Pagina's

woensdag 25 november 2020

KKT Goud/Warm Geel

Ook al regent het buiten pijpenstelen..  dankzij Sarah schijnt vandaag in blogland de zon! De kleuren voor vandaag zijn Goud en Warm geel.. zonniger kun je de KKTcombinatie niet verzinnen. 


Met deze niet echt winterse kleuren wilde ik toch eigenlijk een kerstkaart maken voor mijn voorraad. Hmmm.. lastig.. tot ik dacht aan mijn setje kerstmuizen. Kaas is immers ook geel! Vandaar dus deze 'Cheesy Christmouse' oftewel.. 'Kazige Kerstmuis' (klinkt toch anders in het Nederlands hè...) 




Stempels: Merry Mouse - Sunny Studio
Stanzen: Merry Mouse - Sunny Studio, Slim line card basics - ME 
Stencil: Confetti stencil set - MFT
Inkt: Versafine onyx black, Memento tuxedo black, Versamark - Tsukineko, Distress ink Wild honey, Mustard seed, Squeezed lemonade - Ranger. 
Papier: Glitter card Gold dust - Tonic studios, Solar white - Neenah, Basic Black - SU! Geel stippeltje - Action
Verder:  Wink of stella glitterpen - Zig, Super fine mbossing powder white - Ranger, Crystal drops Ebony black, Embossing powder Golden Sunflower - Nuvo, Copic markers

Ik ben reuze benieuwd naar al deze zonnige KKT-creaties en kom dus zeker even bij je langs. 
Ook meehoppen? Klik dan HIER.

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!

Nicole

Kerstkaartenteller 2020 / 20

36 opmerkingen:

Je@net zei

De perfecte kaart voor deze toch best lastige kleurencombinatie, Nicole. Erg leuk gedaan!

Irene zei

Hier schijnt het zonnetje en je kazige kerstmuisjes 🤣 zijn énig voor deze knap lastige uitdaging!
XxIrene

Nancy Soetaert zei

oh wat zijn dat leuke stempeltjes. Fantastische KKT-kerstkaart!
groetjes
Nancy

Anita van Deur zei

Aw prachtig Nicole vind hem super.
fijne dag.

Femminde zei

Oh wow wat lief die mooie kerstmuizen. En ja, ook ik maakte er een kerstkaart van. Maar dan weer heel anders. Zol leuk om te zien wat iedereen met een zelfde kleurencombi doet. En deze is gewoon TOF!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Wat een geweldige kerstmuizen, Nicole. Wat een enige set en vrolijke kerstkaart maakte je er mee!
Heel geslaagd in deze toch lastige kleurencombinatie.
Groetjes en fijne dag,
Jantine

Rosina zei

Ohhhh deze is GEWELDIG leuk Nicole, zo schattig die muisjes...komen prachtig uit met deze KKT kleurtjes...echt een TOPPERTJE!!!
groetjes Rosina

Rhodé zei

Zo ontzettend knap hoe jij dit weer voor elkaar krijgt! En zo schattig, die muisjes! Fijne dag!

Petra-loves-paper zei

Gewéldig leuk KKT kaartje, wat ontzettend grappig met die muisjes 💕

Danielle zei

Ohhhh, wat een schatje weer deze kaart!! Echt heel leuk bedacht! En inderdaad, sommige teksten bekken toch lekkerder in het Engels hè ;-)

Els zei

Super leuke kaart en de muisjes zijn zo lief.
Groetjes,Els

chantal zei

Wat een superleuke kaart heb je gemaakt.
Een kerstkaart hoeft niet langer grauw en grijs te zijn.
Liefs Chantal

Diny zei

Wow....wat en GAVE kaart Nicole....schitterend!
Ik ben zojuist volger van je geworden terwijl ik dacht dat ik dat allang deed!
Groetjes Diny

Marjan zei

Heel goed bedacht die muisjes voor deze lastige challenge w.b. de kleuren. Mooi zoals jij het goud en geel hebt verwerkt, het is weer een echte Nicole! De tekstjes helemaal bijpassend ook, gaaf!

Annemarie en Merit zei

Oh geweldig deze kazige kerstmuisjes haha! Wat heb je deze kaart weer ontzettend leuk gemaakt in de kleuren van het KKT!

