Pagina's

zaterdag 25 maart 2017

Gansje..

Deze week was mijn vader jarig, hij is 81 jaar geworden. Mijn vader houd niet van poespas... wel van vogels!



Stempels: Wetlands - SU!
Inkt: Basic Black - SU! 
Papier: Strathmore cold press watercolor, Soft Stone - PTI
Verder:  Windsor & Newton aquarelverf



Een heerlijk zonnig weekend in het vooruitzicht. We zijn al naar de markt geweest voor twee volle tassen groente en fruit en zodra mijn koffie op is ga ik de ramen wassen zodat dat zonnetje ook lekker naar binnen kan schijnen.. (wat nu dus niet het geval is!!) 

Groetjes & geniet!
Nicole

11 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Nicole. Daar zal je vader erg blij mee geweest zijn.
Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!

Marjan zei

Van harte met je vader, als vogelliefhebber zal hij hier zeker blij van worden. Erg mooi gedaan met de watercolor!

Mariken zei

Gefeliciteerd met je jarige vader! En wat heeft hij mooi weer voor zijn verjaardag, dat is al een cadeautje! Je kaart voor hem is prachtig! Geniet lekker verder van het mooie weekend, en je schoongewassen ramen! Ik moet ook nodig...

Danielle zei

Ach, wilde ik net maandag je ramen komen doen, ben je me voor..... nou ja, kun je er wel dit weekend vast van genieten!! Het kaartje voor je vader is mooi geworden, nog gefeliciteerd. En een fijn weekend nog!

Ellen zei

Een jarige vader, gefeliciteerd! Je hebt echt een mooie kaart voor hem gemaakt. Zijn je ramen streeploos schoon geworden? Niet te veel poetsen, hoor ;-)

GerJanne zei

Ha Nicole, van harte met je vader! De kaart die je voor hem maakte is heel mooi! Lijkt me zo moeilijk om te verven, maar jou lukt het in elk geval perfect!
Mijn vader is ook 81, wordt over 2 maanden 82. hij heeft per 1 april de volleybal opgezegd, met pijn in zijn hart. Is jouw vader ook nog zo vitaal?
Erg is dat hè, schijnt de zon, wordt je door haar aan het werk gezet!
Maar jij bent er klaar voor! Morgen lekker genieten!
GerJanne

lostinpaper zei

oooh, watercolour magic, it's so beautiful Nicole!

Colien zei

Proficiat met je pa, prachtig kaartje heb je voor hem gemaakt!
grtz.Colien

Stella zei

Gefeliciteerd met je vader! Hij zal je kaart prachtig vinden. Wat mooi gedaan met waterverf. Wow! Ik ga morgen ramen zemen:)

Gerrina zei

Blijf die stempel zo mooi vinden...en je watercoloring is helemaal mooi! Wat zal hij van deze genieten! Groetjes, Gerrina

Margo zei

Hi Nicole,
ik kom bij je langs via het KKT, ik ben je nieuwe volger, altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen in blogland !
Je kaart is prachtig, ik heb deze stempel ook en schaam schaam, nog niets mee gedaan ...
Groetjes
Margo