Pagina's

woensdag 8 oktober 2014

copic class day 12


Druk met mijn tweeweekse online copic class. Heerlijk om te doen! Ik voel me altijd weer het meisje van 7 met een nieuwe kleurplaat als ik zit te kleuren. Niets is meer ontspannend!
Ondertussen leer ik ook nog ontzettend veel van deze Amerikaanse copic-toppers. Ik hoop dat ik alle tips en trucs kan onthouden!


Gisteravond nog even rondgesnuffeld bij IKEA en hoewel ons enige doel een bureaustoel voor jongste en een snijplank was kwamen we thuis met een volgeladen auto.
De shoptopper van de dag was wel deze blauwe trolley. Helemaal blij mee!!



Voor mijn copics heb ik deze tinnen bloempotjes gekocht, ze waren maar 69 cent dus ik heb er maar een stapeltje ingeslagen. Je weet nooit in hoeverre mijn copic collectie nog gaat groeien ha ha (wishfull thinking!). Maar goed; samengevat; blij met alles - copic class, trolley en bloempotjes!


Groetjes en bedankt voor je bezoekje!!!
Nicole

3 opmerkingen:

Thamar, zei

Hoi hoi
Wat lijkt me dat leuk als je dat kan met die copics werken. Ik zie op sommige blogs de mooiste creaties voorbij komen. Het zijn zowat schilderijtjes . Wat leuk zo'n workshop doe je dat alleen . Ik heb ook wel eens een paar workshops gevolgd via Internet. Leuk leuk .
Groetjes thamar

Els zei

Zo leuk om met copics te werken maar helaas gebruik ik ze te weinig.
Je mooie trolly staat ook hier op het verlanglijstje en lijkt mij zo handig.
Groetjes, Els

walchowDesign zei

Seems like you are having fun with the copics. Can't wait to see more of your colouring skills, Nicole! btw. love the trolley!