Pagina's

zaterdag 17 augustus 2019

Cornelie & Nicole's Swap Saturday #26



We zijn er weer met een Swap Saturday vandaag! De uitdaging voor vandaag is "Zwoele zomeravond". Inspiratie genoeg deze zomer zou je denken! Toch vond ik het een lastige. In het pakketje zit een schattig stansje van 3 lampionnetjes en die wilde ik heel graag gebruiken. Ik ben niet zo handig met stansjes. Ik ben meer een stempelaar geloof ik... Maar ja, daar heet het dan ook een uitdaging voor hè!

Ik ben dus wat gaan kliederen met distress inkt en verf en ondanks ik het gespetter in een schoenendoos heb gedaan is mijn hele hobbykamer nu gespikkeld. Als iemand een schone spettertechniek weet... ik hoor het graag!





Na al mijn geëxperimenteer en geklieder toch best tevreden met het resultaat en daarom ook nog een tweede versie gemaakt. 



Het was weer reuzeleuk om uitgedaagd te worden met dit gave zomerpakket.  Jullie hebben mij wat weinig gezien in blogland de laatste tijd. Bram en Sverre zijn afgelopen weken thuis geweest en omdat ze binnenkort weer allebei vertrekken naar Maastricht en Amsterdam wil ik nu zoveel mogelijk tijd met ze doorbrengen. Overdag werk ik maar s'avonds kijken we vaak gezellig samen Netflix of we maken een wandeling met onze Nuts. Ik vrees dat ik weer echt moet wennen als ze na volgende week de deur weer uit zijn. Wel heb ik dan weer volop de tijd om jullie blogs te komen bekijken! 

Op 14 september zijn we er weer met een nieuwe Swap. Maar nu eerst kijken bij Cornelie, gaan jullie mee?

Groetjes & een heel fijn weekend!
Nicole

Het pakket:



19 opmerkingen:

Je@net zei

Haha...zou graag even een kijkje nemen in je gespikkelde kamer ;o)
Het effect is in elk geval hartstikke gaaf en de kaarten zijn dan ook super mooi geworden!

Margreet zei

Volgens mij is schoon spikkelen haast niet mogelijk, Nicole. Maar je hebt er wel 2 beeldige kaarten aan over gehouden. Ik vind e ontzettend gaaf geworden.
xxx Margreet

Marjolein zei

Wauw, dat zijn twee gave kaarten geworden! Bedankt voor het leuke idee. Goed weekend, Marjolein

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ontzettend leuke kaarten met hele mooie achtergronden Nicole. Ik moest wel lachen om je "spikkel-kamer" én om de tekst op de onderste kaart.
Groot gelijk om lekker te genieten van het gezelschap van je kids. Mijn dochters wonen in Londen en Utrecht en dat vind ik ook altijd heerlijk als ze thuis zijn :)
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Wauw! Ik vind ze SUPER mooi. X

Cornelie zei

Wat onwijs mooi gedaan@!! Super mooi met de spetters (je kamer zal ook heul mooi zijn) en het lichteffect. Super gedaan zeg, wauw!!

martina's kaartjes zei

wauw, wat zijn je spetterkaartjes 'spetters' geworden ! helemaal verkocht ben ik, heb ze dan ook maar meteen gepind, supertof zijn ze zo, en die rommel, nemen we er maar gewoon even bij...
helaas kan ik je ook geen 'spatvrije tips' geven hier, sorry
nu ik de lantaarntjes zie, hoe leuk ze zijn, vind ik het jammer dat ik ze vorige week in de Sales bij Pipoos heb terug gehangen... Balen
grtjs, martina

lostinpaper zei

You always have such brilliant ideas and create your designs so beautifully!

Colien zei

Hele gave kaartjes, mooi! En sowieso met inkt werken.... geeft bij mij altijd vlekken en spetters! ;)
grtz Colien

Marjan zei

Wat een supergave kaarten!! Ze gloeien gewoon echt, ben er weg van!
Ik spetter in een pizza doos, dat gaat vrij goed als je het beleid doet ;)
Groot gelijk dat je lekker de tijd met je kids neemt, dat zijn de belangrijker zaken in ons leven!

Anneke zei

Wow supermooi, beide versies!
Als het een troost kan zijn, mijn gespetter belandt ook altijd naast de doos :)

Rhode zei

Wat heb je dit leuk gedaan! Echt supermooi! Leuk ook dat het weer heel anders is dan de kaartjes van Cornelie!
En sorry: geen goeie spettertip ;) Bij mij zit ook alles onder de spetters. Hopelijk kan iemand anders je aan een gouden tip helpen.

GerJanne zei

Ik ben net bij Cornelie geweest en die lampionnetjes zijn super. Jij hebt ze ook bijna brandend gekregen, lijkt het wel. Knap!
EN ja, kinderen gaan voor...dat snap ik. En straks weer stil in huis als je thuis komt van je werk, dat went wel weer. En gelukkig heb je ons nog! ;-)

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaarten in prachtige kleuren! Ik houd wel van deze achtergronden! Ik spetter ook in een doos, wel een beetje een diepe, gaat redelijk goed, maar ook hier gaan er helaas wel eens sputtertjes naast.. Groetjes Linda

Gerrina zei

Zal wel wat stiller zijn als ze weer weg zijn; heerlijk dat ze ook een tijdje terug thuis zijn! Je kaarten vind ik beiden een prachtige achtergrond hebben en samen met de lampjes doen ze me denken aan heerlijk lange avonden buiten, al hebben we er dit jaar veel minder gehad als vorig jaar...
Spetteren doe ik op m'n mat of ook in een schoenendoos dat gaat meestal wel goed, al doe ik sprayen ook in die doos én buiten... Groetjes, Gerrina

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat heb je dat gaaf gedaan! Groetjes, Linda

Thamar, zei

Nou ik sluit mij helemaal aan bij al deze dames biven mij. Ik vind dit kaartje ook helemaal geweldig leuk.
Fijn weekend

Kaartenkraam zei

Wow wat mooi gedaan! Ik vind ze helemaal super!

groetjes van Ank

Dotty Jo zei

Wow, Nicole, your cards look amazing! Love how you've created the light and dark, Jo x