Pagina's

zaterdag 18 november 2017

Cornelie & Nicole's Swap Saturday #5


Yay, het is weer Swap-Saturday!!!!

Het is weer zover. Voor vandaag mochten Cornelie en ik weer aan de slag met het Swap Saturday pakket. Leuk!! Voor vandaag had ik een sfeerfoto als challenge bedacht. 



De foto heeft veel hout, ruitjes en is vooral heel knus. Daar had ik me dus door laten inspireren. In de kit zat houtfineer en washi tape in hetzelfde ruitjes als de deken op het bed. Ik heb alleen niet de stempelset uit de kit gebruikt maar Kitchy Kitchen van MFT. Het leek me zo gezellig om van alles twee te stempelen, twee bordjes, twee kommetjes, twee kommetjes... en ja, zelfs twee theepotten maar dan één voor de binnenkant!



Vandaag gezellig aan de knutsel met Gerjon en Annelies in Nieuwegein bij Scrapdelight. Ik was eigenlijk van plan om niet te veel te kopen vandaag... benieuwd of dat ook lukt!

Groetjes & fijn weekend!!
Nicole

21 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart, vangt mooie de sfeer van de inspiratiefoto!
veel plezier op je knutseldate, altijd verleidelijk als je dan nieuwe spulletjes ziet... Het is bijna sinterklaas, misschien...
Fijne dag
Nancy

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Nicole. Je hebt de sfeer van de foto perfect weergegeven. Heel erg mooi gedaan.
Veel plezier bij Scrapdelight en ik ben benieuwd of het lukt. Misschien toch een leuk sinterklaas- of kerstcadeautje voor jezelf ;o)

Sarah zei

Wat een super gezellige en mooie kaart! Veel plezier x

Colien zei

Mooie sfeer heb je neergezet op je kaartje, matcht prima bij je inspiratiefoto!
Veel plezier vandaag... succes met 'de hand op de knip',hihi
grtz. Colien

Danielle zei

Oh wauw, wat is dit kaartje leuheuk!! Ik vind die set van MFT hartstikke leuk, heb ‘m niet maar misschien toch nog maar eens aanschaffen. Geweldige vertaling van de inspiratiefoto!! Ik ben benieuwd of je je kunt inhouden vandaag :-) In ieder geval veel plezier!!

Rhodé zei

Wat een superdesuper leuk kaartje! Echt helemaal geweldig!

Maartje zei

Ooooohh wat een gave kaart! Ik ben helemaal verliefd!!!

Cornelie zei

Wat onwijs leuk je kaart. Super de plank met servies en de kopjes die eronder hangen. Doet me aan mijn oma denken ;-)
Super tof de kleuren ook, erg mooi weer Nicole!
Lekker zo'n dagje, veel plezier!!
Misschien moeten wij dat ook eens plannen, lijkt me erg tof!

Linda Visser - van der Velden zei

Heel erg leuk! Mooi gemaakt! Groetjes, Linda

Thamar, zei

oooh wat een leuke kaart heb je weer gemaakt en veel plezier bij scrapdelight

Marjan zei

Onwijs gaaf vind ik je kaart! Sfeertje van de foto goed getroffen! Veel plezier vandaag en ja ... weinig kopen daar ... ben benieuwd ;)

Mariken zei

Wat een super gezellige en knusse kaart, ik word er helemaal relaxed van! En gezellig, een dagje uit, ik neem me ook altijd van alles voor om niet teveel te kopen. Mislukt altijd!! Ben benieuwd of het jou gaat lukken?! Veel plezier daar!

Dotty Jo zei

Stunning colour combo! Another fabulous and inspirational card, Nicole, Jo x

Holly Saveur zei

OH wat leuk SUPER gezellige kaart!
Fijne dag...laat je de buit nog zien?

Kaartenkraam zei

Je hebt de sfeer van de foto heel goed in de kaart weten te brengen. Perfecte kleurkeuze met dat zwarte servies! Superleuke kaart!

groetjes van Ank

Ellen zei

Hahaha, zou knap zijn als dat gelukt is. Gezellige dag gehad? Wat is je kaart prachtig. Echt knus met de ruitjes, het hout en het gezellige servies. Enig!

lostinpaper zei

Brilliant design Nicole!

Gerrina zei

Super hoe je dat knusse zo mooi op je kaart laat zien; vind 'm super! Past ook zo lekker bij de tijd van het jaar... Fijn weekend!

GerJanne zei

Nou dat is je prima gelukt zeg. Heel leuke kaart bij de inspiratie foto! EN de binnenkant is ook geweldig. Dat vergeet ik gewoon altijd.
Enne... is het gelukt om niet teveel te kopen?
GerJanne

Jantine zei

Heel mooi kaartje, erg leuk bij je sfeerfoto!
Groetjes,
Jantine

Margot zei

Zo’n servies wil ik ook!!!