Pagina's

dinsdag 21 juni 2016

Visjes

Bij de bestellingen van mijn Stampin-Up klanten doe ik altijd een klein cadeautje en een kaartje. Natuurlijk gemaakt met spulletjes van Stampin Up! Aangezien iedereen alles inmiddels ontvangen heeft kan ik ze nu laten zien. Ondanks het s'zomerse thema was het buiten heeeeel grijs toen ik deze foto's maakte dus de foto's zijn niet zo goed gelukt helaas. Hopelijk deze week iets beter weer! 



Stempels: Jar of Love, Tag Talk - Stampin Up
Inkt: Dapper Denim, Mint Macaron, Calypso Coral, Soft Sky - Stampin Up
Stans: Jar of Love, Number of years, cirkel punch - Stampin Up
Papier:  Very Vanilla, Mint Macaron, Calypso Coral, DSP By the shore -  Stampin Up
Verder:  Seaside embossing folder, Coral twine - Stampin Up, sequins

Met deze spulletjes en het envelope punch board ook meteen een envelopje voor vaderdag gemaakt. Er moest een strippenkaart voor de vliegvisvijver in dus dit papier was heel toepasselijk! Helaas vergeten een fotootje te maken...

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!!
Nicole

13 opmerkingen:

!neke zei

Mooi!
De foto's zijn best goed !
Leuk dat je bij je bestellingen iets bij doet !

Ellen zei

Waardeloos hè, dat grijze weer?! Niet alleen qua foto's maken, maar je wordt er zo depri van. Van jouw maaksels word ik gelukkig weer vrolijk. Dat kaartje met dat visje, zo leuk! En het doosje ziet er ook zo gezellig uit. Fijne, hopelijk niet al te grijze, dag!

Mariken zei

Wat is dit leuk zeg, al die mooie kleuren bij elkaar. Dat kunnen we inderdaad wel gebruiken! Onze haard wordt er op dit moment uitgebroken, dus ik sta in de keuken te bloggen. Hoopte zo op mooi weer, zodat we in ieder geval buiten kunnen leven, nou voorlopig nog niet...

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Nicole. En vanaf morgen beter weer....yeah!

Sarah zei

Fijn om op blogs nog zomer te zien!
Je doosje vind ik ontzettend mooi!

Sarah zei

Ik bedoelde zomerkleuren 😊

Marjan zei

Tco zie ik jouw eigen stijl altijd terug, ook met SU producten, zo leuk! Ze zijn mooi, deze bedankjes. Jammer dat je de foto van het vaderdag cadeautje vergeten bent, maar dat was ook zeker gaaf!

Marjanne zei

erg mooi je kaartjes!

Rhodé zei

Leuk gedaan! Alles past helemaal bij elkaar!

Stella zei

Wat superleuk om zoiets bij je bestelling te krijgen. Ondanks het grijze weer zie ik heel goed op de foto's hoe gaaf het is. Enig met die visjes. Jammer dat er geen foto van je vaderdag cadeautje is. Maar het was vast net zo mooi!

GerJanne zei

Hee Nicole, wat leuk! Grappig vissenpapier heb je gebruikt.
Het is al laat en ik moet nodig gaan slapen, dus ik hou het kort!
Lieve groet
GerJanne

Colien zei

Wat een leuke bedankjes! En herkenbaar dat je soms al iets hebt weggegeven of opgestuurd en dan bedenkt dat je de foto bent vergeten....
grtz.Colien

Kirsty Vittetoe zei

Such lovely creation!!!