Pagina's

donderdag 3 december 2020

Een vredig kaartje

Vandaag op deze donderdag een kerstkaartje van mij. Gemaakt met een stempel die eigenlijk geen kerststempel is. Ik vond dat deze vogel best voor vredesduif kon doorgaan.. okay aan zijn snavel te zien is het zeker geen duif maar ach, who cares. Gewoon zomaar een vredig kerstkaartje. 



Een kerstgroet met nog een vogeltje aan de binnenkant. 


Stempels: Always - Waffle flower, Stained glass greetings - SSS
Stanzen: Always - Always - Waffle flower, Stained glass greetings - SSS
Inkt: Memento tuxedo black - Tsukineko, Distress Oxide Mermaid Lagoon - Ranger
Papier: Bristol smooth - Strathmore, Solar white - Neenah
Verder: Jewel drops Iceberg blue - Nuvo, Sheer shimmer crafty spray, Glossy accent, Copic markers

Mijn stapeltje  kerstkaarten begint al aardig te groeien. Ik moet nog een eindsprintje maken maar ik heb het idee dat het allemaal wel gaat lukken dit jaar. Zijn jullie een beetje op schema met de kerstkaarten productie?

Kerstkaartenteller 2020 / 23

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole

17 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Nicole!

Femminde zei

Oh wat een super leuk kaartje Nicole!! En ik vind het juist zo leuk dat je met een gewone stempel een kerstkaartje hebt gemaakt. En als je het niet gezegd had was het mij niet eens opgevallen.
Je kiekeboe kaartje uit de vorige post is ook een toppertje!! En ik ben super nieuwsgierig wat je dit weekend met de Missees gaat doen. Ik hou je blog in de gaten...
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtig kaartje is dit geworden Nicole, het plaatje kan goed door voor een winters kaartje hoor!!
Liefs, Merit en Annemarie

Gerrina zei

Prachtig gekleurd en ja ik vind ook dat ze heel goed voor kerst kan! Een mooi dromerige kaart! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een plaatje Nicole. Heel mooi ingekleurd en ook de binnenkant is weer top.
Ik heb volgens mij teveel kaarten ( ik maak er natuurlijk iedere week een voor 52 WTC als dt-lid).
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Kerstduiven hebben vast andere snavels :). Ik vind je kaart een plaatje, zo mooi en ook qua kleur!! Mooie teksten in dezelfde tinten en die drops erbij... top, ook de binnenzijde!

Ik zit heel goed op schema, heb de laatste maand heel erg veel gemaakt en heb nu meer dan ik wilde, fijn voor volgend jaar haha. Maar ... ik stuur ook niet aan iedereen een zelfgemaakte, hoor.

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kaart en zeer geschikt als kerstkaart hoor. Als je zo lief bent voor vogels/dieren dan leef je toch in vrede met je omgeving ;-)
Prachtige kleuren en zo mooi als het woord peace past onder haar ellebogen. De drops en de binnenkant maken jouw kaart weer helemaal af!

Leuk dat je mijn blog ook bent gaan volgen, zelf volg ik jou al heel lang ;-)
Ik hoop dat ik jou net zo kan inspireren als dat jij mij doet.

groetjes van Ank

Rhodé zei

Prachtige kleuren heb je gekozen. Het is een heel mooi kaartje geworden. De tekst is al een plaatje op zich.
Ik ben volgens mij klaar met de kerstkaarten. Ik stuur er nooit zo heel veel, dus dat scheelt.

Blankina zei

Super mooi, heel fijntje en prachtig van kleur, groetjes Blankina

Holly zei

Wat een Beauty!!
..ik houd zo van deze kleuren(aqua en blauw en groen)
....zo lief met de vogel..en de tekst..
Prachtig weer ingekleurd..en mooi zo de achtergrond en ook met de drops!!

Margreet zei

Wat een aparte, mooie kaart. Prachtig kleurwerk.
Ik had nog een stapel van vorig jaar. Mijn productie dit jaar is 82. Nu nog het schrijven, dat vind ik het ergst.
xxx Margreet

Laurespage zei

Geen alledaagse stempel, maar toch een heel mooi kaartje !
Groetjes, laurette

lostinpaper zei

Absolutely 'peaceful' Nicole!

GerJanneke zei

Helemaal waar! Kan prima voor duif doorgaan. Het is een heel mooie stempel en ook een vredige uitstraling. Ik ben bang dat ik ok nog een eindsprint moet maken met de kerstkaarten. Ik stuur iedereen een kaart die mij verrast heeft met een verjaardagskaart. EN dat zijn er meer dan 80. Dus dat wordt nog even aanpoten.. Ben al een heel eind hoor...

Nancy zei

Hey Nicole,

Super mooie kerstkaart, inderdaad een andere stijl dan wat we van je gewoon zijn maar ik vind ze best heel lief... En die duif is gewoon een duif, ok? Laat ons daar maar niet aan twijfelen... Mooie tekststempels ook!

Ik vind jouw reactie op mijn kaart gisteren super grappig! Weet je dat ik voor enkele vriendinnen al kerst-mondmaskers maakte en ze in een bijpassende kaart ga steken? En nu hoop ik maar dat ze dit niet lezen...

Liefs,
Nancy

Ilse zei

Wat een prachtige kaart, heel mooie kleuren... ik ben fan.
Groetjes,
Ilse

Marieke zei

Mooie kleurencombi schitterend kaartje geworden!