellen H. zei

euuuh wauwww!!! Knap kaartje weer :)

Ellen zei

Wat een prachtige en kunstzinnige vogel-kaart!
Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
Groetjes Ellen

anja curvers zei

Wow wat een masterpiece Nicole echt prachtig.

walchowDesign zei

This is so beautiful, Nicole! Your colouring is to perfection and love the vibrant colours too and those extra dots are worth the effort!

Kara zei

beautifully colored!!

Tinie zei

Geweldig mooi kaart weer, Nicole!! Prachtige kleuren!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!
Groetjes Tinie

Bernadet zei

Super gedaan Nicole!
Heel apart zo.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!!

*mieke* zei

Wat een ontzettend gave kaart heb je gemaakt Nicole.
Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!
Groetjes Mieke