Pagina's

woensdag 17 juni 2020

Kaart voor Annelies

Vandaag het kaartje wat ik voor mijn knutselvriendin Annelies heb gemaakt. Ze is vandaag 65 jaar geworden en ik ben gisteravond met Gerjon al op bezoek geweest maar vandaag dus het kaartje. Nu vind ik het normaal heel lastig om iets te maken met de ontvanger al in gedachten maar deze keer ging het eigenlijk wel redelijk snel. Ik had de Blueprints stanzen nog op mijn bureau liggen en gewoon zin om weer eens met deze oudere bloemenset te werken. Het papier komt uit de Saturday Swap kit van deze maand en zo viel alles een beetje als vanzelf in elkaar. 



Aan de binnenkant nog een leuk tekstje en een vrolijke enveloppe erbij om het af te maken. 


Stempels: Sketched flowers, Anything but basic birthday wishes - MFT, Think big favorites #13- PTI
Stanzen: Sketched flowers, Blueprints 31, cijfers - MFT
Inkt: Wild rose, Fresh lavender, Grape jelly, Carrot, Sunflower- Lawn Fawn, Shadow kreek, Grass field - Altenew
Papier: Whisper white, Pineapple punch- SU! 
Verder:  Glitter drops Yellow bird, Morning dew - Nuvo, Sequins

Volgens mij past dit kaartje prima in de challenge voor 4-seasons waar ze om regenboog kleurtjes vragen. 

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole

19 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie fleurige bloemenkaart, Nicole!

Colien zei

Superleuke en vrolijke kaart heb je gemaakt voor je vriendin, erg tof!
Dankjewel voor je deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Daphne zei

Toen ik de kaart zag dacht ik ook meteen "Ik hoop dat ze hem gelinkt heeft bij 4 Seasons"๐Ÿ˜‰.
Gelukkig dacht je daar zelf ook aan.
Zo'n mooie kaart, met de verhoogde bloemen in het middelpunt.
Grappig om te lezen dat jij het lastig vind om een kaart voor iemand te maken die je in gedachte hebt, mij help dat juist goed op weg.
Zo heeft iedereen zijn eigen stijl๐Ÿ˜Š

martina's kaartjes zei

ach, wat een leuke, kleurrijke kaart heb je gemaakt, geslaagd hoor
grtjs, martina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een superleuke kaar in vrolijke kleurtjes Nicole. Ik dacht eerst dat er wijn-borrelglaasjes tussen de bloemen zaten ( waar het hoofd vol van is hihi) maar het zijn ook een soort bloemen. Gaaf dat streepjes papier erbij en ook de binnenkant, met leuke tekst, is weer een plaatje. Annelies is hier vast mee in haar nopjes.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Een heerlijk vrolijke kaart! Daar zal ze steeds weer vrolijk van worden! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Te gek deze kaart voor je vriendin, heerlijke kleurtjes ook en ook de oudere stansjes en bloemen blijven gaaf! De regenboogkleurtjes zijn super vrolijk en met de tekst ben ik het helemaal eens :) :)

Marjolein zei

Wat een lekker vrolijke kaart zeg! Daar fleur je helemaal van op. Erg mooi en leuk om er een bijpassende envelop bij te doen. Groetjes Marjolein

Stampin with Liz Design zei

Heerlijk de vrolijke kleuren! De binnenkant ziet er ook weer top uit! Groetjes Linda

Kaartenkraam zei

Gefeliciteerd met je vriendin. Wat een gezellige fleurige kaart heb je voor haar gemaakt. Zal zeker in de smaak vallen!

groetjes van Ank

Femminde zei

Wat een super leuke regenboogkaart!! En zo mooie combi met die set met bloemen. En zo tof die binnenkant. Bijna net zo mooi als de buitenkant.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Danielle zei

Waarom doe jij nou mee met die challenge?? Zo maak ik toch nooit kans ;-) Super mooi je kaart, zeker met de binnenkant met leuke tekst. En die bloemen, juist blijven gebruiken de wat oudere sets. Te mooi om te laten verstoffen.

Jantine zei

Leuke fleurige kaart, Nicole! En die tekst is ook geweldig!
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Superleuke kaart en een bloemetje krijgen is altijd leuk op je verjaardag, toch? De druppels zijn ook erg leuk.
De tekst is perfect voor iemand die 65 wordt.
De envelop is tof!
xxx Margreet

Els zei

Een prachtig leuk verjaardagskaartje en mooie kleuren.
Als 65 jarige zal je van dit kaartje heel vrolijk worden.

Holly zei

Super leuke vrolijke kaart en tekst!

GerJanne zei

Oh wauw wat een vrolijke verjaardagskaart! Hier word je blij van! Prachtige kleuren en bloemen!

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze kleurenchallenge bij 4-Season Challenge Blog.

Dank je wel voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

!neke zei

Prachtige kaart !!!!