Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Help!!!

Help, wat heb ik trouble met Blogger vandaag! Google chrome werkt niet meer en als ik via internet Explorer inlog blijk ik daar een compleet ander account te hebben. (met een overigens hele leuke leeslijst die ik dus nooit zie...)
Affijn na wat serieus hackwerk ingelogd op het goede account. Krijg ik geen foto's meer ge-upload! Aaaargh!!! Nu weet ik weer waarom ik meer van potloden en verf houd dan van computers! Die halen niet van die vervelende trucs met me uit. Snap er echt niets meer van...


Ben heel benieuwd of ik dit berichtje life krijg.... test, test,
enne wizzkids upthere... als iemand weet wat ik nog kan proberen... ik hoor het graag!


Morgen verder... zucht


Nicole

2 opmerkingen:

Marjan zei

Ik wilde dat ik je helpen kon, maar ervaar zelf ook regelmatig Blogger problemen. Eigenlijk ligt de oorzaak bijna altijd bij Blogger. Je zou eens kunnen vragen op het Blogger forum misschien. Succes!

https://productforums.google.com/forum/#!forum/blogger-nl

Nicole Parmentier zei

Bedankt voor je tip Marjan. Ik heb er even rondgekeken maar het is voor mij allemaal al snel te ingewikkeld.. Uiteindelijk mijn hele laptop opgeschoond en alles opnieuw geinstalleerd, het lijkt nu allemaal weer te werken..