Pagina's

zaterdag 21 oktober 2017

Cornelie & Nicole's Swap Saturday #4

Yay, het is weer Swap-Saturday!!!!

Vandaag Swap Saturday met een nieuw pakket. Ik mocht het deze keer samenstellen (ben dol op shoppen dus aan mij een welbesteed klusje!) en het is een herfst/winter pakketje geworden. Omdat het zo een heerlijk weer was vorig weekend ben ik lekker in de tuin gaan zitten met mijn Ganzai Tambi verfjes een een jampotje water. De stempeltjes heb ik met de Misti op Aquarelpapier gestempeld, gemaskerd en toen het bloemencluster eroverheen gestempeld. 
De laatste keer dat je deze bloemen stempel op mijn blog gaat zien overigens want hij heeft via Marktplaats een nieuw baasje gekregen.. Wel een heel leuk en creatief, bloggend baasje dus ik ben benieuwd of we hem nog vaak gaan tegen komen!  

Affijn verder alleen een stukje papier en houtfineer toegevoegd en omdat ik het een beetje 'naturel' wilde houden verder niets.





Stempels: Wild Woodland, Forest Friends- MFT, Floral Bliss - SSS
Inkt: Basic Black - SU!
Papier: Wild Wasabi, Lost Lagoon - SU! Winter Wonderland - Simple Stories, Watercolor paper - Strathmore
Verder: Ganzai Tambi waterverf - Kuretake, houtfineer

Afgelopen donderdag gezellig met Gerjon, Jolanda en Annelies naar de Paper Passion geweest. En voor iedereen die nog wil gaan moet ik jullie teleurstellen want wij hebben alle kramen al leeggekocht ha ha. Nee hoor, niet alles.. wel veel!




Terwijl wij lekker aan het shoppen waren had Sverre zijn meeloopdag voor een stage-sollicitatie bij couturier Edwin Oudshoorn in Amsterdam. En ja hoor, 's avonds kwam het verlossende appje... hij heeft de stage! Nu zijn we dus op zoek naar een kamer (liefst bij een Hospita) in (de buurt van..) Amsterdam voor de periode van begin Februari tot Juli. Mocht je iemand kennen/weten die een kamer voor deze periode te huur heeft dan horen wij het natuurlijk graag!! 

Natuurlijk ben ik heel nieuwsgierig naar wat Cornelie gemaakt heeft, hier vind je haar blog. Ik ga snel kijken!! 

Groetjes & een heel fijn weekend!
Nicole




Swap-saturday pakket 


20 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk pakketje en super lieve kaartjes, Nicole.
Wat fijn dat Sverre de stage heeft. Wat zal hij blij zijn. Succes met de zoektocht naar een kamer en een fijn weekend gewenst!

Mariken zei

Wat een heerlijk herfst-winterpakket, gevuld met geweldige spullen! Aah, die MFT stempels zijn enig! En je kaartjes ook!! Ik zit te wachten in Madrid, om straks door te vliegen naar huis.een tussenstop van 5 uur, dus ff bloggen is gezellig! Paperpassion, die heb ik helaas gemist...maar goed, als je het meeste al gekocht hebt, wie weet volgend jaar...Fijn weekend!

Rhodé zei

Wat een superleuk pakket! Je kaartjes zijn leuk, met die masking techniek. Super dat Sverre zijn stageplek heeft. Ik heb even gekeken bij je aanbod op Marktplaats en je direct een berichtje gestuurd over een hele leuke stempelset die je te koop aanbiedt...!

Colien zei

Gaaf pakket, erg mooie spulletjes! En je kaartjes zijn ook geweldig leuk, zeer geslaagd. Wat tof dat Sverre stage gaat lopen bij Edwin Oudshoorn (had hij al es iets gemaakt voor Máxima?), te gek!
Fijn weekend, grtz. Colien

Anneke. zei

Prachtig pakket en je hebt er hele mooie kaarten mee gemaakt!
Groetjes Anneke

Holly Saveur zei

super leuk pakket en kaartjes!!

Dora zei

Twee leuke kaarten gemaakt. Mooie stempels uitgezocht

Larissa zei

Ah, super lief deze kaartjes.
Bijna jammer dat je de mooie stempel verkocht hebt. Hij is heel tof!
& het pakket is echt heel mooi, daar gaan mooie creaties uit voort komen. Leuk!
Fijn weekend!

Cornelie zei

Je pakket is te gek (was ik toch nog vergeten de foto hiervan te plaatsen, doe ik de volgende keer), errug leuk deze dieren tussen de bloemen en de masking techniek is leuk. Tof idee en mooie kaartjes!

lostinpaper zei

I seriously had this stamp set in my basket and said to myself I don't 'need' it, I think I made a mistake... lol. Your cards are inspiring!

Jolanda zei

wow, wat een gaaf setje heb je gemaakt voor deze swap! MFT is altijd goed, toch?
De kaarten zijn helemaaal geweldig!

Danielle zei

Jij gaat wel erg ver met de service Nicole :-) Krijg ik bij mijn stempel (met leuk kaartje, bedankt!!) ook nog meteen geweldige inspiratie voor het gebruiken ervan! Deze diertjes heb ik toevallig ook, ik zie hier wel wat in! Super leuk gedaan.

Stella zei

Aangezien ik net de reactie van Danielle lees heb ik al een redelijk vermoeden waar die stempel is beland:)
Wat een geweldige kaartjes weer; knap zoals jij met waterverf kunt inkleuren. Het resultaat is super mooi. En dat pakket.....wow!

Jantine zei

Heel leuke kaartjes voor jullie swap, Nicolette! En leuk dat je een fijne dag op Paper Passion had, ik ben op vrijdag geweest. (en de kraampjes waren wel weer aangevuld ;-))
Groetjes
Jantine

Nota Bene zei

Prachtig, deze kaarten! Wat leuk om te zien dat jullie met hetzelfde pakket zulke verschillende creaties maken.
Groetjes, Nele

Thamar, zei

wat een super leuke kaartjes heb je weer gemaakt. echt top

Ellen zei

Geweldig pakket! Heerlijk om zoiets samen te stellen én om er dan ook nog zelf mee aan de slag te mogen. Twee vrolijke kaarten door de beesten en de bloemen. Wat heerlijk dat Sverre een stageplaatsen heeft. Succes met het zoeken van Amsterdamse woonruimte, geen eenvoudige klus overigens.

Gerrina zei

Wat een super pakket...daar zal heel veel verschillends uit te voorschijn komen! De start is in ieder geval super! Mooi de houtnerf stukjes op beide kaarten en super de bloemen erachter; zo hebben ze echt hun eigen plekje... Groetjes, Gerrina

Judith zei

Jullie zijn zo gezellig bezig! En het pakket ligt volgens mij ook helemaal in Cornelie's straatje! Jouw kaarten zijn super vrolijk. Leuk om de beestjes zo voor de bloemen te plaatsen.
Gaan jullie door met swappen? alsjeblieeeeft (=

Judith zei

PS: gefeliciteerd met de stage plaats en succes met het zoeken naar een logeeradres (ik weet helaas niemand...)