Pagina's

maandag 2 februari 2015

Simon Says Stamp Februari card kit #1 en #2 / Dutch card lovers


Een vrije zondagmiddag en een doos vol nieuwe spulletjes, wat wil een mens nog meer?! Heerlijk geknutseld met mijn nieuwe SSS-card kit gisteren dus.
Het thema van deze maand (hoe kan het ook anders..) is Valentijn. Een lastige vind ik... Want natuurlijk ben ik enorm geïnspireerd door alle prachtige valentijnskaarten van Amerikaanse kaartenmakers en de stempels uit de kit zijn ook superleuk maar... wie stuur ik nu een valentijnskaart? The Mr? Mijn smoorverliefde kleine nichtje? (anoniem natuurlijk! ;-)
Het is toch een beetje iets on-Nederlands. Oudste heeft net een nieuw vriendinnetje dus misschien dat hij er één naar haar wil sturen maar zelfs dat betwijfel ik. Hij heeft laats een foto van een hondedrol in de vorm van een hartje naar zijn nieuwe liefde ge-apt.... Tja, de social media generatie...
Affijn, ik ben toch maar aan de slag gegaan en dit zijn de eerste resultaten;





Bij de tweede kaart heb ik naast de hartjes uit de kit ook een stempel van Hero Arts gebruikt. Verder zat er een gouden gelato in de kit. Een soort vetkrijtje in lippenstift vorm waar je ook mee kan aquarelleren. Ik heb er vaak mee in mijn handen gestaan en vind het leuk dat ik het nu eens echt uit kon proberen. Ik heb de gelato zowel verdunt met water als rechtstreeks op het papier gebruikt. Het doet wel wat ik verwacht had maar ik moet zeggen dat het niet zoveel toevoegt aan de materialen die ik al heb. Dezelfde resultaten zou ik kunnen behalen met mijn vette pandakrijt en wat betreft de verdunde versie vind ik een goede aquarelverf een betere investering. Maar nogmaals, wel heel leuk om uit te proberen. Met deze kaart doe ik mee met de Dutch card lovers challenge. Zie info hieronder.

Groetjes! Nicole

Challenges:
- Dutch Card lovers inspiratiefoto - hier

 
- Simon Says Stamp Wednesday Challenge - anything goes - hier



16 opmerkingen:

Marjan zei

Goh, wat ben je snel! Voor mij de eerste SSS kit deze keer en ik schrok wel een beetje van het Valentijnthema, heb ik ook niks mee! Maar ik zie dat de meeste papiertjes zich ook wel lenen voor andere dingen, dus komt wel goed.
Haha, die oudste van jou... :)

Twee gave kaarten heb jij er i.i.g. al mee gemaakt, allebei anders en allebei mooi! Die voor DCL met de gelato en de hartjes combineert goed met de HA stempel, mooi! Fijn dat je meedoet met DCL.

lostinpaper zei

More fabulousness! Love that big sentiment and those sweet hearts on the red card!

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Nicole.
Moest wel vreselijk lachen om de app van je oudste...euh, en hebben ze nog steeds verkering?! LOL

Maartje zei

Heerlijk om je verhaal erbij te lezen ;). Zelf heb ik ook niks met Valentijn. Ben benieuwd welke draai je verder nog aan je pakket gaat geven! Je start met 2 kaarten is al erg mooi!

Nicole Parmentier zei

Hij heeft gelukkig een vriendin met humor Jeanet! ;-)

Thamar, zei

Dat heb je weer mooi gemaakt die kaarten . Jij ben ook echt een bezige bij. Ene dag sta je les te geven en de volgende maak je weer prachtige kaarten. Super .
Fijne avond

Tinie zei

De eerste resultaten mogen er zijn hoor!! Wat een leuke kaarten! Vooral de eerste is geweldig! Maar je bent niet de enige hoor, ik weet ook niet wat ik met die valentijnskaarten moet:))
Groetjes Tinie

Els zei

Super wat heb je weer mooie kaarten gemaakt.
Groetjes, Els

By XaLu zei

Ik vind ze allebei prachtig!
Super zien ze er uit.

Groetjes,
Nicole

debby4000 zei

Oh what a fabulous cards.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Cornelie zei

O, die kits van SSS kriebelt bij mij ook, maar ik zou van zo'n valentijn kit ook niet echt heel erg blij worden. Zijn wij te nuchter??
Wel leuk wat je er mee hebt gemaakt! ben benieuwd wie ze krijgen ;-)

Nicole Parmentier zei

ha ha ik ook Conelie! Maar gelukkig zit in de kit ook veel materiaal wat voor 'niet-valentijnskaarten' ook heel bruikbaar is. En de hartjesstempel uit de set is wel 'mijn dingetje' gelukkig!

walchowDesign zei

It's always nice to receive a package thru the postman. Beautiful V.card by using the SSS monthly kit and you can always exchange cards with your blog friends. I am happy to do that!

Margot zei

Wauw! Ze zijn prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

anja curvers zei

Wow gave kaarten hoor en hier ook niet echt iets met Valentijnsdag maar we wisselen gewoon onderling valentijnskaarten uit altijd leuk zo'n swap. Dit is mijn eerste SSS kit en al is het thema misschien niet zo Nederlands ik vind hem toch heel erg mooi. Jij hebt er in ieder geval twee mooie exemplaren mee gemaakt. Vind je kaartje voor DCL prachtig, leuk dat je meedoet bedankt.

Rosalien Zwackhalen zei

Super kaartjes en wat een leuke kits van SSS. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.