Pagina's

zondag 28 juli 2024

Dutch Card Lovers 389

 Hey lieve Blogvrienden en vriendinnen,

Het is weer Dutch Card Lovers dag. Wat was het leuk om al jullie honden en katten voorbij te zien komen. Ik heb echt genoten van al die vrolijke inzendingen! Maar vandaag een iets minder aaibare challenge van Ellen. We gaan namelijk kaarten maken met ....

CACTUSSEN

En laat ik nu een mega leuk stempelsetje hebben met deze stekelige plantjes. Een goede reden om hem weer eens af te stoffen en te gebruiken. Ik had nog wat Lawn Fawn papier op mijn bureau liggen waar ik net wat enveloppen van gemaakt had en dat had helemaal de s'zomerse vibe die ik voor mijn kaart in gedachten had dus dat heb ik meteen gebruikt. De titel heb ik extra stekelig gemaakt met wat stiksteekjes in borguurgaren.



Naruurlijk ben ik de binnenkant ook niet vergeten en de bijpassende envelop die lag al klaar. 



Stempels: Let's stick together - MFT
Stanzen: 
Let's stick together - MFT, Scallop borders, Hello Sunshine - MFT
Inkt: Versafine clear noctures, Memento tuxedo black- Tsukineko
Papier:  Neenah solar white, Hello sunshine remix - Lawn Fawn, Tribal prints - MFT
Verder: Copic markers, Glossy accent, Borduurgaren

Jullie snappen dat ik met deze kaart de zonnegod gunstig probeer te stemmen zodat hij zijn stralen hopelijk een keertje op ons kikkerlandje laat schijnen! Ik ben zoals altijd weer heel benieuwd naar jullie inzendingen dus heel veel succes met deze challenge, en pas op je vingers! 

Meedoen kan tot en met VRIJDAG 16 AUGUSTUS Klik op de badge hieronder om je creatie te linken. 

 Succes en veel plezier met deze challenge!!

Nicole


8 opmerkingen:

Daphne zei

De tekst met die stekels, wat ontzettend leuk bedacht!!
Wat een leuke vrolijke kaart is dit.
Ik ga NU een kaart plaatsen met een hondje erop........mja, te laat dus😖

Rhodé zei

Echt een fantastische kaart heb je gemaakt! Die stekels bij de tekst maken het kaartje specialer dan wanneer je dat niet had gedaan. Heel creatief bedacht!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een fantasie PRIKKELENDE kaart hihi. Superleuk bedacht en gemaakt, zo gaaf die steekjes bij de tekst en ook de binnenkant is een plaatje Nicole.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Ontzettend leuke kaart, helemaal zomers en zo leuk ook de gekozen kleuren!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Van deze kaart word je meteen vrolijk! Echt superleuk Nicole! Lieve groetjes, Yvonne

nicolevb zei

ik vind hem helemaal geweldig
Zo leuk gevonden de stekels rond de titel
Weer een echte parmentiertje
zo mooi

Ellen zei

Super uitvoering Nicole, heerlijk kleurrijk en ook de binnenkant mag er zijn.... Groetjes Ellen

Anoniem zei

Wow, wat een kleurenknaller! Super gaaf. En ook ik vind je idee met de stekels rond de tekst briljant bedacht :-))). groetjes, Gerjon