Pagina's

zondag 24 mei 2015

Dutch Card Lovers



Vandaag ben ik samen met Marleen trotse gast-designer op het Dutch Card Lovers blog. Gelukkig met een uitdaging naar mijn hart;

Maak een kaart met één enkele afbeelding in een kader. Het mag stempelwerk zijn, maar ook een stans. Formaat en model van de kaart zijn ook vrij. Kijk hier voor meer informatie.

Dit is mijn kaartje geworden. Het kader heb ik gemaskerd en daarna gestempeld en dat schattige hondje is natuurlijk onze Nutella!



Bedankt voor je bezoekje & fijne Pinksteren!!
Nicole

13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk dat kwispelende hondje !
grtjs,martina
hier wordt ook heel wat afgekwispeld =)

Gerdine zei

Ik vind het kader prachtig gestempeld! En de hond is een schatje!

Els zei

Een hele leuke kaart met dat schattige hondje.
Fijne maandag, Els

Je@net zei

Wat een super leuke kaart is dit, Nicole!

Anneke. zei

Prachtige kaart! Super leuk gemaakt. Nutella staat ook heel mooi op je kaart :)).
Groetjes Anneke.

Margot zei

Te gek kaartje Nicole! Bedankt voor je bijdrage aan ons blog!

Marjan zei

Je wist het al, ik vind het een topper! Fijn dat je onze gast designer bent!

kreamina zei

Wow, grappige kaart! Leuk die ruitjes.

Unknown zei

Leuke kaart Nicole! Leuke stempel van die hond heb je gebruikt ;). Grtjs

lostinpaper zei

Super fab card Nicole, adore the plaid!

Anni zei

Such a great card! Love the cute dog image!
Anni

Thamar, zei

wat een lief kaartje heb je weer gemaakt

anja curvers zei

Zo'n geweldig leuk kaartje en wow dat kader heb je prachtig gestempeld zeg gaaf, gaaf. Zo leuk om je als gast designer te hebben.