Pagina's

donderdag 26 februari 2015

SSS Februari Card Kit #3, #4, #5 + Paper Smooches


Hoewel Valentijn weer achter de rug is toch vandaag heel veel rood en roze op mijn blog. Ik ben namelijk toch nog even met mijn februari kit aan de gang geweest. Deze kaart heb ik gemaakt met een stempel uit een eerdere kit. Wit op rood blijft tocht altijd weer een mooie combinatie vind ik zelf.


Deze kaart heb ik gemaakt voor een lieve buurvrouw die erg ziek is. Toen ik deze Paper Smooches set bij Oma Dee zag liggen moest ik meteen aan haar denken. Ik heb voor deze kaart ook de schets van de Paper Smooches challenge gebruikt. 


En tja, omdat het aantal mensen die ik een kaart kan sturen met een romantisch thema maar beperkt is heb ik voor mezelf maar weer een boekenlegger gemaakt. Leuk voor een romantisch boek dacht ik. 

Aangezien Nuts er nu al weer twee te pakken heeft gehad... (Nee, vrouwtje geen boek lezen... vrouwtje moet met mij spelen! en anders jat ik gewoon haar boekenlegger dan komt ze vanzelf achter me aan!) zucht... Ben benieuwd hoe lang deze het overleeft!


Het papier van deze kit is nu al bijna weer op maar ik heb de volgende alweer voorbij zien komen en die is prachtig volgens mij, ben benieuwd!

Groetjes & bedankt voor jullie bezoekje!
Nicole

Challenge: Paper Smooches Designer Draft Challenge (here)
Link website: Paper Smooches (here)

 

16 opmerkingen:

Margot zei

Gaaf! Vooral het tweede kaartje vind ik te gek!

Marjan zei

Drie gave kaarten met deze kit! Ook ik vind die tweede het mooist ... ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen, er komt steeds wat tussen! Succes met je boekenlegger, haha ... pups!

Anoniem zei

Leuke kaartjes en boekenlegger!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Thamar, zei

hoi hoi
Ik vind ze allemaal even mooi en de kit is ook erg fleurig .
Haha die Nuts . onze honden hebben niks kapot gemaakt bij ons thuis alleen bij mijn moeder ingen ze in de gordijnen en die moesten ook vervangen worden. Ik heb nu oude nutsjes en ze liggen meer te slapen en spelen is er niet echt meer bij.
groetjes Thamar

Je@net zei

Leuke kaart, Nicole, en wat een mooie boekenlegger.
Denk dat Nuts deze ook vast héél mooi gaat vinden. Succes ermee :o)

lostinpaper zei

ALL fabulous! Love how those envelopes pop on the bright red background!

Anneke. zei

Wat een prachtige creaties! Leuke kit ook.
Groetjes Anneke

Unknown zei

Oh oh ik word zo blij van jouw happy mail. Topkaartje de bovenste, prachtig met dat knallende rood. Het beterschapskaartje is ook super trouwens. Ik denk dat je aan de e-reader moet, met zo'n sloper in huis haha. Wij hebben ook een sloper(tje), die knaagt graag stekkers van snoeren.

Els zei

Een hele mooie post is dit en zeker als ik lees hoe Nuts met je boekenleggers om gaat. hahaha
De kit vind ik nog steeds leuk en je hebt er weer prachtige kaarten mee gemaakt
en ik hoop ook dat Nuts even deze prachtige boekenlegger heel laat.
Fijne avond en groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Ik vrees dat Nutella er dan met mijn e-reader vandoor gaat Miranda... dan zie ik toch liever dat ze mijn boekenlegger pakt!

By XaLu zei

Wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt, ook de boekenlegger is super!
Ik hoop dat hij heel blijft.

Groetjes,
Nicole

Cornelie zei

Wat een gave kaartjes! Vooral de eerste wat mooi met het rood! Geweldig gedaan, lekker bezig!

Maartje zei

Je rode kaart knalt van het scherm af, super! Maar de andere 2 vind ik ook erg mooi geworden. Succes met de 'boekenlegger-sloper' ;)

Mandy LaCroix zei

SO CUTE! LOVE that PS card!! Well done - kudos!

Dotty Jo zei

Gorgeous cards! Now here's a random fact for you... I met Isabel Allende at a book signing about 20 years ago, Jo x

Michelle zei

Love these!!!