Pagina's

zondag 31 januari 2016

MFT Color Challenge 38 + city crafters challenge blog



Deze kaart heb ik gemaakt voor de MFT color challenge. Geel en paars zijn kleuren die ik niet zo snel zelf zou kiezen en het maakt het juist zo leuk iets te verzinnen met een compleet ander kleurenschema dan ik gewend ben. Omdat de challenge van My Favorite Things is heb ik voor de Cat-itude set gekozen en verder ging het eigenlijk vanzelf.
Naast de kleuren van de challenge heb ik hier en daar nog wat gouden accenten toegevoegd.


Stempels: Cat-itude en Cool day (hartje)- MFT
Inkt: Blushing Bride - Stampin Up! Melon Berry -  Papertrey Ink, Purple red - Different Colors
Stanzen: Blueprints 13 en harjte van Cool day- MFT, Basic Set - Mama Elephant,
Papier: Painted prints citrus (geel) en Calm en Cozy Chevron (zalm) - MFT, goud glitter - SU!
Verder: Gold paint dabber - Ranger, Zware glaze pen - Sakura, Washi - SU!, Copics

Het leek me leuk het kleine katje te vullen met gouden spettertjes dus ik heb de rest afgeplakt en ben aan het spetteren geslagen...Met als gevolg dat mijn hele bureau nu goud-gespetterd is!!  Gelukkig had ik het net opgeruimd omdat ik mijn schaar kwijt was zodat ook niet al mijn papier en spullen onder de spetters zaten. Als iemand een spetterende tip voor me heeft... Ik hoor het graag!!!

Groetjes, bedankt voor je bezoekje & fijne zondag nog! Ik ga weer een leuke challenge uitzoeken...

Nicole

Challenges:

City crafters challenge blog pets
MFT color challenge #38


19 opmerkingen:

Evy G zei

Hahaha, ik ben mijn versamark embossing-inkt kwijt, dus ik moet ook eerst wat opruimen ;-) Als je het kaartje nu eens in zo'n blikken koekendois legt en dan spettert? Een diepvriesdoos lijkt me wat klein... Ik vind de spetters wel ontzettend gaaf! Zou zelf ook nooit die kleuren kiezen, maar op jouw kaartje ziet het er allemaal heel erg mooi uit!

Marjan zei

Soms is het wel leuk om iets te doen wat je zelf niet zo snel zou doen. Maar je heb het er prima afgebracht, een gaaf kaartje is het. Die gouden accentjes vind ik mooi! Leuk ook dat iets schuin geplaatste.

Nicole Parmentier zei

Goed plan! Ik heb hier nog een kartonnen doosje staan, die ga ik bewaren voor dit soort geknoei!

Mariken zei

Het zijn inderdaad geen voor de hand liggende kleuren, maar daarom is dit ook zo leuk!! Hartstikke tof kaartje is dit, de katjes zijn zo geinig, ik heb ze ook! Gezellige zondag!

GerJanne zei

Hoi Nicole,
heel leuk kaartje met de katjes! En zo wordt het met deze kleuren een echte uitdaging voor je!
Als ik spetters wil gebruiken, heb ik een oude schoenendoos en leg het kaartje/papier daarin. Kun je steeds weer gebruiken en hoef je niet schoon te maken. De inkt droogt op in het karton van de doos.
Groetjes,
GerJanne

Gerdine zei

Erg leuk, die katten op een rij!

Dotty Jo zei

This is adorable, Nicole! I've also purchased this set and am having loads of fun with it! Jo x

Judith zei

Grappig stel vrienden, die poezen (-: Leuke kaart, een happy-maker!
De tip van een (schoenen)doos heb je al gekregen, anders had ik het aan je voorgesteld.
Groetjes!

Je@net zei

Zelf vind ik kleurenuitdagingen altijd erg lastig. Echte uitdagingen dus :o) Maar jouw kaartje is reuze geslaagd, Nicole. Echt een leuke kaart geworden!

Els zei

Wat ontzettend leuk heb je deze kaart weer gemaakt.
Groetjes, Els

Tinie zei

Superleuke kaart, Nicole!! Gaaf met deze leuke kleuren!!
Groetjes Tinie

!neke zei

Nicole , gave kaart !!!
Maar wat ik zo jammer vind, dat er zo weinig karakteristieke Nederlandse teksten zijn op stempels !!!
groeten Ineke

lostinpaper zei

Super sweet Nicole!

Jolanda zei

Oh, wat is hij leuk!!!!!

Thamar, zei

Wat een vrolijk Spetterend kaartje. Ik vind de kleuren erg leuk, lekker zoet

Marina zei

These are really fun cats - I love how you've stamped them in different colours . Great touch of glitter too. I hope you don't mind that I've pinned this for inspiration. Thanks for joining in at City Crafter. Marina DT

Stella zei

Nicole jij kan tenminste buiten je comfort zone werken;dat is voor mij nog wel een dingetje:)
En ik vind je kaart zo gaaf; leuk met goud accentjes. Een beetje bling is altijd goed! Ik vind het zo hartstikke leuk dat je ook meedoet bij CCCB; dank je wel!

Dana M zei

Beautiful card Nicole! Love the super "hip" cats :)

Ros Crawford zei

What a fun and fabulous card!!! Thanks so much for playing along at CCCB!!