Pagina's

donderdag 21 september 2017

Distress Oxide bootje + blogcandy

Een tijdje geleden had ik met de Distress Oxide een kaart gemaakt. De inkt lijkt een beetje op verf en ik vind vooral ook het effect op kraft en donker cardstock heel mooi. Een beetje kalkachtig. 
Door een stencil de inkt op het craft 'gepoets' en daarna het stencil iets verschoven om de witte lijntjes eroverheen te zetten met mijn witte posca. Het zeil van het bootje is ook gestempeld met deze inkt en dat gaat heel erg goed, stukken beter dan met normale distress inkt! Ik ben om, en wil er nog wel wat kleurtjes bij!!

Stempels: All about you, You float my boat - MFT
Stanzen: All about you, You float my boat - MFT
Inkt: Distress Oxide Broken china, Cracked pistachio, Worn Lipstick - Ranger, Latte - Hero Arts, 
Papier: Crumb cake, Flirty Flamingo, Whisper white - SU!
Verder: Stencil - TCW, Embossing powder superfine - Ranger, Glossy accent, eyelets, touw, Posca stift

Gisteren Alex eindelijk weer mee mogen nemen uit het ziekenhuis! Het herstel duurde allemaal wat langer dan we in eerste instantie gedacht hadden hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter. Maar ik ben natuurlijk blij dat hij weer thuis is en vind dat eigenlijk wel een goede reden voor wat blogcandy! 

Wil  je de Oxide inkt ook een keer uitproberen? Dan is dit je kans! Ik verloot onder de reacties op deze post een doosje Worn Lipstick Distress Oxide inkt samen met een stempelset van  Joy! Crafts. Heb je geen blogger account en kun je daarom geen reactie geven dan kun je me ook mailen. (Mijn mailadres vind achter de tabjes bovenin mijn blog.)
Op 5 October doe ik de trekking en maak ik de winnaar bekend.



Groetjes! 
Nicole

22 opmerkingen:

Saskia zei

Dat is fijn dat Alex weer thuis is, hopelijk knapt hij snel verder op!
Wat een schattig kaartje met het bootje, dat is echt een leuk klein setje van MFT!
Ik heb ook een paar doosjes oxide inkt gekocht, maar helaas door de komende verhuizing nog niet veel tijd gehad om ermee aan de slag...erg mooi effect zo op het kraft!

Mariken zei

Allereerst...welkom thuis voor Alex! Heerlijk voor hem en voor jou dat hij er weer is. Dat heeft toch nog wel even geduurd, veel beterschap en thuis gaat het herstel vaak vlotter! En je kaarte, echt zó mooi. Dat ga ik ook ens uitproberen, op kraft, want dat ziet er supertof uit! Ja, ik ben dol op candy's, leuk, gezellig en spannend!! Graag doe ik mee! Fijne avond! Xx

Ellen zei

Gelukkig, Alex weer thuis! Dat heeft best nog lang geduurd. Door jouw goede zorgen gaat het vast gauw beter met hem. Wat is dat kaartje leuk zeg! Mooi die oxide-kleurtjes op kraft. Ik heb zaterdag bij Doe@ding ook mijn eerste oxides aangeschaft. Heb zo het idee dat dat er ook meer gaan worden. Een candy, wat leuk. Ik doe graag mee, gezellig.

Colien zei

Fijn dat Alex weer thuis is, heeft toch nog heel 'wat nachtjes' geduurd... Verzorg hem maar lekker! Je kaartje is heel leuk, gave manier om zo je achtergrond te maken, tof effect! En wat gezellig dat je een candy weggeeft, ik waag graag een gokje!
grtz.Colien

Je@net zei

Wat fijn dat Alex weer thuis is en nu aansterken en verder opknappen. No place like home.
Je kaartje is weer super, Nicole. Wordt wel nieuwsgierig naar die inkt. Ken het niet, nooit mee gewerkt ook, maar zo te zien lijkt het me ideaal spul! Ik waag dus graag een gokje!

Rhodé zei

Heerlijk om Alex weer thuis te hebben! Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op. Je hebt weer een leuk kaartje gemaakt. Je beschrijft heel helder hoe je de kaart gemaakt hebt. Dat is het voordeel van bloggen boven Instagram. Ik heb al op heel wat blogs gelezen over de oxide-inkt. Maar nog steeds niet aangeschaft. Ik doe dus graag mee met de candy. Wie weet kan ik het binnenkort uitproberen...!

