Pagina's

zondag 17 mei 2015

31 Mei Open dag in Heesch!

Vandaag heerlijk bezig geweest met de voorbereiding van mijn demo voor op de open dag in Creatief Centrum Heesch. Ik ga de nieuwe Chalks van Joy demonstreren en het Envelope Punch board van We'r Memory Keepers en maak daarmee een leuke kadokaart-tag. 



Heb je nog een gaatje in je agenda kom dan vooral even kijken. Er zijn 10 verschildende demo's waarvan een aantal met speciale aanbiedingen, een magazijnopruiming met kortingen tot 75%, en bovendien krijg je op het hele assortiment (incl. bestellingen) 10% korting. Maar het is vooral super gezellig natuurlijk!

Groetjes en misschien tot de 31e!
Nicole

http://www.creatiefcentrumheesch.nl/

5 opmerkingen:

Je@net zei

Klinkt gezellig, Nicole.
Bijna jammer dat ik op die dag jarig ben en hopelijk ook nog wat visite krijg :o)
Jij in elk geval veel plezier en succes gewenst met de demo!

Anneke. zei

Ziet er prachtig uit, Nicole. Helaas is het voor mij een beetje te ver, maar heel veel succes!
Groetjes Anneke

Els zei

Ziet er heel mooi uit en succes met je demo.
Groetjes, ELs

Nicole Parmentier zei

Jou verjaardag is natuurlijk veel belangrijker Jeanet! Alvast een hele fijne dag!

walchowDesign zei

I would love to go but it's too far for me..... Good luck with your demo, Nicole!