Pagina's

zondag 8 oktober 2017

Prijzenfestival!




Ik had beloofd op 5 Oktober een winnaar te trekken voor mijn blogcandy maar soms lopen de dingen iets anders als dat je van te voren had bedacht... Vandaag dus echt. Lootjes in een doos waar onze net-wakkere Bram half slapend een winnaar uit heeft getrokken. En die winnaar is.... (tromgeroffel)....

Rhodé! 

Rhodé proficiat! Je prijs gaat morgen op de bus, ik heb je adres. Heel veel plezier er mee!!


Naast deze blogcandy heb ik ook de stempelset Merry Patterns verloot onder de klanten die besteld hebben tijdens afgelopen verzamelbestelling. Deze stempelset is gewonnen door......




Miranda!

Miranda, ook jij proficiat met je prijs! Ik doe de set bij je bestelling. 

Vandaag eindelijk weer tijd om wat te knutselen en weer wat blogs te bezoeken hoop ik. Vanmiddag even naar het foodtruckfestival op Brandenvoort (Brandefood.nl) want daar werkt onze Sverre in de koffiebus vandaag, hopelijk schijnt het zonnetje!




Groetjes & Zonnige zondag!
Nicole

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuk zo'n prijzen festival! Altijd fijn mensen blij te maken! Leuke bus voor koffie..
GerJanne

Je@net zei

Gefeliciteerd Rhodé en Miranda!
En Nicole een fijne dag gewenst. Leuke koffiebus trouwens ;o)

Jantine zei

Gefeliciteerd Rhodé en Miranda. Bedankt voor de blogcandy, Nicolette. Fijne avond.
Groetjes,
Jantine

Rhodé zei

Dat is nog eens een leuke afsluiter van het weekend! Super, dankjewel!

Gerrina zei

Klinkt als een heerlijke zondag! Hoop dat je inderdaad zon hebt gekregen, net als wij op een ietsje zuiderlijkere plaats! Geniet er dit weekend weer van! Fijn weekend