Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Cards & Scrap challenge 200

"Ik heb een oma en die is zó groot'' zegt Bram en hij wijst op shouderhoogte. "Echt waar Bram? Is ze niet wat groter?" vraagt oma. Bram schud nee met zijn hoofd. "Welke oma is dat dan? vraagt oma.
"Overoma! En oma, weet je dat oma in het ziekenhuis ligt?" "Welke oma Bram, want je hebt er 3."
"Oma Nettie, want die is op haar hoofd gevallen en nu moet ze gerepareerd worden, maar dat kan niet meer. Ze kan niet meer gerepareerd worden en nu moet ze weer naar huis. Ze moet thuis gaan poetsen, want het is daar héél vies. Ze heeft al 10 jaar niet gepoetst, nee 6 jaar. Weet je, ze heeft al niet meer gepoetst voordat ik geboren was. En nu is ze haar geheugen kwijt en dat zijn ze aan het zoeken. Maar ze kunnen haar geheugen niet meer vinden, jammer hè. En nu ga ik héél hard lopen want dan ben ik als eerste thuis!"

Geschreven door mijn moeder op een oppasdag in mei 2004. Dit prachtige handgeschreven verhaal zit in het envelopje op deze layout. Hoe dierbaar!



Bewaar ook je mooiste verhalen en verwerk ze op een 'hidden journaling' layout. Op het cards & Scrap challengeblog vind je nog veel meer prachtige voorbeelden en ideeën. Onze sponsor Scala zorgt weer voor een prachtige prijs.

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!!
Nicole

Sponsor:

7 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een geweldige Lo Nicole.
Vooral met dat verhaaltje erbij. Maakt het ontzettend bijzonder hè!!

Ans zei

Zo,n verhaaltje is zeker het bewaren waard!!! Mooie lo!

Hele fijne jaarwisseling en heel veel liefs voor 2014!

Liefs Ans

Tinie zei

Wat een schitterend verhaal, Nicole!! Erg mooi en zeker bewaren!!
Mooie layout met mooie foto's en leuke tekening!
Fijne jaarwisseling en een heel goed 2014!
Groetjes Tinie

Marijke zei

Heel mooi deze LO, prachtig met het verhaal erbij. En die tekening...........................geweldig!
Wens je een heel goed en creatief 2014 toe!!

Groetjes,
Marijke

Thamar, zei

hoi hoi

Ik vind hem weer top echt een leuk verhaal. En de tekening vind ik ook GEWELDIG. Dat zou ook een leuke uitdaging zijn "Gebruik een tekening"
Koester het maar, william heeft 1 oma en dat is het.

gr thamar

Peggy zei

Gewoonweg prachtig ! Echt heel erg mooi
Ik wil jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2014 toewensen.
Vele groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Nicole Parmentier zei

De oma's van dit verhaal leven helaas ook niet meer. Zo mooi daarom dat ik deze tekening nog heb en mijn moeder destijds het geklets van Bram heeft opgeschreven.