Pagina's

vrijdag 23 december 2016

Met mijn allerlaatste Kerstkaartje wil ik iedereen hele fijne dagen wensen. Ik werk komende week nog even maar daarna gaan we traditiegetrouw het nieuwe jaar inluiden op Texel. Zin in!!

Stempels: All Yule Need - Paper Smooches, Tin of Tags - Stampin Up!
Inkt: Memento Tuxedo Black
Papier: Crumb Cake - Stampin Up!
Verder: Prisma kleurpotloden, Uniball gelpen wit, Copic multiliner

Ik had het kleurwerk al een tijdje geleden af. Vind het soms lekker gewoon een beetje te kleuren zonder dat ik er meteen al kaarten mee maak. Het zijn er uiteindelijk drie geworden maar de andere twee had ik al verzonden voor ik me bedacht dat ik er nog geen foto's van gemaakt had.
Hieronder een overzicht van alle 3xKerst series die wel op de foto zijn gegaan;

Papertrey Ink - Spruce & Sprigs

Hero Arts - Winter Scene

Stampin Up - Winter Wishes

My Favorite Things - Winter Warmth

Papertrey Ink - Winter Woods

My Favorite Things - Cool day

Stampin Up! - Candy Cane Lane

Papermania - Noel

Lawn Fawn - Home for the Holidays

Stamping Up! - All ye faithfull


Komende weken neem ik even een blogvakantie. Tijd om met familie te zijn, te bakken en te koken, boeken te lezen, lange wandelingen met de hond te maken en even niets te hoeven. 

Fijne Kerstdagen! / Merry Christmas!


Nicole













10 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi kaartje en wat een prachtige collectie kerstkaarten! Fijne dagen!

GerJanne zei

Je kaart vind ik super! Heerlijk om te kleuren inderdaad. Ontspannend, tenminste dat vind ik.
Je series zijn geweldig. En mijn kaart staat erbij! Dank je wel!
Heel fijne tijd gewenst op Texel en tijdens je blogvakantie.
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Een prachtige kaart, Nicole. Een leuk om alle series nu even samen te zien.
Fijne feestdagen en een gezellige vakantie gewenst!

Gerrina zei

Wat een prachtige kaarten in dit overzicht! En ook de 1e met de kerstlampjes is mooi; een gave vrolijke afsluiter van alle kerstkaarten die je gemaakt hebt! Fijne kerstdagen en geniet ze van dat mooie eiland! Maak 2017 een mooi, kleurrijk en creatief jaar! Groetjes, Gerrina

Margot zei

Mooie afsluiter! Fijne feestdagen en op naar een creatief 2017!

!neke zei

Prachtige blogpost is dit !
Mooi het overzicht !
Fijne dagen en een goed 2017 !
Geniet op Texel !

groeten Ineke

Anneke. zei

Prachtige kerstkaarten, Nicole. Voor jou ook fijne kerstdagen en veel plezier op Texel.
Groetjes Anneke.

Stella zei

En wat een klapper als afsluiting. Ik ovnd je series prachtig en deze zit bij mijn favorietjes:) Hele fijne dagen; geniet er van. En maak er op Texel een mooie jaarwisseling van!

Colien zei

Gave kaart! En bedankt voor de post die hier in de bus viel, top! Fijne dag en op naar een goed en creatief 2017.
grtz.Colien

lostinpaper zei

Merry Christmas my friend, thank you as always for the wonderful inspiration and amazing colour that you bring to my day!