Pagina's

zaterdag 16 juni 2018

Cornelie & Nicole's Swap Saturday #12



Ja jullie zien het logootje hierboven al, het is weer tijd voor een Swap Saturday met Cornelie! Ik had voor vandaag als challenge bedacht om een schuifkaart te maken. Heel slim (not!) want ik ben dus heel slecht is dat soort constructies. Gelukkig kwam ik onlangs via het blog van Colien deze uitleg tegen van Marleen. Het was toch nog even puzzelen want de maten die ik nodig had waren iets groter, maar het is me gelukt! pffff






Het is alweer de laatse Swap met dit pakket en ik had het slippertjes papier speciaal bewaard om bij mijn 'Flipping Out' stempel van Papertrey Ink te gebruiken. Ik heb deze stempel al heel erg lang maar blijf hem leuk vinden. Vooral als het weer van dat lekkere zomerweer is! 



Dat was hem dan weer met dit pakket. Alhoewel ik heb nog wat papiertjes over dus wellicht zie je ze nog een keer voorbij komen. Nu snel naar Cornelie om te zien wat zij van haar schuifkaart heeft weten te maken. Cornelie is namelijk wel heel goed in dat soort dingen dus ik ben reuze benieuwd! Hoppen jullie mee? KLIK

Groetjes & een heel fijn weekend!!
Nicole




Challenges: 
Time out challenge - Holiday





9 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaarten, Nicole. Die schuifkaart is gaaf, moet ik ook eens gaan proberen! En mooie frisse kleurtjes bij die zomerse verjaardagskaart. Allebei dus erg geslaagd!

Rhodé zei

Leuke kaarten! Zo'n schuifkaart heb ik al op een aantal blogs gezien. Erg leuk, alhoewel het mij een hele klus lijkt om te maken. Je kaart met de slippertjes geeft een heerlijk, zomers gevoel. Laat de zomer maar komen!

Mariken zei

Ooit heb ik dit model ook eens gemaakt, maar het is inderdaad echt een klusje! Maar dan heb je ook wat, een hele toffe en originele schuifkaart, wat is ie gaaf! Fijn weekend!

Marjan zei

Superleuk deze schuifkaart, zo te zien ben jij er nu ook goed in, oefening baart kunst :)
Je slippertjes kaart vind ik echt zo gaaf!!

Colien zei

Toffe schuifkaart, mooi! ook je zomerse kaartje met gezellige slippertjes is erg vrolijk!
grtz Colien

Cornelie zei

Jij hebt ook wel een heel ingewikkelde gemaakt hoor, poeh! Maar hoe leuk! Ik heb deze ook eens gemaakt, echt een precies klusje. Erg mooi gemaakt.
Die slippertjes, zo Leuk, ook een favoriet van mij. Elk jaar pak ik ze er weer bij.
Heerlijk vrolijk kaartje!!

GerJanne zei

Nou ja, dat was dus dan een echte uitdaging! EN je hebt er en ontzettend leuk schuifkaartje van gemaakt.
De kaart met de flikflooi is ook vrolijk ! Ik word daar helemaal blij van!
Nu naar Cornelie, benieuwd hoe zij de schuifkaart heeft gemaakt.
Veel plezier bij je vader vandaag!

Jolanda zei

Gave kaartjes! Van die slipperjes wordt ik helemaal vrolijk!

Gerrina zei

Hoe herkenbaar...ben ook zo slecht in dat soort speciale kaartvormen... Maar deze is wel heel mooi geworden! En die flipper tekst is heel mooi! Zeker met al die zomerse kleuren!
Met die forse regen hier niets bijzonders; we hebben geboft dat de leidingen het allemaal aan konden...alleen was de vijver bijna te vol! Lang geleden dat er in zo'n korte tijd zoveel water viel... Groetjes, Gerrina