Pagina's

zondag 18 september 2022

Dutch Cardlovers Challenge #363

We zijn er vandaag weer met een nieuwe Challenge op het Dutch Card Lovers blog. Deze keer heeft Marjan de uitdaging verzonnen en kwam met onderstaand kleurenpallet.


Door de inspiratie foto moest ik meteen aan de pauwenstempeltjes denken die ik ooit in de uitverkoop op een beurs heb gekocht maar nog nooit had gebruikt. Een goede gelegenheid dus om die er eens bij te pakken. De teksten van Carlijn passen hier perfect bij. Mijn kaartje was dus zo gemaakt.



Ik kleurde nog een extra pauw voor in de binnenkant...

Stempels: Playful peackock - MFT, Trots als een pauw - Carlijn
Stanzen: Playful peackock - MFT, Trots als een pauw - Carlijn, Fishtail sentiment strips, Tall snow globe - MFT, Oval deco frame - Mama Elephant
Inkt: Memento tuxedo black, Versafine Clair nocture - Tsukineko
Papier:  Basic white - SU, Plaid patterns - MFT, Sugarplum - Lawn Fawn, Aqua mist - PT
Verder: Copic markers, Jewel mix 

Natuurlijk hoef je geen pauw op je kaart te gebruiken maar kun je met deze prachtige kleuren alle kanten op. Ik ben dan ook benieuwd waar jullie mee komen en ik kom natuurlijk bij iedereen langs om even te kijken. 
Meedoen kan tot en met vrijdag 7 Oktober.  Op het blog van DCL vind je alle voorbeelden van het design team en hier kun je ook je kaartje linken.  Klik op het logo hieronder voor alle details en voorbeelden. 


Heel veel succes en een zonnige zondag!

Nicole

14 opmerkingen:

Cornelie zei

O, deze kleuren vind ik prachtig. Toffe stempel, helemaal in combinatie met de tekst. Heel tof!

Daphne zei

Wauw, wat een mooie kaart.
De tekst erbij, hoeveel geluk kan je hebben dat je dat in je bezit hebt.
Heel erg mooi gedaan.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes uit het palet wat een schattige stempeltjes
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart en weer zo herkenbaar in jouw stijl!
Het kleurenpalet is bijzonder mooi en deed mij ook direct aan een pauw denken.

groetjes van Ank

Marfien zei

Mooi kaartje met deze pauw, moet ik toch bekennen dat ik ook een pauw gekocht heb op een beurs en nog nooit gebruikt, misschien voor mijn 2e kaartje...

Marjan zei

Ja hè, inderdaad helemaal de pauwenveer kleuren, ik vind het prachtig. Ook toevallig dat jij net deze leuke pauw in je voorraadje hebt, hij is er natuurlijk perfect voor! Mooi zoals hij fier staat te zijn in dat kader waar zijn staart dan weer precies op past! Mooi papier erbij ook en gave tekst, een echte Nicole weer!

Rhodé zei

Die pauw is natuurlijk perfect! En je papiertje heeft ook precies die kleuren. Erg leuk, ook met die tekst. Ik ga snel kijken welke voorbeelden er nog meer zijn.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Bij jou zijn het niet alleen de kleuren, maar ook nog eens de stempels die heel goed bij de challenge passen! Mooi gedaan Nicole 🌺☕️

Gerrina zei

Helemaal gave kleuren vind ik! En ja pauwenkleuren... Deze is een schatje! Groetjes, Gerrina

Holly zei

Wat een leuke kaart Nicole!

Dora zei

Prachtig. Dat er designpapier was die precies pastte bij de challenge.

Femminde zei

Wat een super vrolijke kaart!! Tof ook met die tekst erop.
En.zoals gewoonlijk bij jou is de binnenkant ook weer een plaatje.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk die pauw gecombineerd met het leuke geruite dessin-papier en zo "ingelijst". Ook de binnenkant is weer een plaatje. Een mooie kaart weer Nicole.
Lieve groetjes Miranda

Marja Sch zei

Wat een ontzettend mooie kaart met deze kleuren. Een geweldig idee om een pauw te gebruiken. De binnenkant is ook weer super mooi. Groetjes Marja