Sarah zei

Je kaart is super mooi! Knap hoe je de inkt verwerkte. Ik ben heel benieuwd hoe die inktjes werken, dus ik waag graag een kansje. Ook de nederlandse teksten komen goed van pas.
Ik ben blij voor jou dat Alex weer thuis is. Groetjes

GerJanne zei

Hoi Nicole,
sjee, ging ik er zo maar van uit dat Alex allang weer thuis was. Fijn dat het nu wel zo ver is. Je kaart is echt een toppertje, leuk idee met die witte lijntjes en de oxide inktjes zijn inderdaad heel mooi!
Leuk dat je een candy weggeeft. Deze keer doe ik niet mee, heb de stempels al en de oxide ook, of een kleur die er op lijkt. Gun het dun een ander.
Groetjes enne... verwen Alex goed hè!?
GerJanne

Jantine zei

Wat fijn dat Alex weer thuis is. Hopelijk knapt hij snel op. En wat lief dat je een candy organiseert. Ik loot graag mee.
Je kaartje vind ik erg leuk. Wat een mooi effect!
Groetjes,
Jantine

Danielle zei

Oei, dat viel even tegen dat hij nog zolang moest blijven.... hopelijk gaat het nu goed!? Je kaart is zò leuk, mooi gedaan met de golfjes met een extra randje wit. I like! Je candy is hartstikke leuk, maar laat ik het nu allebei al in bezit hebben.... ik wens de rest heel veel succes!!

Gerrina zei

Leuk die witte streepjes; maakt het heel bijzonder! En een mooie kleur zo op kraft! Enne ja, mooi he dat stempelen op kraft en donker; zo anders...ik was heel snel "om"... :) Fijn weekend!

Gerrina zei

Fijn dat Alex terug thuis is! Beterschap verder voor hem...

Angelique zei

Prachtig kaartje, mooie kleuren. Leuke tekst en zo leuk het verdikte YOU. Fijn dat Alex terug thuis is, nu lekker rustig verder herstellen. Wat leuk dat je zijn thuiskomst viert met een candy, doe graag mee.
lieve groetjes Angelique

Larissa zei

Wat een tof kaartje! Heel mooi gemaakt.
& fijn dat Alex nu wel thuis is, hopelijk kan hij nu echt goed opknappen in zijn eigen vertrouwde plekje.
Wat leuk dat je een candy daarvoor doet. Ik heb alleen de distress oxide allemaal al, te weinig gebruikt nog. Maar ik gun het andere dus veel meer.
Heel fijn weekend!

Marjan zei

Ja hè, het effect is echt anders dan Distress inkt, vind ik ook. Erg leuk spul en zeker op kraft komt het heel mooi uit. Je kaart vind ik super, erg leuk die golfjes, die doorlopen op je letters en dan het bootje erbij!
Fijn dat Alex weer thuis is, een geruststelling. Nu lekker bijkomen.
Erg leuk dat je de candy weggeeft, ik heb deze kleur al, dus doe niet mee, maar weet zeker dat je er iemand blij mee gaat maken.

Evy G zei

Wat een goed nieuws dat Alex terug is! Je zal zien, thuis in een vertrouwde omgeving gaat herstellen twee keer zo snel 😉 Ik vind je kaartje supermooi! En die witte streepjes maken het helemaal af. Ik zou zelf erg graag eens met die inkt aan de slag willen gaan, maar weet niet met welke kleur te beginnen? Dus als jij voor mij beslist is dat een leuk verjaardagscadeautje! (ik verjaar 6 oktober 😉)

Stella zei

Gaaf!!!!!! Ja wat een prachtige inkt hé! Ik ben ook voor de bijl gegaan. IK heb nu genoeg kleuren. Ik ben bang dat er uiteindelijk net zo veel kleuren verkrijgbaar zijn als Distress inkt. En voor mij houdt het een keer op. Je zou mijn hobbykamer eens moeten zien. Ik kan niet meer met droge ogen verkondigen dat ik geen inspiratie of materiaal heb:)

Stella zei

Te snel op enter gedrukt; hert dat ik ben.....
Wat fijn dat je zoon weer thuis is!

heidi zei

Eigenlijk had ik nog niet eens gezien dat er een nieuwe uitvoering van de distress inkt is! Ben weer veel te intensief met het haken bezig, tijd om de stempels weer eens uit de kast te halen. En wie weet dan eens wat experimenteren met deze mooie roze kleur! Jouw kaartje is weer tof!

Judith zei

Hallo Nicole,
deze stempeltechniek (of stencil techniek) ziet er goed uit! Ik dacht eerst dat het design papier was (-;
Wat fijn dat Alex weer thuis is. Het was zeker schrikken, toen de diagnose gesteld werd. Maar gelukkig kan hij nu lekker thuis opknappen. Beterschap gewenst!
Groetjes, Judith

Judith zei

PS: bedankt voor de leuke blog actie, maar ik laat de kans over aan een ander (-;

Cornelie zei

Wat fijn dat Alex weer lekker thuis is. Nu opknappende heen maar!
Je bent nu de tweede waarbij ik denk...O, maar wacht eens even...dit mooi!! Ik zag zomaar niet zoveel in die inktjes...nu wel, nee he, haha, toch maar wat kleurtjes aanschaffen. Heel gaaf effect!