Pagina's

maandag 12 augustus 2013

Cards & Scrap uitdaging 180

De uitdaging van Cards & Scrap van deze week is 'One big flower'. Onze sponsor Scala stelt ook deze week weer een prachtige prijs beschikbaar dus kijk snel op het Cards & Scrap challengeblog!

Zoals jullie weten scrap ik graag met mooie teksten en gedichten. Deze is van Herman van Veen uit een verslag van zijn rondreis door India. Ik vond het dan ook heel mooi passen bij de foto die ik van een prachtig meisje in Mysore maakte.



Uit zulk fijn materiaal gesneden meisje
zag ik nog nooit
Waren haar handen vlinders
haar lippen rozeblaadjes
waren haar voeten van krullend papier
en haar ogen zo stil
zo ver.
Wat zagen zij
aan welke binnenkant
voor mij verborgen wereld
het zwarte haar,
gesloten voor mijn hand,
zo mooi,
het leven zelf.
Heelalver,
van de dingen.

En een kaartje van de restjes...
(stempel PTI - Fancy folk Art ingekleurd met aquarelverf)



Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole

Sponsor:


2 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtig kaartje, Nicole, en wat een mooie lo. Super die tekst van Herman van Veen erbij!

Tinie zei

Prachtige LO met een hele mooie tekst!!
En ook je kaartje is weer super, Nicole!

Groetjes Tinie