Pagina's

zaterdag 16 september 2017

Cornelie & Nicole's Swap Saturday #3

Yay, het is weer Swap-Saturday!!!!

De derde en laatste met het visjes pakket van Cornelie. Deze keer met de extra challenge onderstaande schets te gebruiken. Niet echt een uitdaging eigenlijk want een schets maakt het voor mij vaak extra gemakkelijk en deze papiertjes zijn zo leuk dat deze kaart eigenlijk vanzelf ging. Het zou eigenlijk een verjaardagskaart worden maar er moest een nieuwe kaart naar mijn vriendinnetje in Duitsland die daar in het ziekenhuis ligt. De kaart die ik eerder stuurde kwam retour afzender en was zo beschadigd dat hij direct de papierbak in kon... Jammer. 

Nog steeds heb ik wat papier over en dat gaat hier vast nog wel eens voorbij komen want ik vind het zo leuk! Maar voor Oktober komt er een nieuw pakket. Ben heel erg benieuwd wat Cornelie gemaakt heeft deze Swap-Saturday! Ik ga snel bij haar kijken, jullie ook?



Ik vond het tekstje 'keep swimming' in één van mijn stempelsets en dat was de perfecte tekst voor deze kaart en mijn vriendin die nog even moet 'overleven' in het vreselijke ziekenhuis waar ze behandeld wordt. De visjes vond ik in een leuk winkeltje in Londen tijdens de vakantie. Het zijn eigenlijk stickertjes maar ik heb ze 'ont-stickerd' met mijn powdertool. (klinkt onaardig hè!) 


De tweede kaart is eigenlijk ontstaan door allemaal restjes die ik nog op mijn bureau had liggen..



Er zaten in het pakket ook nog hele leuke kwalletjes en naast de stickers had ik ook nog washi gevonden met.. jawel... kwalletjes! Er was ook nog kwalletjes papier maar dat werd echt te kwallerig, ik heb het dus maar aan de binnenkant geplakt. 




Stempels: Ocean fun- MFT Sea shore - Joy crafts, Sea you soon - SSS, Circle shaker window - MFT
Stanzen: Stitched rectangles - SSS, Rainbow stripes - PTI, C
Inkt: Versamark, Tropical teal - PTI
Papier: Secrets of the sea- Bella blvd, Tropical teal, Blueberry sky, Enchanted evening - PTI, Soft Sky - SU!
Verder: Washi tape en stickertjes - Paperchase, Plakoogjes - Doodlebug, borduurgaren, shakermateriaal. 

Gisteren helaas niet naar de tentoonstelling geweest. In plaats daarvan de hele dag op de eerste hulp gezeten. Alex werd steeds zieker en bleek een galblaasontsteking te hebben. Hij moest gisteravond al meteen  onder het mes. Gelukkig is de operatie goed gegaan. Hopelijk kan ik hem dadelijk weer op gaan halen. 

Groetjes & fijn weekend!!
Nicole


20 opmerkingen:

Ellen zei

O jee, wat een schrik! Meteen naar het ziekenhuis en geopereerd. Maar als het goed is, knapt Alex nu ook weer snel op. Fijn als hij straks weer thuis is. Al je vissenkaarten zijn geweldig! De gele stiksels die je erbij gemaakt hebt zijn echt zo leuk. Het pakket ziet er super uit, dat komt de inspiratie echt wel ten goede.

Je@net zei

Drie super leuke kaarten, Nicole. En wat je dan zelfs met restjes nog een leuke kaarten kunt maken, zeg!
Jeetje....heftig dagje geweest dus gisteren. Hopelijk knapt Alex nu echt snel op!

Dotty Jo zei

Always enjoy visiting your blog so much! Once again, your cards are inspiring and a delight to see, Jo x

Cornelie zei

Wat een ziekenboeg zo om je heen. Je zei al zoiets in een reactie op mijn kaart bij Oma Dee, maar nu snap ik het. Niet leuk allemaal :-( Sterkte ermee!
Maar je kaartjes zijn weer té leuk, je kunt zien dat je het leuk vindt, dat spat er vanaf! De schets werkt voor mij net zo, ik krijg er ook inspiratie van! Leuk dat je deze hebt gerdraaid en je shae visjes zijn leuk.
Je restjes kaart vind ik ook een topper. Ik ben gek op cirkels en samen met het stikrandje...heel tof!
Kijk al uit naar onze volgende swap!! leuheuk!

