Pagina's

maandag 20 maart 2017

Koffie en Thee



Een druilerig weekend vraagt om zonnige papiertjes! Lekker met mijn SSS-kit aan de gang geweest afgelopen zondag. Een koffie en een thee kaart. Ik heb niet echt een voorkeur voor het ene of het andere maar heb wel zo mijn koffie of thee momentjes. De ochtend begint met een cappuccino en na het eten wil ik een espresso, verder drink ik meestal alleen maar thee. En jullie? Koffie- of theeleut? 

SSS Februari 2017 Card kit + Stempels: Building blocks - PTI + Stanzen: Lovely - Heidi Swap,  Blueprint 3 - MFT 

SSS Februari 2017 Card kit + Stempels: Flashy flowers - MFT + Stanzen: Flashy flowers - MFT + Papier: Limade Ice - PTI, Black & white basics - MFT, + Nuvo Crystal Drops: Morning dew + Copics

Mijn maandag begint bij de tandarts.. hebben we dat ook maar meteen achter de rug!

Groetjes!
Nicole

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

superleuk is deze ! geslaagd kaartje, lekker vrolijke kleurtjes voor deze sombere dag
grtjs,martina
x

Je@net zei

Ontzettend leuke kaarten, Nicole.
Eerst nog even ontbijten en daarna is het tijd voor thee. Maar dan wel rooibos met honing...heb zelfs altijd een paar theezakjes bij me :o)

Maartje zei

Van deze papiertjes word je helemaal blij! Leuk joh! Ik kan niet Zonder koffie... met een goede cappuccino de dag beginnen, later op de dag nog 1 of 2. En verder drink ik enorme mokken thee ;)

Mariken zei

Wat zijn die pakketten toch ontzettend leuk! Echt een cadeautje, als zoiets bij je in de brievenbus ligt. Dit is een vrolijke, gezellige papeirtjes en een mooie stempelset! Je kaartjes zijn enig! Ikke...latte (s)...en 's middags thee. Maar ik ben wel een echte koffiedrinkster...suc6 bij de tandarts, of misschien al klaar??

lostinpaper zei

Both so super sweet Nicole, I am totally loving that pink cup!

Gerrina zei

Beide kaarten zien er zo lekker fris uit! Mooi ook hoe de kleuren op het kraft uitkomen! Jij maakt echt super leuke kaarten met die kits... ben benieuwd wat je er nog meer mee maakt... Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Wat een super kaartjes!
Ik drink nooit koffie altijd thee ( en veel )

Rhodé zei

Inmiddels heb je de tandarts achter de rug. Hopelijk is het meegevallen! Je kaartjes zijn weer erg leuk geworden. Die met de donuts trouwens ook! Heerlijk, al die vrolijke, zoete kleurtjes!

Colien zei

Mooie, vrolijke kaartjes in frisse kleurtjes, leuk! Ik ben een echte theemuts, drink nooit koffie...probeer het eens per jaar (en dan nog met veel melk) maar vind het echt niet lekker. Rooibos, de originele Zuid Afrikaanse, is mijn favoriet!
grtz.Colien

Ellen zei

Wat een vrolijke kaartjes! Die kit van SSS is wel heel gaaf. Koffie of thee? Hangt ervan af waar ik ben. Op school vooral thee bij gebrek aan lekkere lattes. Thuis dus die lattes ;-) En bij het ontbijt altijd een kop thee.

Stella zei

Een weer zo;n fris en strak kaartje; hartstikke leuk!Ik ben toch wel een behoorlijke koffieleut. Liefst espresso. Thee drink ik ook maar dat gaat meer bij vlagen:)
Ging het goed bij de tandarts?

Danielle zei

Heel bijzonder, ik vind koffie heerlijk ruiken maar vind het zo vies... Probeer het zo nu en dan, maar nee ik houd het bij thee. Jouw koffiekaartje vind ik wel heel leuk. Maar het theekaartje is natuurlijk mijn favoriet! Zo leuk hoe de drops afhankelijk van de achtergrond een andere uitstraling hebben, mooi! En de tandarts, dat is zeker ook niet mijn favoriet.... Hopelijk viel het mee!

Marjan zei

Wat gaaf zijn ze allebei, zo vrolijk en fris! Thee drink ik eigenlijk alleen als er een vriendin komt 's middags, ik ben meer van de koffie, maar alleen in de ochtend en eentje na het eten.

Inge Groot zei

Deze kit is zo onwijs gaaf! Al die heerlijk gekleurde papiertjes, gave stempelset en leuke embellie's. Superleuke kaarten heb je er al mee gemaakt Nicole! Ben niet zo moeilijk hahaha, een Latte gaat er altijd in evenals een cappuccino, muntthee ben ik ook dol op! Hoop dat het meeviel bij de tandarts? *bibber*

Unknown zei

Mooie kaartjes hoor !!!
Ben via Cornelie bij je uitgekomen.
Je hebt er een fan bij .
Zou je wat vraagjes willen stellen,
kan dat via email ?