Pagina's

zaterdag 17 december 2022

Swap Saturday #2022 pakket 4/3

Vandaag mijn laatste Swap van dit jaar met  Cornelie . We gebruiken voor de derde keer het sneeuwmannen pakket wat ik samen stelde. De uitdaging die ik voor deze laatste Swap bedacht heb is... 

Tag it!

Oftewel maak één of meer leuke tags. In het pakket zit een stansje van een tag dus dat was een inkoppertje. Ik maakte drie tags in verschillende kleurtjes. Ik wilde er eerst shakertjes van maken maar toen ik alles al gestanst had bleek ik nog maar twee shakerpouches te hebben in deze maat en ik had geen zin in gepriegel met dunne reepjes foam tape. En eigenlijk vond ik ze zo ook wel prima ;-)

Nu zien deze tags er best leuk uit maar aan de achterkant zijn ze heel lelijk! Echt! 
Dus....ik heb ze op een kaartje geplakt! Zo heb ik ook weer 3 kerstkaarten op mijn teller.




Aan de binnenkant nog een restje papier en een tekstje... 

Stempels: Snowman kisses - Sunny Studio, Inside Christmas greetings- SSS
Stanzen: Mini mat & tag 4, Snowman kisses- Sunny Studio, Sweather weather - ApocketFOH, Merry Christmas circle frame - MFT
Inkt: Memento Tuxedo black, Versafine Clair nocture - Tsukineko, 

Papier:  Whisper white, Real red, Tahitian tide, - SU!, Lovely lady - PTI, Kerstpapier -  Sunny Studio
Verder:  Embellishments - Button galore, 
Copic markers

Het waren vele uurtjes snow fun met dit pakket. Ik heb alleen de perfect snow marker van Studio Light niet gebruikt realiseer ik me nu..  Hieronder het pakket en een overzicht van alles wat ik er tot dusver mee gemaakt heb. Superbenieuwd naar de tag van Cornelie dus ik ga snel bij haar kijken..  KLIK 




Groetjes en een heel fijn weekend!

Nicole

Kerstkaartenteller 2022: 30

14 opmerkingen:

Irene zei

LEUK LEUK LEUK, schitterende stans op de witte kaart en de rest super vrolijk!
Fijne dagen Nicole, XxIrene

Rhodé zei

Wat zijn je tagkaartjes leuk! Dat hapje uit het DP heb je goed bedacht. Zo komt de tag mooi tot z'n recht. En ook de binnenkant is weer zo mooi!

Cornelie zei

Tof met die cirkel stans erop. Hier ook eerst het idee om te shaken, maar moet mezelf dwingen af en toe iets anders te doen;-)
Bij mij gaan het ook kaartjes worden. Ben nog niet zover. Vind het leuk iedere keer te zien dat ons brein creatief vaak dezelfde kant op gaat. Heerlijk;-)
Super mooie tags...ehhh...kaarten!
Dikke kus X

Marijke zei

Wat een grappige sneeuwmannetjes en wat heb je er gezellige tags van gemaakt. Zo vrolijk met deze kleurtjes. Ik vind ze leuk en zeker zo op een kaartje geplakt. Mooi om te versturen. Groetjes Marijke.

Petra-loves-paper zei

nou ben ik stiekum toch wel nieuwsgierig hoe de achterkant er uit ziet als jij die lelijk noemt haha. Mooi opgelost door de tags op een kaart te plakken. Ze zien er ontzettend leuk uit, groetjes Petra

Daphne zei

Wat leuk!!
Ik herken echt jouw stijl.
Wat en goeie oplossing, om de tags op een kaart te plakken.
En ook de binnenkant is weer zo leuk.

Femminde zei

Wat een toffe serie weer!! En zo goed bedacht met die hap uit het onderste stuk. Maakt het gewoon nog mooier. Die gave sneeuwpopjes hangen hier te shinen. Toen ze afgelopen week allebei moesten testen op *C was dat de afleiding. Werkt prima. Maar gelukkig was dat het niet.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Lian zei

Wat een gave kaartjes. Inderdaad; die hap eruit, dat maakt het extra mooi.
Mag ik vragen wat die gaatjes achtergrond van die kaart is.
Is dat gemaakt met een stans. Ik kon het niet ontdekken in het materialenlijstje. Alvast bedankt.
groetjes, Lian

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ontzettend leuk gedaan om er dan mooie kerstkaarten van te maken Nicole. Leuk effect dat geprikte patroon op de achtergrond en ook de binnenkant is weer een plaatje. Hier wordt een mens toch blij van?
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Lian, de achtergrond stans die ik gebruikt heb heet Sweather Weather en is van Pocket full of happiness, ik heb hem gekocht bij Doe@ding.

Nancy zei

Hey Nicole,
Hoe super leuk zijn deze ook weer!! Leuke sneeuuwmannen, toffe labels, nog toffere kaarten werden het. Mooie witte achtergrond, leuke boord onderaan... Goh, soms wou ik dat jouw fantasie ook in mijn hoofd zat...
Liefs,
Nancy

Holly zei

SUPER leuke en lieve kaartjes..vind de kleurtjes ook heel leuk!

Lian zei

Dank je wel Nicole voor de reactie op de vraag over de achtergrond stans.
Ik ga daar eens neuzen.

Els zei

Super wat een bijzondere leuke kerstkaarten met heerlijke kleuren.
Groetjes, Els