Pagina's

zondag 10 februari 2019

warme cadeaukaarthouders

Toen Sverre in Amsterdam stage liep stuurde ik hem regelmatig een kaartje met Starbucks cadeaukaart erin. Toen ik de Coffee gift card holder stans van Honey Bee zag heb ik die meteen besteld voor mijn Starbucks kaartjes. Helaas stopte de Starbucks met het uitgeven van cadeaukaarten net voordat ik mijn stans binnen kreeg. Omdat ik het toch wel een heel leuk modelletje vind heb ik er nu maar een aantal kaartjes mee gemaakt. Er past immers ook een andere cadeaukaart in en zo heb ik altijd wat leuke houders op voorraad voor verjaardagen.



En de binnenkant. Excuses voor de onscherpe foto's... 



Stempels: Birthday - Ali Edwards, Bravo - Stampin Up, Coffee date, Coffee break - MFT
Stanzen: Bloem - Action, Coffee gift card holder - Honey Bee
Inkt: Walnut - Lawn Fawn
Papier: Whisper whtie, vellum - Stampin Up, Sweather weather - Lawn Fawn
Verder: Buttons - Lawn Fawn

Een zeer druilerige zondag hier vandaag. Ik ga thee zetten en duik in mijn boek!! (wat een straf hè ;-) 

Groetjes! Nicole

14 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk geworden, Nicole.
Hier ook een druilerige zondag...prima weer om te lezen ('Heida' van Steinunn Sigurdardotter) en ondertussen volg ik met een schuin oog het schaatsen.

Maria V zei

Wat een leuk idee en handig om er cadeaubon er in te doen. Mooi gemaakt.

Mariken zei

Ooh, leuk zijn ze! Geweldig idee, die starbucks-bonnen van jou! Zeker zeg, wat druilerig, dat ben je snel beu! Heb je een goed boek? Tips zijn altijd welkom! Lees ze, wel lekker knus binnen. Kaarsje en haard aan, mmm!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk gemaakt Nicole, zeker handig om op voorraad te hebben.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

Toffe cadeaukaartjes!
Fijne avond
Nancy

!neke zei

Ze zijn super gaaf !

GerJanne zei

Wat een leuke giftcardhouders. Jammer dat ze bij Starbucks ermee gestopt zijn, was zo toepasselijk! Maar je hebt een mooi voorraadje nu. Het was hier echt een van de donkerste dagen van de winter...

Rhodé zei

Wat een leuke kaarthouders! En natuurlijk heb je de binnenzijde ook helemaal mooi gemaakt: tof! Inderdaad een druilerige dag gisteren. Zelf vind ik dat op zondag niet erg. Een mooi boek, een spelletje met de kids of lekker knutselen. Genoeg ideëen om me binnen te vermaken;)
En wat betreft die stempeltjes van Cats on Appletrees: ik leen dan ook altijd een handige tool waarmee je precies op de goede plek kunt stempelen. Hij is van SU en heet volgens mij de 'stampinizer' (of iets wat daar op lijkt).

Gerrina zei

Dat is dan lekker van zo'n winkelketen; jij bijna voorbereid en ze stoppen...
Is wel een erg leuke vorm en gelukkig past elke boodschap erbij, net als alle kleuren en motieven zoals jij hier laat zien; heerlijk wat een vrolijke kadootjes zo! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Ja, super natuurlijk, dit is erg leuk om te geven en zeker om te krijgen. Je hebt er mooi en vrolijke houders van gemaakt! Lekker voorraadje zo.

Cornelie zei

Wat een boel leuke posten heb ik gezien! Tof allemaal. Hier ook wel een dip. Gelukkig schijnt deze week de zon. Heerlijk. Iedere jaar komt het weer terug, of ik nou wil of niet...maar het wordt vanzelf lente zullen we dan maar zeggen ;-))
Je bloemen zijn prachtig gelukt trouwens, knap!! Je koffie kaarten ook weer leuk. Wel flauw van Starbucks trouwens ;-P
Nou fijne dag verder!!

Colien zei

Heel leuk, zelfs als je niet van koffie houdt ;) Wat jammer dat Starbucks stopte met het uitgeven van de kaarten, maar een andere tegoedbon past er ook in en zelfs zonder zijn ze tof!
grtz. Colien

Danielle zei

Oeh wat een pech dat je geen Starbucks tegoedkaarten meer kunt kopen net nu je deze leuke set hebt... Maar ze zijn sowieso leuk en bruikbaar! Het was inderdaad druilerig en ik moet zeggen dat ik wel zin heb in een beetje zon, lekker naar buiten!! Hoewel binnen gezellig is, een boek lezen en knutselen heerlijk, vind ik het toch ook fijn om even een wandeling te kunnen maken....

Ellen zei

Slechte timing, maar de bekers zijn zeker ook leuk voor een andere giftcard ;-)