Pagina's

dinsdag 7 maart 2017

Liftchallenge #115

Vandaag heb ik de eer Gast-Designer te zijn voor de Liftchallenge. De bedoeling is om een transparante kaart te maken en daarbij de schets aan te houden. Hieronder de voorbeeldkaart;


Ik vond onder een bergje stof deze leuke transparante sheet met ruitje. Ik gebruikte deze sheet vroeger altijd om plakletters recht te plakken maar ik kon gelukkig nog een flink stuk 'redden' waar geen lijmresten op zaten. Na een swifferbehandeling het perfecte stukje sheet voor deze challenge. Het geeft zo een leuk effect om met sheet te werken. Je kaart gaat er een beetje van zweven. 
Het beertje is van een stempelsetje die ik geleend heb (dankjewel Annelies!) en aangezien het beertje ook weer naar huis wil, moest ik er natuurlijk eerst snel nog een kaartje mee maken. Is ie niet leuk in zijn bolletjes zwembroek?!! 




Stempels: Summertime Animals - SSS
Stanzen: Circle - Lawn Fawn, Stitched cirkle frames, Leafy Greenery - MFT, Warm Weather animals - SSS
Inkt: Distress inkt, Cracked pistachio, Wild honey, Peacock feathers, Mustard Seed, Squeezed lemonade - Ranger, Versafine black, Versamark, 
Papier: Bristol Smooth, Neenah solar white, Tropical teal, Vintage Jadeite, Harvest gold - PTI, Pool Party - SU!
Verder:  Screen prints sheet - Hambly, Press'n seal, copics, Sequins - Pretty Pink Posh

Ik hoop dat jullie massaal gaan proberen een transparante kaart te maken want het is echt heel leuk om te doen. Vergeet niet ook de achterkantjes netjes af te werken want die zie je natuurlijk wel door de sheet heen! Mocht je een poging wagen; ik kom zeker bij je kijken!

Groetjes & Succes!
Nicole 

19 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel mooi gelukt is deze ! geslaagd werkje
grtjs,martina
x

Mariken zei

Wat een ontzettend leuk idee, en een heel gaaf effect! Ooh, en dat ontzettende leuke beertje is er weer bij, echt om op te eten, zo lief!!

!neke zei

Super leuk !!!!!!
Zal ook eens in de voorraad duiken !!!!!

Marjan zei

Mooi dat je dat stukje nog had, onwijs leuk! Ik vroeg me al af hoe je dat zo gekregen had. Het beertje is een droppie en je kaart vind ik super. Leuk dat je onze gastdesigner bent!

lostinpaper zei

ooh, I love it Nicole!

Petra Swart zei

OOOooo, Nicole, dit is soooooo mooi!!!! Ek hou vreeslik baie van die transparant vel met die ruitpatroontjie!!!! Dit is die eerste keer wat ek so 'n kaartjie sien en ek dink dit is so 'n oulike idee!!!! Jou beertjie met sy kolletjie swembroek is so fraai en al die blare en die kleure waarmee jy gewerk het is pragtig!!!! Baie, baie goed gedoen!!!! Ek dink ek moet ook so iets probeer!!!!!
Groete, Petra XX

Ellen zei

Daar is dat leuke beertje weer! Deze keer in een andere zwembroek ;-) Wat is jouw transparante kaart gaaf! Komt vooral ook door dat geweldige ruitjes sheet dat je hebt gebruikt.

Dotty Jo zei

Just adorable! Jo x

Rhodé zei

Wat een prachtige kaart weer! Ik ben echt wel fan van je creaties, hoor! En dan net zo'n sheet met ruitjespatroon. Top!

Je@net zei

Wat een geweldig leuke kaart heb je weer gemaakt, Nicole!

Colien zei

Jeetje, wat een uitdaging is deze lift! Maar jij hebt er iets gaafs van gemaakt, erg leuke kaart is het geworden!
grtz. Colien

Sarah zei

Deze jouwe is zo mooi! Echt geweldig!

Danielle zei

Wat een geweldig leuke kaart maakte je als gastdesigner!! Ik vind 'm te gek :-) Je ruitjessheet is zo leuk als basis. Ik vind 't een moeilijke challenge deze keer maar ga zeker mijn best doen!

Gerrina zei

Wat past alles mooi bij de kleur van de lijnen op je sheet! Lekker zonnige bijzondere kaart! Groetjes, Gerrina

Stella zei

Een bjoetie. Dat beertje in die zwembroek; wow! Vrolijk en prachtig met dat ruitje op je mica sheet!

GerJanne zei

Wauw zeg! Wat een gaaf kaartje.. zo mooi met het beertje erop en die takjes. Perfect die kleur bij het ruitjes mica. Ik moet echt diep diep nadenken hierover.
Groetjes,
GerJanne

Cornelie zei

Vond het al zo knap dat je het sheet had gestempeld ;-) Maar zo gaaf je kaartje en je beer is tof, wat een vrolijkerd. Je vorige post ook al, ik word er blij van! Dank je voor het meeliften!

Myrthe zei

Oooooh wat gaaf. Echt superleuk met dat lieve beertje en die leuke sheet. En zo zie je maar weer, wie wat bewaart die heeft wat ;).

Margot zei

Te gek kaartje!!!