Pagina's

zondag 27 oktober 2019

Dutch Card Lovers Challenge #319

Marjan heeft voor vandaag de nieuwe Dutch Card Lovers Challenge verzonnen. En een hele fijne dit keer want ik loop ver achter met het maken van kerstkaarten. De challenge luidt...

Maak een tag voor kerst. 

Het mag een klein cadeau tagje zijn of een grote als kaart. Ik heb er maar meteen vier gemaakt want tags zijn altijd handig. Als ik kerstkaartjes tekort kom plak ik ze op een kaartje en anders hang ik ze aan een kerstcadeautje.
De stempel die ik gebruikt heb is al een oudje maar nog zeer favoriet. Hij komt elk jaar wel weer even tevoorschijn. 







Een beetje glitter hoort er bij!


Stempels: Winter Warmth- MFT, Holiday messages - ME
Stanzen: Stitched hex tag - Reverse Confetti, Scalloped circle tag - Sunny Studio
Inkt: Lobster, Japaleno,Merman, Walnut, Fresh lavender, Peacock, Ballet slippers - Lawn Fawn, Ripe raspberry - MFT, Amethyst allure - PTI, Cherry cobler - SU!
Papier: Whisper white, Stampin Up!, Sweet stack - MFT
Verder: Twine - De Kwast. 

Natuurlijk hoef je er voor de challenge geen vier te maken, ééntje is genoeg en je mag helemaal je eigen stijl kiezen. Klik op het logo hieronder voor alle details. Ik ben heel benieuwd naar alle prachtige kersttags die er voorbij gaan komen. Groetjes en heel veel succes met deze uitdaging! 

Nicole

13 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een heerlijke vrolijke kleurtjes! Leuke modelletjes ook!

groetjes van Ank

Holly zei

Super leuke vrolijke kleurtjes.tags!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke vrolijk gekleurde tags Nicole. Mooi ook dat je er verschillende modelletjes van maakte. Glitter vind ik altijd leuk, mijn oma zei vroeger al dat ik net een ekster was hihi.
lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Snap dat je deze set elk jaar wel weer gebruikt, zo leuk! En je tagjes in de mooi frisse kleuren vind ik helemaal gaaf!! Alle vier ook anders, top!

Je@net zei

Vind ze super leuk geworden, Nicole. En inderdaad erg handig om op voorraad te hebben!

Margreet zei

Wat een leuke, vrolijke tags heb je gemaakt, Nicole. Tof dat ze allemaal een andere vorm hebben. En wat een goed idee om er meteen 4 te maken. Je kunt ze idd altijd 'ombouwen' tot een kaart.
xxx Margreet

Rhodé zei

Een kersttag: en jij maakt er gelijk 4! Je hebt dezelfde vrolijke kleurtjes gebruikt als in het swap-pakket. Ze zijn echt leuk, deze tagjes.

Annemarie en Merit zei

Wat een gezellige en vrolijke labeltjes heb je gemaakt, super leuk gedaan!

Groetjes, Merit en Annemarie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heerlijk, die felle kleurtjes! Ik hou er wel van, niet-traditioneel-kerstkleuren. Echt top!

Els zei

Mooie kleurrijke labels heb je gemaakt.

Gerrina zei

Mooi zo fris en kleurrijk deze zijn! Word ik gelijk vrolijk van en dus zien straks je pakjes er ook vrolijk uit! Groetjes, Gerrina

lostinpaper zei

These are fabulous Nicole, I adore these colours together!

Rosalien Zwackhalen zei

Geweldige tags Nicole en zo leuk in deze niet traditionele kerstkleuren. ;)