Pagina's

zondag 15 november 2020

Dutch Card Lovers Challenge #336

Vandaag alweer een nieuwe DCL challenge. Anja heeft onderstaande schets voor ons bedacht. Omdat ik nog even een flinke slinger aan mijn kerstkaartjes moet maken heb ik er maar meteen drie gemaakt.

De schets leent zich goed om bedrukt papier te gebruiken. Ik kocht onlangs een blokje ruitjespapier van Stampin Up en het is leuk om te zien hoe alleen verschil in kleur een kaartje al een hele andere uitstraling kan geven. Het stempeltje is zo een mini setje van Lawn Fawn. In plaats van de tekst strip in de schets heb ik een cirkel stans gebruikt. 






Natuurlijk ben ik ook de binnenkant niet vergeten. Het tekstje en de boompjes komen uit hetzelfde setje. 



Stempels: Home for the holidays - Lawn Fawn
Stanzen: Blueprint 15, Merry christmas cirkle frame - MFT, Home for the holidays - Lawn Fawn
Inkt: Memento tuxedo black - Tsukineko, Island Indigo, Lovely lipstick - SU!, Chilli pepper, Sunflower, Noble fir - Lawn Fawn
Papier: Bright buttercup - PTI, Moonstone - Lawn Fawn, Shaded spruce, Basic grey, Lovely lipstick, Pumpkin pie, Read red, Whisper white, gold foil, Plaid tidings - SU!
Verder: Glitter drops White blizzard- Nuvo, Glossy accent

Ik vond het een leuke schets om mee te werken en hoop dat jullie het ook gaan proberen. Kijk vooral op het DCL blog voor nog meer inspiratie door hieronder op het logo te klikken. Je kunt hier ook je eigen kaart linken. 

Heel veel succes & groetjes!

Nicole

Kerstkaartenteller 2020 / 17



16 opmerkingen:

Rhodé zei

Alweer drie kerstkaarten erbij! Dat schiet op. Dat setje van Lawn Fawn is superleuk. Het ruitjespapier komt me bekend voor ;)
Voor vandaag heb ik geboortekaartjes op de planning. Ik had al wat schetsen gemaakt. Eens even kijken of ik met deze schets ook uit de voeten kan voor zo'n kaartje...

Daphne zei

Drie tegelijk, zo, dat schiet op!!!
Je hebt gelijk, de kaarten zijn totaal anders een toch hetzelfde.
Zo'n autootje met boompje op het dak vind ik altijd zo leuk.
En ja hoor, weer een mooie envelop erbij!

Margreet zei

Wat een toffe schets en wat een gave kaartjes heb jij ermee gemaakt. Dat ander ruitjespapier zo'n verschil kan maken hè?
Leuk autootje is dat en ook je binnenkantje ziet er weer zeer fraai uit!
Fijne zondag.
xxx Margreet

Marjan zei

Leuk dat wij allebei ruitjespapier kozen, en toch zijn jouw kaartjes weer totaal anders! Gaaf die tekst cirkel en het leuke autootje met boom erin! Mooie en moderne kerstkaarten, Nicole!

Marja Sch zei

Wat een leuke schets en je hebt er geweldig leuke kerstkaarten mee gemaakt. Mooie combinatie van de mft die en de lawn Fawn stempeltjes. Groetjes Marja

Irene zei

3 x bingo en wat LEUK dat je laat zien dat die tekstbanner dus géén must is!
XxIrene

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een vrolijke kerstkaartjes Nicole.
Gelijk weer 3 kaartjes voor je teller erbij

Fijne dag en groetnis fan Ina

Je@net zei

En meteen drie stuks, goed bezig.
Erg leuke kerstkaarten, Nicole!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze 3 kaarten en wat een verschil steeds met andere kleurtjes en ruitjes. Ik heb op het moment een zwak voor ruitjes/plaid papier dus vallen deze kaarten dubbel in de smaak hihi.
Lieve groetjes Miranda

Danielle zei

Inderdaad, de kleur maakt het heel verschillende kaartjes!! Leuk bedacht met de cirkel tekststans. En je bewerkte binnenkant maakt het weer helemaal af. Toffe serie!

GerJanne zei

Oh wauw, wat een gave sketch heeft Anja uitgezocht of bedacht. Daar kan ik wel wat mee. En jouw kaartjes zijn mooie voorbeelden. De binnenkant is bijna net zo mooi als de voorkant.
Dank voor je reactie, leuk dat je het detail zag...

Rosalien Zwackhalen zei

Wat gaaf die ronde tekst stans. Ze zijn allemaal super leuk geworden. Ik zie dat je de binnenkant ook gedaan hebt. Gaaf hoor moet ik ook maar weer eens doen. Maakt het ook echt af. ;)

Holly zei

Super leuke kaartjes en schets..leuk dat ruitjes papier!(net quilt lapjes..)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Drie hele leuke kaartjes! Grappig dat ze zo op elkaar lijken maar toch verschillend zijn! Je voorraad kerstkaartjes vordert goed zo!

anja curvers zei

Drie prachtige kleurrijke en vrolijke kaartjes en dan die leuke binnenkant ik vergeet hem meestal.

Gerrina zei

Allemaal leuk, maar als blauw liefhebber vind ik de blauwe natuurlijk het mooist :) Allemaal zo warm; echt iets voor kerst/winter... Groetjes, Gerrina