Marjan zei

Ze zijn echt supersuperleuk!! Gave kleurtjes, knap verwerkt! Hoop dat Alex snel herstelt, best wel schrikken ook!

Colien zei

Heel gave kaartjes! Ojee, dat is schrikken....dat was geen griepje meer... Hopelijk is ie snel weer op de been, beterschap voor Alex!
grtz.Colien

Aletta zei

Mooi mooi Nicole... en beterschap met Alex en hopelijk komt je mooie kaart nu wel aan opde plek van bestemming...

Sarah zei

O jee. Dat is vast schrikken. Maar nu komt het wel goed. Je kaartjes doen me verlangen naar de zomer, die eigenlijk nog bezig is maar ik merk er niks van.
Heel leuk allemaal! Je kaartjes bedoel ik ☺

Nancy Soetaert zei

Hopelijk is je man ondertussen aan de beterhand!
Schitterende kaartjes! Ik ben er gek op!
fijn weekend
Nancy

Larissa zei

Je kaartjes zijn echt top! Zo leuk en vrolijk.
Oh, dat was even schrikken. Hopelijk voelt Alex zich nu een stuk beter. Beterschap.
& bedankt voor je lieve kaartje, ik was er helemaal stil van. Zo lief, dank je wel.

Rhodé zei

Dit is echt een super swap! Je kaartjes zijn prachtig. Ik heb al bij Cornelie gekeken en het is leuk om te zien dat jullie met dezelfde schets toch op iets heel anders uitkomen, terwijl jullie stijl hetzelfde is. Ik geniet van de details op je kaarten.

Jolanda zei

Beterschap voor Alex! De kaarten zijn echt helemaal geweldig geworden!

Angelique zei

Poeh, dat is schrikken, heftig om dan zo snel onder het mes te moeten. Beterschap voor Alex. Je kaartjes zijn heel erg leuk geworden, gelukkig niet te kwallerig, haha.
lieve groetjes Angelique

lostinpaper zei

Oh so sweet, it's those eyes that had me giggling!

Gerrina zei

Hoop dat met Alex alles beter gaat?!
Je kwalenkaarten zijn super en de de 1e vind echt gaaf; helemaal af met die tekst erbij! Elke keer weer genieten wat je maakt...ik ga ook nog even bij je "maatje" kijken... Fijn weekend verder!

Mariken zei

Och, wat naar voor Alex, en voor jou...want je lijdt mee hè?! Hopelijk gaat het alweer beter met hem, wens hem beterschap!! Je kaartjes zijn ontzettend leuk, met al die kwalletjes. Mooie blauwtinten, ik hou ervan, en dat gave gele stiksel, prachtig!! Hou jullie taai, allebei!

Danielle zei

Oei, dat was geen gewoon ziek zijn van Alex.... hopelijk heb je hem weer bij je thuis en gaat het goed. Je hebt wel erg leuke kaartjes gemaakt, je hebt weer echt je best gedaan. Helemaal super!!

Stella zei

Nicole ik kan alleen maar "WOW'zeggen. P r a c h t i g e kaarten en bij ieder ontwerp zit ik even te staren:) Getver een galblaas operatie. Ik denk dat jullie opgelucht zijn dat het achter de rug is maar ik kan mij zo goed voorstellen dat het voor Alex ën jullie echt een hele akelige dag is geweest. Beterschap!

Jantine zei

Wat een geweldig leuke kaarten Nicole! En zo veel.
Wat vervelend van de galblaas, zeg. Hopelijk snel beterschap voor Alex.
Groetjes
Jantine

Rosalien Zwackhalen zei

Super leuke kaarten. Ik ben verliefd op de inktvisjes. ;)