Pagina's

zondag 15 oktober 2017

Herfstkleurtje + Herfstgeurtje

Als ik hier vanuit mijn werkkamer het raam uit kijk zie ik knaloranje en gele boomtoppen afsteken teken een helder blauwe lucht. Echt prachtig! Vandaar ook mijn herfstpost van vandaag. Ik maak bij mijn Stampin Up bestellingen altijd een kaartje en klein cadeautje om te bedanken en mijn inspiratie kwam zo door het raam naar binnen! Het blikje is een geurkaars vandaar dat herfstgeurtje in de titel! 





Stempels: Vintage leaves, Coffee Café, Merry Café - Stampin Up!
Stanzen: Coffee cups framelits, Vintage leaves framelits, Stitched shapes - Stampin Up!
Inkt: Old olive, Pumpkin pie, Fresh fig - Stampin Up!
Papier: Old olive, Pumpkin pie, Fresh fig, Very Vanilla, Chocolate chip, Into the woods DSP - Stampin Up!
Verder: Embossing folders hout, bomen - Stampin Up! Jute twine, Knoopjes - PTI

Ik ben heel druk aan het werk geweest afgelopen week en weinig op jullie blogs maar ik hoop eind komende week wat bij te lezen als ik een paar vrije dagen heb. Vandaag heerlijk genieten van deze prachtige dag; beetje kleuren aan de tuintafel, boek lezen... dat werk!

Challenge: CAS on Friday #118

Groetjes & zonnige zondag!
Nicole

17 opmerkingen:

Dotty Jo zei

Just lovely! Jo x

Je@net zei

Ziet er allemaal weer erg mooi en gezellig uit, Nicole.
Wat een heerlijk weer de afgelopen dagen. Lekker van genieten!

Ellen zei

Wat heerlijk als de inspiratie zo door je raam naar binnen komt zetten. Herfstkleuren zijn ook prachtig en jouw bedankkaartjes ook. En ook de versierde geurtjes zien er gaaf uit. Beetje ‘gewerkt’ vandaag?

Rhodé zei

Heerlijke herfstkleurtjes! Je kaartjes zien er mooi uit. Lekker dat je vrije dagen in het vooruitzicht hebt.

Stella zei

Prachtig hé die herfstkleuren; ik vond het vandaag een dag met een gouden randje. Kan me goed voorstellen dat je van dit seizoen en het uitzicht inspiratie krijgt. Ik vind je kaart en blikje super; wat attent om dat bij een bestelling te doen. Ik zou die kaars nooit aansteken; zonde om het deksel er af te halen:)

Danielle zei

Wat een geweldige bedankjes voor bij de bestellingen Nicole! Wat moet dat een mooi uitzicht zijn als het tot zoveel moois inspireert! En wat een boffers waren we dit weekend hè, wat een prachtweer!

GerJanne zei

Ha Nicole,
wat een ontzettend leuke kaartjes en dat geurbedankje is ook erg gaaf. Wat zijn het een mooie kleuren buiten hè? Ik kan daar ook zo van genieten. EN ik zag dat je al langs was geweest bij mij en had bijgelezen. Waardeer ik heel erg! Hopelijk heb je het komende week wat rustiger? Alex weer helemaal opgeknapt?
Liefs,
GerJanne

Mariken zei

Wat ziet er dat weer tip-top uit! Prachtige herfstkleuren, ik hou ervan! En joh, die inspiratie die door het raam naar binnenkomt, dat lijkt me een heerlijke ervaring! Leuk dat je meediet aan de challenge bij Cas on Friday! Liefs vanuit Tenerife xx Ps soms kan ik het niet laten om toch ff een berichtje te schrijven...

Susan zei

Just a perfect fall card. Thanks for sharing at CAS on Friday!

Colien zei

Prachtige kleuren, heel gaaf! Hier ook een late reactie, want gisteren ook tot laat buiten geweest, heerlijk!
grtz.Colien

lostinpaper zei

These are totally fabulous Nicole!

Holly Saveur zei

Oh wat mooi..mega bofkonten die bestelling doen!!

Angelique zei

Prachtige kaartjes en kaarsjes, mooi in die herfsttinten.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Die zijn prachtig, Nicolette! Mooie kleuren, warm en herfstig!
Groetjes
Jantine

Gerrina zei

Wat heerlijk als de inspiratie zo het raam binnen komt! Mooi zijn zowel de kaarten als de potjes; die achtergrond laat de blaadjes echt stralen! Groetjes, Gerrina

Cornelie zei

Zo wat een mooie cadeautjes stuur jij mee. Prachtig!!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een gave set Nicole. ;) Super gedaan. ;)