Pagina's

zaterdag 21 mei 2016

Liftchallenge #104

Soms komt er een challenge voorbij waarbij ik niet kan wachten om me op de uitdaging te storten. Zo ook deze Lift kaart van de Lift Challenge #104! Prachtige kaart van Kelly S en ook de voorbeelden van het team zijn weer geweldig!


Ook zag ik al diverse prachtige versies voorbij komen op andere blogs. Ik heb dus ook maar een poging gewaagd.
Het is een kaartje geworden voor een jubilerend bruidspaar. In plaats van de witte achtergrond heb ik lichtgrijs gebruikt en dit terug laten komen in de blaadjes. En de schuine doorsnede heb ik vervangen door kruislings delen te stanzen met mijn stiched rectangle stans. Het was een superleuk kaartje om te maken!

Stempels: Favorite flowers - SSS, Beautiful blooms, Fall Flowers, Distressed patterns - MFT
Inkt: Manatee - Lawn Fawn, Daffodil Delight, Smokey Slate - SU!, Lemon Tart, Limeade ice, summer sunrise - PTI, gumdrop green - MFT, Distress; Evergreen bough, squeezed lemon, twisted citron - Ranger
Stans: Stitched rectangles - SSS
Papier:  Engels karton wit
Verder:  Sequins - Pretty Pink Posh

Dit weekend weinig plannen. Vanochtend lekker naar de markt geweest en vanmiddag wat klussen en misschien even naar het tuincentrum voor het zomergoed. Maar eerst het pakketje uitpakken wat de postbode zojuist heeft bezorgd.... wordt vervolgd ;-)

Groetjes & fijn weekend!
Nicole

Challenge: Lift challenge #104


28 opmerkingen:

Colien zei

Wow, wat een mooie lift! Prachtige vlakverdeling en kleurtjes, helemaal top!
Fijn weekend verder.
grtz.Colien

Ellen zei

Prachtige lift hoor...mooi met de vlakjes!
Liefs Ellen

Je@net zei

Wat een prachtige uitwerking van de liftkaart, Nicole. Ontzettend mooi kaartje geworden!
Fijn weekend en veel plezier met je pakketje :o)

Sarah zei

Je kaartje is zo mooi. Het is een hele leuke opdracht!

Gerdine zei

Mooi!

Rhodé zei

Ik vind hem prachtig! Heel origineel met die vlakverdeling. Geen idee hoe je die achtergrond zo mooi krijgt, geweldig!

Dotty Jo zei

Beautiful, Jo x

Anneke. zei

Wauw, wat heb je de lift op je eigen manier leuk uitgewerkt. Ja, soms heb ik dat ook..... Dan komt er iets langs en dat vind ik zo leuk dat er mee aan de slag moet.
Groetjes Anneke.

Mariken zei

Geweldig kaartje in prachtige kleuren!! Pakketje? PTI? Mmm...das leuk, ben er gek op!!
Heerlijk, zo'n weekend en weinig hoeven...Ellen en ik zijn net terug, veel geleerd van Anneke, was echt tof!
Binnenkort ff foto's maken en showen. Fijn weekend verder!

lostinpaper zei

Oh so beautiful, love how you have created four panels, WOW!

Miranda V zei

Wauw, prachtig! De grijZe basiskaart maakt het geheel wat zachter, het groen en geel matchen er super bij. Je hebt de kleuren mooi aangebracht en de vlakverdeling is erg leuk!

Aletta zei

Prachtige lift Nicole... helemaal mooi in de vlakverdeling en zachte kleurtjes. Groetjes Aletta

Marjan zei

Geweldige lift!! Heel mooi van kleur, mooie bloemen en achtergrond en erg leuke vlakverdeling! Veel plezier met je pakketje!

Marjan zei

Oh... en natuurlijk bedankt voor je deelname, leuk dat je zo enthousiast bent over deze :)

Ellen zei

Wat een prachtige lift, zeg! Vind de grijze basiskaart met wit erop zo mooi. En dan die gele, groene en grijze tinten voor de bloemen en blaadjes... prachtig!

Danielle zei

Oh wauw, wat een beauty van een kaart!!! Deze vind ik echt ge-wel-dig Nicole.....ook zo leuk die vlakverdeling! Om te onthouden ;-) Pakketje?? De nieuwe cardkit van MFT?? Veel plezier ermee!

Judith zei

Super mooi en heel origineel. Een juweeltje!

... pakketje? Nieuwe SU spulletjes? (-;

Johanna zei

Prachtige lift heb je gemaakt! Sprankelend en vrolijk!

Unknown zei

Super mooie lift! Mooie vlakverdeling, actergrond, stempels en kleurtjes. Alles past perfect bij elkaar.....
Groetjes Maja.

Maartje zei

Gaaf kleurgebruik! Hier word ik blij van :)

Cornelie zei

Mo-hoooiiii! Echt een lift voor jou ja. Prachtig uitgewerkt en super mooie kleurtjes gebruikt. Nice!
Ik zit al een hele tijd vast, er komt maar heel weinig uit, poeh, ik weet het komt wel weer, maar O, O, wat duurt het lang deze keer!
Fijn dat je weer meedoet Nicole!

femminde zei

Wat een supermooi kaartje!!! Gave kleuren ook.

Groeten van Femminde

Stella zei

Oeh wat een beauty; voor mij de winnaar:) Mooi met deze vlakverdeling en rechthoeken. En de kleuren zijn geweldig! Ik ben wel benieuwd naar dat pakje :)

José zei

Prachtige liftkaart Nicole heel mooi kleurgebruik echt voorjaar!

Thamar, zei

Wat een mooie lift heb je gemaakt
Super die kleuren

Thamar, zei

Wat een mooie lift heb je gemaakt
Super die kleuren

anja curvers zei

Een werkelijk prachtige lift Nicole en hele mooie kleuren ook.

Ellen zei

Wow, wat een beauty, ik heb hem gepind!