Pagina's

dinsdag 15 juni 2021

Liftchallenge # 162

Na de uitslag van de Liftchallenge gisteren zijn er vandaag weer nieuwe winkansen met de challenge van Marjan. We willen bloemen zien! De challenge luidt:

Lift één van de onderstaande kaartjes met bloemen als one layer kaart. 


De voorbeeldkaarten zijn van Jennifer McGuire. Op deze video kun je zien hoe ze gemaakt zijn. Ze heeft nog meer technieken gebruikt maar dat is niet verplicht. Het gaat dus vooral om de layout en de bloemen als one-layer, de tekst mag wel als extra laagje. Hieronder mijn voorbeeldkaart en hoewel de uitdaging echt niet lastig is ging bij mij van alles mis...

Mijn eerste blooper was dat ik maskers had gemaakt maar die zoveel had gebruikt. (Ik was twee kaartjes tegelijk aan het maken) dat het doorweekt was met inkt en begon te lekken. Eén van de twee kaarten kon ik toen al weggooien, gelukkig had ik er nog één over. Toen ik daarvan de binnenkant ging stempelen en (heel verstandig) een nieuw masker ging maken, liet ik mijn met donkerrood beinkte stempel op het voorpanel vallen... Vervolgens ging ik drie keer scheef toen ik mijn tekst uit wilde snijden! Grrrrr...   Soms moet je gewoon stoppen en een kop thee gaan drinken...   Maar affijn, hierbij mijn kaartje. 



De binnenkant en bijpassend envelopje.. 

Stempels: Beautiful day - Altenew, Bedanken in stijl - SU!
Stanzen: Oval word window - MFT
Inkt: Green valley, Summer afternoon sets - Altenew
Papier: Solar white - Neenah, Slate - SSS, Bumble bee, Basic black - SU!
Verder: Clear drops Morning Dew - Nuvo

Laat deze blunders je vooral niet weerhouden een poging te wagen! Al was het alleen maar voor de mooie prijs die Studio92 beschikbaar stelt voor de winnaar! Jullie hebben tot vrijdag 2 Juli de tijd en je kaartje kun je linken op het Liftchallenge blog waar je ook de voorbeelden van Marjan en Cornelie kunt bewonderen. 

Succes!!


21 opmerkingen:

Marjan zei

Oh jee, deze beauty ontstond dus niet zo makkelijk, begrijp ik! Ook erg herkenbaar, dat doorlekken met inkt had ik laatst ook. Maar je hebt doorgezet en je kaart is prachtig geworden, heel mooie stempels en echt zomer wat betreft uitstraling!

Irene zei

Een zware bevalling dus maar nu één en al zonneschijn op je prachtige kaart!
Fijne zomer XxIrene

Marja Sch zei

Zo herkenbaar die ongelukjes, maar uiteindelijk is het een hele mooie kaart geworden. Ik ben nog steeds druk met de online workshops van Miranda Degenaars, maar we zijn nu met bloemen bezig, dus misschien kan ik er eentje zo maken dat hij met de loft challenge mee kan doen. Groetjes Marja

Angélique zei

Prachtige kaart! Gelukkig is er van de ongelukjes niets meer te zien, maar het was fijner geweest als je er ontspannen aan had kunnen werken.

Femminde zei

Soms loopt het helaas zo. Maar uiteindelijk is het toch een super mooi en zonnig kaartje geworden!! Heel tof in dit geel.
En ja even een pauze tussendoor doet dan vaak wonderen.
Ik had het afgelopen weken met etuis maken. (Zooveel uitgehaald grr.)
Fijne zonnige week!!
Groeten van Femminde

jackelien zei

Hoi
Ik denk dat iedereen wel heeft die ongelukjes.
Je kaart ziet er prachtig uit.
Groetjes Jackelien

Dotty Jo zei

Another beautiful card! Jo x

Scraptastisch zei

Eén en al hindernissen lees ik bij je, maar komt toch altijd weer goed bij je en het is weer een bjoetie om te zien Nicole!
Veel plezier vd challenge!!!
xx Gerie

Holly zei

Super herkenbaar maar het is een plaatje geworden dus alles waard..
Een beauty!zo'n mooie stempelset ook he..heb hem ook...Fijne dag!

Gerrina zei

Aan de kaart is niet af te zien dat het zo veel inspanning (en misschien wat meer) kostte om ze te maken; Prachtig! Groetjes, Gerrina

Margreet zei

Aan je schitterende kaart kun je niet zien wat er allemaal voor "ellende" aan vooraf is gegaan. Soms heb je van die dagen (dan kun je maar beter rustig gaan zitten lezen of zoiets).
xxx Margreet

Rhodé zei

Ah, dat overkomt jou toch ook weleens! Maar het is je uiteindelijk toch weer mooi gelukt om een kaart te maken. Mooi is ie! Ik ga snel even kijken op het blog.

Nancy Soetaert zei

soms heb je van die dagen dat alles wat kan fout lopen ook fout loopt. Maar je kaart hier is echt prachtig!
groetjes
Nancy

Els zei

Een super mooie voorbeeldkaart heb je voor deze uitdaging gemaakt. De binnenkant van de kaart ziet er ook weer prachtig uit!
Groetjes, Els

Kaartenkraam zei

Aan deze prachtige kaart is niet te zien wat er aan vooraf ging. Zonder te weten wie dit voorbeeld had gemaakt was meteen jouw stijl te herkennen, zo leuk! Mooi die zwarte band met grote tekst en dat frisse geel met groen is zo lekker zomers!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Nou daar is niets meer van te zien. het is een ontzettend mooi kaartje.En ik ben zo enthousiast aan de gang gegaan, dat ik nu opeens lees dat het met bloemen moet!
Oh wat lachen! Dan begin ik gewoon opnieuw, een cupcake lijkt in de verste verte niet op een bloem...hahahah...

Nancy zei

Hey Nicole,

Oh, wat is die mooi geworden! En met bijpassende omslag en alweer zo'n mooie binnenkant! Echt een juweeltje...

Liefs,
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha heel herkenbaar Nicole maar het is uiteindelijk een prachtige kaart geworden. Mooie bloemen in dat warme geel en die zwarte tekststrook laat de rest nog meer stralen. De mooie binnenkant en de bijpassende envelop maken het helemaal af.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Ondanks al de tegenslag is het een geweldig mooie kaart geworden Nicole.

Je@net zei

Het kan even duren, maar dan heb je ook een pracht van een kaart!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat is dit ontzettend mooi Nicole,

En ja je verhaal heel herkenbaar...gisteren nog 3 kaarten in de
restjes bak🙈🙈

Leave groetnis fan Ina