Pagina's

vrijdag 12 september 2014

Project Life - Juli

Eigenlijk ben ik met mijn project life blijven steken in Februari. Ik heb dus nog even wat in te halen maar met dit mooie weer heb ik veel meer zin in het maken van zomerpagina's. Daarom ben ik toch maar met mijn vakantie foto's aan de slag gegaan en heb onderstaande pagina's vast vooruit gemaakt.

De meeste titels heb ik vast op vakantie gemaakt, een zwarte stift, tijdschriften om in te lezen en knippen en wat papier heb ik altijd bij me, want drie weken zonder knutselen dat houd ik echt niet vol!
Hoe doen jullie dat? Doen jullie ook wat op vakantie of vind je het wel lekker om even niets te maken?






Bedankt voor je bezoekje & groetjes! Nicole

4 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke pagina's, Nicole.
Fijn weekend!

Kelly Latevola zei

Oh my goodness! These are all so awesome you are making me miss scrapbooking so bad!!!

Marjan zei

Erg gave pagina's met heel leuke foto's, die je op een creatieve manie verwerkt hebt!
ik moet eerlijk zeggen dat ik knutselen vrijwel helemaal loslaat op vakantie, denk er wel aan, maar iets maken komt er dan niet aan te pas. Hooguit een ideetje opschrijven ;)

Thamar, zei

hoi hoi

ik heb effies niet zoveel geblogd en dan mis je toch weer een hele hoop . jeetje wat een leuke post is dit en wat heb je dit gaaf gemaakt.
top top top.

groetjes