Liefs, Merit en Annemarie

Colien zei

Tof kaartje in de kleurtjes van deze maand. Wat zijn ze leuk die 'kazige kerstmuizen', heel gaaf!
grtz Colien

Daphne zei

Wat knaaaaaaap!!
Zo leuk, deze kaart. En heel lief ook.
Ik vind het bijna niet te doen, deze kleuren combinatie, maar zie echt de leukste kaarten voorbij komen.

Margreet zei

Wat gaaf, een muizen/kaaskaart. Wat zitten ze daar ontzettend leuk te wezen. En dan ook nog zo'n leuke binnenkant. Leuke teksten heb je gebruikt. En dan vind ik ook de bijpassende envelop nog te gek.
xxx Margreet

Ilse zei

Ik vind je kaart geweldig, echt heel mooi. Ik sluit me met veel plezier aan bij je volgers. Ik kom zeker nog wat vaker langs.
Groetjes,
Ilse

martina's kaartjes zei

ach, wat is die leuk geworden ! helemaal leuk en grappig, top hoor !
helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
op naar de volgende uitdaging (?)
grtjs, martina

Nancy zei

Hey Nicole,

Wat een enige kaart alweer! Hoe geweldig heb je dat geel van de kaas met het goud voor Kerst gecombineerd! Oh, wat ben ik toch zo'n fan van jouw kaarten! Helemaal mijn ding... Die muizenset, is dat een recente? En waar bestel jij die? Denk dat ik ook ergens kaas-muisjes heb, maar deze zijn echt super! Zo'n kaart wil iedereen toch ontvangen, niet? Ik hoop voor jou dat je dan ook af en toe super leuke kaarten terug krijgt...

Liefs,
Nancy

karin zei

Wat leuk met die muisjes erop. Mooi kaartje in de KKT kleuren.
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Kazige kerstmuizen....die houden we er in!! Maar je kazige muisjes stelen wel de show op deze erg leuke kaart!
Groetjes van Henriët

Holly zei

Klinkt in het Engels liever he? Super leuke vrolijke kaart zo met de muizen en de kaas!

marijke zei

Wat een prachtig kaartje met de muisjes. Zo leuk gedaan met de raampjes! Groetjes Marijke

Sarah zei

Zelf het merk van jouw muizen ' Sunny studio ' is zonnig. Wat een leuke kaart weer. Super! Fijn dat je spontaan kwam kijken want ja een combi bedenken en dan zelf niet meedoen dat zou wel heel laf zijn! Of ik had geen knutseltijd, dat had natuurlijk ook gekund, want wat is het hectisch op school. Maar het was me gelukt om iets te maken 😉Xx

Laurespage zei

Wat een leuke kaart, je moet er even blijven naar kijken, om alles goed te zien. Helemaal TOP !
Groetjes, laurette

Sarah - Crea S zei

'n Superleuk kaartje Nicole! Echt helemaal te gek! Liefs, Sarah

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Owww deze is weer helemaal leuk! Liefste kaart die je maakt is een plaatje.. helemaal leuk met deze muizen!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wij hebben volop zon vandaag en jouw leuke kaas-/kerstmuizen laat ook vanavond het zonnetje schijnen Nicole. Ik vind hem heel leuk met die drie openingen en het geel met goud.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Een dot van een kaart, ik hou wel van kaas met kerst, tof idee

Creatiels zei

Kazige kerstmuizen wat leuk gevonden. Ik vind het best een grappig kaartje. Knap resultaat.
Ik ben vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

GerJanneke zei

Hier de hele dag zon!!! En niet alleen in Blogland met deze kleuren. Ik woon blijkbaar in het beste deel van het land wat weer betreft.
Je kaartje is ontzettend leuk! Die muisjes en het kaasgeel is perfect! Leuk envelopje erbij, trouwens!
Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

!neke zei

Wat een top kaart !
Groeten Ineke

Nelleke zei

WoW wat een superkaart Nicole. Gewoon een plaatje om naar te kijken. En ja het cont rast van wit en geel doet het juist zo goed, mag er helemaal bij. Groetjes Nelleke

Gerrina zei

Toen ik de kleuren zag dacht ik eerst aan gezellig licht en toen aan kaas...heb ik misschien zin in zon en trek? :) Een lekker vrolijke en weer mooi uitgevoerde kaart! Groetjes, Gerrina