Pagina's

maandag 1 januari 2018

Gelukkig Nieuwjaar!


Het nieuwe jaar dat komt er aan
Tijd om even stil te staan
Overdenken en bezinnen
Afsluiten en opnieuw beginnen
Wat te doen met wensen, dromen
Dingen die zijn langsgekomen
Laat ze zijn of laat ze achter
De ergste worden vast wat zachter
De mooiste een plekje in ons hart
Maak ieder jaar een nieuwe start!

Bedankt voor alle lieve, positieve en bemoedigende reacties op mijn werk in 2017. Het gaf me motivatie, inspiratie en vooral heel veel plezier in mijn hobby! Voor iedereen een heel fijn, gezond, gelukkig en creatief 2018!!

Nicole 

10 opmerkingen:

Je@net zei

Gelukkig Nieuwjaar, Nicole.
Een mooie kaart en dito gedicht om het jaar mee te starten.
Laten we er met elkaar een mooi blogjaar van maken!

Mariken zei

Wat een mooi begin van 2018! Voor jou en je mannen en je lieve Nuts een heel gelukkig, gezond, gelukkig en creatief jaar! En je eerste kaart is zo’n mooie, ik hou ervan! Xx

Colien zei

Wat een gave kaart om het jaar te starten! Ook voor jou en je familie de beste wensen voor 2018, maak er weer iets moois van en laat dat gerust aan ons zien ;)
grtz.Colien

Danielle zei

Een prachtig kaartje en mooie woorden, ook voor jullie de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar!! Ben benieuwd wat voor moois er dit jaar uit je knutselkamer komt ;-)

Stella zei

Wat een mooi blogbericht; ik wens jou en je gezin in alle opzichten een mooi 2018! Je eerste kaart is geweldig; ik hou hier van! Net als Mariken:)

Ellen zei

Wat mooi! Dat geldt voor het gedichtje én voor je kaart. Bijzonder begin zo van 2018 op jouw blog. Natuurlijk wens ik jou en je mannen en heel mooi nieuw jaar xxx

Jantine zei

Wat een prachtige kaart en mooie tekst! Voor jou ook de beste wensen voor een creatief 2018!
Groetjes
Jantine

Jolanda zei

Ik hoop dat 2018 een mooi creatief jaar wordt en dat wij samen nog vaak gezellig gaan knutselen!

Cornelie zei

Prachtig! Zowel je kaart, als de tekst als jouw woorden!
Op naar een nieuw creatief jaar, waarin we elkaar weer gaan volgen en inspireren en natuurlijk swappen en elkaar ontmoeten, allemaal leuke dingen die onze hobby zo leuk maken!
Ook veel geluk en gezondheid voor jou en je mannen! XXX

Dotty Jo zei

Wow! This is stunning, Nicole, Jo x