Pagina's

woensdag 1 april 2020

Zonnestraaltjes in barre tijden..

Okay, voordat ik helemaal het imago van een drankorgel krijg hier in blogland, vandaag iets heel anders... 

Het zijn rare en moeilijke weken. Sociale afstand en soms totale afzondering, angstige beelden op TV, zorgen om zieke of oudere mensen, niet meer de dingen kunnen doen die je gewend was en soms zelfs extra hard werken met alle risico's van dien. Gelukkig schijnt voor ons het zonnetje en ik zie hoe goed dat iedereen doet. Daarom een extra zonnestraaltje in de vorm van een klein kaartje om zomaar in je brievenbus te vinden. Een knuffel zonder besmettingsgevaar omdat we dit toch allemaal samen moeten doen... 





Ik heb er maar meteen een hele stapel gemaakt, toch lijken het er niet genoeg te zijn. 



Stempels: Sunflower field, July card kit - Hero Arts, Typed every day - Hello Bluebird
Stanzen: Sunflower field, July card kit - Hero Arts
Inkt: Cilantro, Artishoke, Walnut, Manatee, Hippo, Sunflower, No2 pencil - Lawn Fawn, Distress Oxide Tatteded rose, Mermaid lagoon, Squeezed lemondade, Tumbled glass - Ranger, Mossy Meadow, Old Olive - SU! Versafine Onyx black - Tsukeneko
Papier: Whisper white - SU!

Groetjes, pas goed op jezelf en elkaar & blijf gezond.
Nicole

18 opmerkingen:

Colien zei

Heel mooi, daar wordt je vrolijk van!
grtz Colien

Je@net zei

Wat een mooie serie kaarten, Nicole. Zeker weten dat zo'n zonnestraaltje in de brievenbus erg gewaardeerd zal worden!

Sarah zei

Prachtig! Wat een krachtige en mooie kaarten! X

Stampin with Liz Design zei

Wow, prachtige kaartjes Nicole en idd we kunnen wel een zonnestraaltje gebruiken! Heel erg mooi! Groetjes Linda

Marja Sch zei

Wat een mooie lieve kaarten. Groetjes Marja

Trudy zei

Je hebt prachtige kaartjes gemaakt!
Groetjes Trudy

Margreet zei

Wat een geweldig leuke serie, Nicole. Ik weet zeker dat je daar een heleboel mensen een plezier mee gaat doen!
xxx Margreet

Marieke zei

Wat attent van je ze zijn super leuk geworden. Vandaag kreeg ik van mijn werkgever (werk in de zorg) een pakketje met bloembollen als attentie omdat we zo hard ons best doen, word vanuit mijn kant zeker gewaardeerd!

Jolanda zei

Ik mocht zo’n lief kaartje ontvangen, heel lief en kwam op een goed moment binnen.

GerJanne zei

Dat is lief! EN ik denk dat je er nooit genoeg kunt maken, dus alles wat je doet is goed. Je hebt me trouwens wel voer voor een verjaardagskaart voor jou gegeven.... hahahaha.....

Thamar, zei

Wat een mooie lieve kaartjes

Rhodé zei

Lief om zulke kaartjes te maken. Ik merk dat het mensen goed doet om een kaartje te ontvangen in deze tijd. Ik ben gisteren met mijn kids ook al druk bezig geweest om voor verschillende mensen iets te maken. Slim dat je een serie maakt, want je hebt er al snel best wat nodig. Ze zijn erg mooi geworden. Die zonnestralen passen er echt mooi bij.

Gerrina zei

Een zonnestraaltje kunnen we altijd, in elke situatie wel gebruiken en dit zonnestraaltje is prachtig! Mooi hoe je haar in deze scene plaatste! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dáár spat vrolijkheid vanaf Nicole. Ik hoop dat we snel allemaal weer onbezorgd en vrij rond kunnen springen. Tot die tijd zijn dit inderdaad supermooi gemaakte kaarten om van te genieten. Lief van je...
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Prachtig zijn ze en wat superlief van jou om zoiets te veersturen! Daar ga je een aantal mensen heel blij mee maken!

Laurespage zei

Prachtige kaartjes die zeker gewaardeerd zullen worden deze dagen. Groetjes, laurette

Danielle zei

Je kaartjes zijn echt zò leuk geworden!! Super om die in de brievenbus te vinden! Geniet van de zon vandaag :-)

Cornelie zei

Mooi en super lief!